Защо като............

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Защо като............

Мнениеот maniak » Чет 16 сеп 2004 20:02


1. Като помпам на спирачката на светофар ми се вдигат леко оборотите? ( Сервото да е прецакано?)
2. Като пусна фарове и ми падат леко оборотите.
Нормално ли е? Й ако не е има ли лек.

Последна промяна от maniak на Чет 16 сеп 2004 20:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 16 сеп 2004 20:09


няма проблеми-нормално е!
карай си колата. 8)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 16 сеп 2004 22:28


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 16 сеп 2004 22:43


Абе хора стига сте си затормозявали мозъците с глупости.
Върви ли колата - върви. Кво се впрегате за такива неща.

Като пуснеш фарове товариш с 120-130 вата /2х55 + 2х2 + 2х5 + много по 2 осветление по таблото ~ 130 W/, пък и парното ако работи, а да не говориме и перката на радиатора /ако не се лъжа е 150 или 200 вата/ се включи - тоя ток нали от някъде трябва да се вземе, натоварва се алтернатора дето по една случайност е свързан с коляновия вал /на който оборотите се мерат/. Еми нормално е като има по-голям товар да се смъкнат малко оборотите.

Това със спирачките и промяната на оборотите е подобно.
Няма място за притеснение.


Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

И аз имам един проблем..

Мнениеот Lorinser » Чет 16 сеп 2004 23:15


Аз пък като натискам спирачката или като дърпам ръчната спирача се получава някакво свирене , все едно някъде е ръждясало нещо малко и се трие метал в метал как мога да го оправя ... някои зна е ли ?

Колата е Голф3


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Пет 17 сеп 2004 9:58


Lorinser, виж си задните накладки ако шума не изчезва след като покараш 2-3км. Ако шума е временен карай и не му мисли. На служебния (чисто нов) Опел му ръждясват задните барабани, особенно във влажно време. Мно-ого неприятен шум, но след като покараш изчезва.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пет 17 сеп 2004 10:36


На предишната ми кола като помпах спирачката оборотите скачаха с около 500.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 17 сеп 2004 11:51


това за спирачките че вдига оборотите го чувам за пръв път, иначе за товаренето на алтернатора и падането на оборотите е точно така


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 17 сеп 2004 13:29


Мъркуча за сервото не е ли свързан към всумателния колектор. Ами логично - то смуче, като напомпаш на педала вкарваш въздух при всмукателните клапани - мъничко но все пак повече от колкото иначе и дига оборотите. Това е за мен логичното, но дали е така :?: :?: :?: :?: .
При дизела вакуум помпата е отделно и при мене не се получава нищо.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 17 сеп 2004 15:53


Хахах вие не сте добре бе? :) Къде пък го видяхте, че падат оборотите при натискане на спирачка или пускане на фарове :) Никога не съм се заглеждал! Сега ще ме накарате да помпам спирачка и да пускам фарове и да гледам в оборотомера :)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 17 сеп 2004 16:07


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:46, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 17 сеп 2004 17:23


vw_golf_2_Memphis написа:Не е нужно да гледаш оборотомера :wink:


Ами на слух разлика не съм забелязал :)


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пет 17 сеп 2004 18:14


Nikisoft. Карал съм доста коли и това съм го забелязал само на Голфа и на едно АУДИ 80. Може би има някаква система, която компенсира падането на оборотите.
А това със спирачките съм го забелязал на много коли.


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Съб 18 сеп 2004 0:32


Аз пък съм забелязал, че като натискам спирачките, оборотите падат, точно когато светнат светлините отзад, щото при мен има един малък интервал, в който не светват. Btw как се оправя това?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта