Каква е тази работа, каво е това нещо?
Нямам нормално парно в купето, при условие че стрелката на термостата е малко преди средата(демек загряла на 80 градуса).
Пускам парното до край на вън е някаде около 15градуса, а в колата въздъха който влиза е не повече от 25градуса. От какво може да нямам парно като хората. Хайде помагайте, че зимата ще умра от студ в тая кола.
Незанам при вас как е парното ама за мен не е нормално. Преди имах ЛАДА и от там правя сравнения. Тази кола при -15 градуса от вън в купето температурата е около 30 градуса. Сега аз не искам същото от голф-а ама при 15 градуса да ми вкарва 25 грдуса в купето според мен не е нормално!!!!!
Нямам парно
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен проблема беше с клапана, който е байбас на радиаторчето.
Случая зимата беше следния:
Паля на студен двигател. Започва да загрява постепенно и се появява леко парното. В момента, в който загрее хубаво парното спира и вътре духа яко студ.
Оказа се, че има клапан, който изолира радиаторчето на парното. Целта му е ако прегрее колата да не ти се пръсне радиаторчето в купето. Само че той се прецаква и вместо да изолира парното на 110 гр. примерно, той го изолира оше на 70.
Просто се маха този клапан и отново си човек през зимата
Случая зимата беше следния:
Паля на студен двигател. Започва да загрява постепенно и се появява леко парното. В момента, в който загрее хубаво парното спира и вътре духа яко студ.
Оказа се, че има клапан, който изолира радиаторчето на парното. Целта му е ако прегрее колата да не ти се пръсне радиаторчето в купето. Само че той се прецаква и вместо да изолира парното на 110 гр. примерно, той го изолира оше на 70.
Просто се маха този клапан и отново си човек през зимата
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vlad777 и при мен проблема е същия. Духа топло докато загрее и после студ. Първо си мислех че не е обезвъздушена системата. Но май проблема е точно в този байпас. Има ли смисъл да търся втора употреба или да го махам?
ALiGaToR обаче споменава, че му вкарва топъл въздух, но около 25 градуса както той се изразява. Може би при него проблема е от клапите ако е заминал дунапрена Имаше някъде такава тема.
ALiGaToR обаче споменава, че му вкарва топъл въздух, но около 25 градуса както той се изразява. Може би при него проблема е от клапите ако е заминал дунапрена Имаше някъде такава тема.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
дойдоха студовете и тази тема за байпасните клапани,комай трябва да се направи важна защото предусещам ,че ще се пише като за последно.
за отстраняването на проблема със студеното отношение на автомобила към шофера са нужни:
2 парчета тръба от половин цол./полипропиленови,подцинковани,неръждаеми,медни или каквито имате под ръка/с дължина 10см.
4 скоби за стягане/старите ще дадат фира 100%/
1 кило ракия за отпразнуване на победата над инжинерната мисъл от Волфсбург.
за отстраняването на проблема със студеното отношение на автомобила към шофера са нужни:
2 парчета тръба от половин цол./полипропиленови,подцинковани,неръждаеми,медни или каквито имате под ръка/с дължина 10см.
4 скоби за стягане/старите ще дадат фира 100%/
1 кило ракия за отпразнуване на победата над инжинерната мисъл от Волфсбург.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вързан е точно на двата маркуча които влизат към парното в двигателния отсег
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%ED%EE
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%ED%EE
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
да може и да е от това а аз какво да кажа:миналата зима в голфа ми се разхождаха пингвини и лятото ново радиаторче,обезвъздушаване антифриз и т.н.,аз нямам байпаси.сега като застудя парно пак няма маркучите към парното са тотли,радияторчето е топло клапите отварят и пак го няма и го няма.ха сега кажете от какво е!!!???
Както каза alex_7656 всичко е на шест, а парно няма.... Същата работа е при мен! Радиаторчето ми е чисто ново на 2 седмици, днес повлиян от настоящата тема изтръгнах байпаса, маркучите са горещи клапите са ОК (прегледах ги като смених радиаторчето) а вътре...бели мечки! Не знам къде е проблема, ама ако някой намери решение предлагам да го обсипем със сребро
Едва ли! При мен си има струя въздух, само че е хладка. Като пусна вентилатора на 1 духа малко по-топло, но усиля ли веднага става по-студено! Чудя се дали нямам запушване някъде по тръбите! Но скоро си слагах газова и смених почти всички маркучи - направо не знам.... Май ще си търся парно от заз-ка дето работи на бензин!
Както казах остава да си купим по едно парно от ЗАЗ. Не мога да повярвам че руснаците са направили по хубаво парно от германците! Не говоря за ЗАЗ-ката там историята е друга, а за лада например - имал съм 2 лади и зимата буквално по къс ръкав се возех. Ама къ'в е тоя проблем с тия голфове... да имаш гореща вода в изобилие и да не можеш да стоплиш един кубик въздух....
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Май ще си търся парно от заз-ка дето работи на бензин! [/quote]
Опа колега насреща съм .Имам чистак ново с помпа от ЗАЗ.Щях да го слагам на буса но се отказах , а после продадох буса а парното си стои опаковано.
На старият Голф 2 ка сам се бях отказал от процедурата по смяна на радиатора на парното.
Опа колега насреща съм .Имам чистак ново с помпа от ЗАЗ.Щях да го слагам на буса но се отказах , а после продадох буса а парното си стои опаковано.
На старият Голф 2 ка сам се бях отказал от процедурата по смяна на радиатора на парното.
Последна промяна от kris11 на Съб 29 окт 2005 18:57, променено общо 1 път.
Аз и без т'ва не мога да си изхраня ламята, остава и парното да ми гълта от резервоарчето А иначе парното ми само се оправи : Предполагам че не е било обезвъздушено добре, въпреки че маркучите ми бяха топли.... Преди няколко дни ми се налижи да го понапъна голфчето от Перник до София и то взе че задуха топло
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09, vasilkr159, КОРАТА и 247 госта