Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Нямам парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf 4 1.6 16v
Двигател: AZD 2001
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Нед 06 ное 2005 0:06


е-е аз колко пъти съм го напъвал и то на дълги разтояния и никакъв резултат,а всъщност има ли някакъв универсален начин в който да съм сигорен че системата е обезвъздушена 100%!!!! :?: :?: :?:




Потребителски аватар
eci
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 1:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот eci » Сря 09 ное 2005 18:14


Де да знам?!? На мен са ми казвали, че голфа е така направен, че сам си се обезвъздушава, ама знам ли....? Забелязах, че ако нивото на антифриза в разширителния съд ми спадне (понеже ми сълзи от радиатора) до малко над минимума белите мечки се самопоканват на гости. А би трябвало да не е така, защото нивото си е в границите. Като долея до мах-а направо се подпалвам. Може би сам си направих номер с изпаритела - сложих го доста високо и с това може да съм нарушил закона за скачените съдове на незнамкойси.Smackbum Струва ми се, че изпаритела е под нивото на казанчето ама някои го виждат по-високо - въпрос на гледна точка :wink:


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Чет 01 дек 2005 12:08


Същата работа като вас съм. В момета термостата ми е ев една тенджера и се отваря и затваря. Но незнам при какво температури.
Сега мисля да направя една промивка на радиатора с течност за промивка на радиатори. Чувал съм, че става.
Иначе и на мене маркучите към таблото са ми врели, но духа халдко.
Ако не незнам вече какво става. Ще сменям и термостат и какво ли още не.

Ще пиша какво се случва с мен. Screwy


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 4962
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 01 дек 2005 12:37


Taffy написа:.....


Според мене проблема ти е от клапите на въздуховодите вътре в купето, щом маркучите са еднакво топли няма какво друго да е.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 01 дек 2005 12:57


охладителната система на vw не се обезвъздушава сама.поне питата на парното със сигурност.за целта при запален двигател се изважда маркуча (изходния) на парното докато потече течността.мушиш обратно маркуча и си ок.друго -ако маркуча от разширителния съд не влиза в радиатора направо в радиатора трябва да се налива течност в дебелия маркуч към главата.в зависимост от това каде е поставен изпарителя(на каква височина -и той понякога прави челъмчета.


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Чет 01 дек 2005 17:31


А нормално ли е да държа колата в 2000 оборота на едно мясти и температурата да пада вместо да се вдига?
От близо 90 падна за 1 мин. на 70 градуса.
А за клапаните на въздухоотводите уж съм ги гледал дали отварят хубаво и наистина този на силата на въздуха не беше отворен както трябва, но го отврорих - същата работа.

Сега нямам маркуч, който да не е врял. Термостата си е затворен като си падне под температурата. Около 90 градуса се отваря широко.

Продължавам тестове утре. И ще пиша.


hristian37
Мнения: 1591
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 01 дек 2005 17:34


Значи хора-моето парно на Голфа е по хубаво от на лада.Сега ще ви напиша как го направих.Значи миналата година зимата ми стана точно както казвате вие-колата на 90градуса вътре духа хладко.Запретнах ракави и го свалих (парното) занесох радиаторчето на един радиаторджия.Човека го отвори и вътре в тръбичките има пластмасови спирали които от времето и от раждите от чугуновия блок бяха запушили 90%от радиаторчето-човека просто ги махна и продуха тръбичките.Ефекта беше страшен.Наскоро правих един пассат б2,със същия проблем,обаче при него като разглобих парното дунапрена на всичките 4етири клапи(голфа има 3) го нямаше и те представляваха ламаринки с дупки около 30мм. На главната клапа за топло и студено залепих картон от кутия за обувки и вирху нея дунапрен,а върху всички други само дунапрен.Занесох радиаторчето при същия радиаторджия-почисти го.Събрах и пассата и парното му се оправи.Но и двете като ги правих обежваждушаването го правих аз.


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Пет 02 дек 2005 23:34


hristian37
написа ....

Много съм съгласен стебе. Аз си сложих някаква промивка за разяждане на ръжда и тем подобни гадове в ситемата. Не ми се сваля цялото табло да чистя по този начин парното. Утре ми предстои прочистване и наливане на антифриз. Ще видиме какво ще стане става.


hristian37
Мнения: 1591
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 03 дек 2005 0:02


един познат с ситроен сложи такива работи за промиване и половината му гумени уплатнения дадоха фира


hristian37
Мнения: 1591
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 03 дек 2005 9:46


А,за Г3 не сам запознат ама за Г2 и за пассата дето сам правил не съм свалял таблото-сам рафтовете отляво и отдясно и барчето.Пиши кво си направил.


Потребителски аватар
ahmed.nervet
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 14 юни 2017 0:39
Автомобил: Vw sharan
Двигател: 1 9tdi 116 pd 2001
Местоположение: Шумен

Re:

Мнениеот ahmed.nervet » Чет 18 яну 2018 5:37


Vlad777 написа:При мен проблема беше с клапана, който е байбас на радиаторчето.
Случая зимата беше следния:
Паля на студен двигател. Започва да загрява постепенно и се появява леко парното. В момента, в който загрее хубаво парното спира и вътре духа яко студ.

Оказа се, че има клапан, който изолира радиаторчето на парното. Целта му е ако прегрее колата да не ти се пръсне радиаторчето в купето. Само че той се прецаква и вместо да изолира парното на 110 гр. примерно, той го изолира оше на 70.

Просто се маха този клапан и отново си човек през зимата :)

Може ли снимка на байпас клапана колега.



Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта