Темата ще я допълвам със снимки и допълнителни материали, защото все още имам да отстранявам някои от проблемите.
Поради причината, че се срещнах с проблем(по точно редица от проблеми) на моята кола с парното, а зимата не чака и идва - пуснах в търсачката "парно" - и .......... както може да пробва всеки - резултати бол!
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=86668&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=73043&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=68239&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=70443&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=67185&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29384&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE+%E3%EE%EB%F4
Както и много много други!
Поразгледах, почетох и .......... ето поредната нова тема за парното на двойките

Точно на моята кола са налични следните проблеми(описвам проблемите ми и отговорите които намерих)
Проблем No 1:
Парното работи само на 3.
Решението е тука:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=59884&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE+%F1%E0%EC%EE
Или на кратко казано - като свалите рафтчето под жабката, от дясната страна се показва моторчето на духалката. Отваря се капачката на духалката, там си има едно транзисторче ли, резисторче ли(просто не знам какво е), но трябва да се махне, и на негово място се слага възможно по дебелка жица, т.е. се дава на късо - след което духалката вече ще работи и на 1 и на 2 и даже на 3(няма значение че е работила до момента, важното е кефа

Проблем No 2:
Не става горещ въздуха - духа едно такова хладничко.
Отговор на този въпрос намерих ето тука:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=86668&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
и тука
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=67185&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
И разбира се ще допълня от мен (въпреки, че не съм я правил тази операция все още


И също така никога не трябва да забравяме за вероятността на запушеното радиаторче на парното

ето го и линка със снимки как се сваля радиаторчето:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29384&highlight=%EF%E0%F0%ED%EE
или лесния начин - махат се двата маркуча под капака, които влизат в купето и здраво се промива с маркуч, чешмянка и налягане! Съответно в двете посоки за по-голям ефект. За съжаление, ако не помогнат последните 2 опции, винаги остава най-надеждната - ново радиаторче

Лично аз правих тази операция по промиването на радиаторчето със струя - мога да кажа, че ефект има!!! Много хора ми казваха да слагам кислоли, киселини, какво ли не, но .......... не се реших - защото може и да протече след киселинната атака


Проблем No 3:
Не може да се регулира накъде да духа.
Т.е. както и да насочвам парното - към стъклото ли, към краката ли, напред и към краката, така или иначе струята въздух се разделя и винаги духа напред и малко в посоката в която предвижих лостчето.
Решение:
Пак въпросните клапи, заседнали са или им заминаха всички уплътнения.
Проблем No 4:
На него отговор не намерих, моля да си казвате мненията!!!
Като си пусна парното - най-вече се усеща на втора на и на трета скорост - усещам че нещо започва много да бръмчи под капака, също така се усещат и вибрации по педалите на газта и спирачката



Проблем No 5:
Влиза прахоляк и много други боклуци през парното.
Решение:
Адски много различни мнения може да се види тук:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=1307&highlight=%F4%E8%EB%F2%FA%F0+++%EF%E0%F0%ED%EE%F2%EE
Учудих се - какви филтри хората слагат - и от фритюрници, и от аспиратори и от какво ли не. Аз лично си реших този проблем с обикновена марля, направих я на няколко слоя и с една ластичка я сложих на мрежичката под капака под кората под предното стъкло (много "под" май станаха

Засега мисля, че се изчерпах от към проблеми в парното, но ще допълвам темата по време на отстраняване на проблемите.
Моля си кажете мнението отностно проблем No 4.