1. Като помпам на спирачката на светофар ми се вдигат леко оборотите? ( Сервото да е прецакано?)
2. Като пусна фарове и ми падат леко оборотите.
Нормално ли е? Й ако не е има ли лек.
Защо като............
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Защо като............
Последна промяна от maniak на Чет 16 сеп 2004 20:15, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:46, променено общо 1 път.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе хора стига сте си затормозявали мозъците с глупости.
Върви ли колата - върви. Кво се впрегате за такива неща.
Като пуснеш фарове товариш с 120-130 вата /2х55 + 2х2 + 2х5 + много по 2 осветление по таблото ~ 130 W/, пък и парното ако работи, а да не говориме и перката на радиатора /ако не се лъжа е 150 или 200 вата/ се включи - тоя ток нали от някъде трябва да се вземе, натоварва се алтернатора дето по една случайност е свързан с коляновия вал /на който оборотите се мерат/. Еми нормално е като има по-голям товар да се смъкнат малко оборотите.
Това със спирачките и промяната на оборотите е подобно.
Няма място за притеснение.
Върви ли колата - върви. Кво се впрегате за такива неща.
Като пуснеш фарове товариш с 120-130 вата /2х55 + 2х2 + 2х5 + много по 2 осветление по таблото ~ 130 W/, пък и парното ако работи, а да не говориме и перката на радиатора /ако не се лъжа е 150 или 200 вата/ се включи - тоя ток нали от някъде трябва да се вземе, натоварва се алтернатора дето по една случайност е свързан с коляновия вал /на който оборотите се мерат/. Еми нормално е като има по-голям товар да се смъкнат малко оборотите.
Това със спирачките и промяната на оборотите е подобно.
Няма място за притеснение.
- Lorinser
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
- Автомобил: GOLF VI
- Двигател: CAYC 2012
- Местоположение: Германия
И аз имам един проблем..
Аз пък като натискам спирачката или като дърпам ръчната спирача се получава някакво свирене , все едно някъде е ръждясало нещо малко и се трие метал в метал как мога да го оправя ... някои зна е ли ?
Колата е Голф3
Колата е Голф3
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мъркуча за сервото не е ли свързан към всумателния колектор. Ами логично - то смуче, като напомпаш на педала вкарваш въздух при всмукателните клапани - мъничко но все пак повече от колкото иначе и дига оборотите. Това е за мен логичното, но дали е така .
При дизела вакуум помпата е отделно и при мене не се получава нищо.
При дизела вакуум помпата е отделно и при мене не се получава нищо.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:46, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта