Смяна на термостат на Голф 3 / 1.4- решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Смяна на термостат на Голф 3 / 1.4- решено

Мнениеот buFka » Пет 13 яну 2006 21:23


Здравейте,
поогледах темите свързани с термостата и стигнах до заключението, че и моя е прецакан - стига само 40-50-60°C градуса при извънградско :( да не говориме, че не съм го виждал да достигне 70-75....та питането ми е - може ли някой да напише упътване за смяната на термостата на Голф 3 1.4 ABD или имайки предвид моята представа от коли (включваща само запалване на колата, каране, отваряне на капака и наливане на течност за чистачките) е по добре майстор да го направи? Мислех с приятели да се пробваме да го смениме, щото тукашните майстори ще ме одерат. Ако си намера термостат от автоморга може ли него да сложа (ако е работещ) или трябва да се купи нов?

Последна промяна от buFka на Съб 14 яну 2006 16:32, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: Смяна на термостат на Голф 3 / 1.4

Мнениеот landwarrior » Пет 13 яну 2006 21:30


buFka написа:З?
явно не си чел добре темите :lol: ,таме написано че се сменява лесно на голфове без хидравлика но все пак требва да имаш некви познания -по добре отиди в сервиз услугата е 15лв :wink:




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 13 яну 2006 21:34


е ама пише местожителсво германия?дали е верно незнам Screwy




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2594
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на термостат на Голф 3 / 1.4

Мнениеот Jerom » Пет 13 яну 2006 21:35


landwarrior написа:... услугата е 15лв :wink:

хммм като гледам къде е май ще да е 150 еЙро
--->
Местожителство: Германия




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11`

Мнениеот landwarrior » Пет 13 яну 2006 21:37


SnowMaster написа:е ама пише местожителсво германия?дали е верно незнам Screwy
ако е така нема да е 15лв mhihi ,все пак мисля че е по добре на майстор ,на мен лично не ми се стори хич лесно като гледах :roll:




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 16844
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 13 яну 2006 22:18


На 1.4 АБД двигател се сменя лесно, точно под делкото имаш един пластмасов "тройник", в който влизат всички гумени маркучи от охладителната система. От този тройник надолу излиза едно Г-образно пластмасово съединение в което се намира самия термостат. Това Г-образно съединение се държи на два болта. Елементарно е.




Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Съб 14 яну 2006 9:17


Ако хората в Германия не си купуват нови термостати какво остава за тези в България? Не вярвам в германските магазини да има менте термостати за Голф. Да се слага термостат втора злоупотреба от автоморга е 'престъпление', дори в България не се прави това. Препоръчвам 'Behr'. Купи си и антифриз. Ако стиснеш дебелия маркуч от радиатора преди да го откачиш загубите охл. течност ще са по-малки.




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 14 яну 2006 9:33


Местожителството си отговаря на истината, точно затова искам да си спестя майстора. Ще купя нов термостат, не би трябвало да са много скъпи и тук. Ще пиша какво е станало :) благодаря ви много.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 14 яну 2006 11:22


Аз мога да ти синимам на поло къде е тремостата.. КАто слушам описанията на Vasstop, не би трябвало да е много различна локацията..
Но все пак ако някой може да ти прати снимки действително става по-лесно..

А лично аз на моята го сменям за 15 мин, заедно с пиенето на кафето, и източване, наливане, доливане на течност :)

После да не забравиш да сложиш охл. течност, и да я оставиш да работи, докато включи и изключи перката.. След като изключи на рабптеща кола отвиваш капачката /внимаваш/.. и доливаш полеко охл. течност.
На следващата сутрин на студена кола доливаш охл. течност до където трябва и забравяш кво си правил...
За 150 Евро, ша додеш до София, ша ти го направим, ша пиеш бира, и ша си заминеш/......




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 16844
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 14 яну 2006 16:22


На Голф 2 1.3, Голф 3 1.4 и 1.6 моноинжекцион двигателите термостата е на едно и също място. Това важи и за Поло 1.4 и 1.6 както и за Венто същите двигатели. По принцип са еднакви.
За останалите модели незнам.




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 14 яну 2006 16:37


мерси на wili98 за инфото свързано с охладителната течност....считай, че го бях оплескал вече :P
ако някой може да прати снимки наистина ще му бъда много благодарен :) и ако има още за какво да се внимава при смяната пишете :)




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 14 яну 2006 18:57


buFka написа:.....считай, че го бях оплескал вече

Важното е да сипеш течност и да я обезвъждушиш...
Въсщност тя сама ще се объзвъздуши.. Но надали ще я оплескаш чак па да не сипеш течност..

+ това аз винаги казвам, че това е момента в който можеш да смениш охл. течност ако не знаеш какво е положението.

За кола която държиш на нея, се прави микс от антифриз и ДЕСТИЛИРАНА вода.. не минерална а дистилирана.

Само вода или само антифриз е поразяващо за колата!

Иначе като не знаеш какво е положението, си вземаш 2 литра антифриз, и 2 литра вода = 50:50 около -30 градуса
И с тенденция да ходиш пак да пазаруваш...




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пет 20 яну 2006 15:33


значи, отказах се да го сменям аз този термостат. намерих един майстор, който ще ми го смени за 8 Евро и даже не трябва аз да се занимавам да купувам термостата, той ще го осигури. самият термостат струва 17 Евро, така всичко ще ми излезе около 25 евро. Което си е направо евтиния :) и дори антифриз не се налага да копувам. ще видя как това ще се отрази на разхода и ще пиша пак :)

ПС. 22 Евро ми излезе всичко, незная колко струва термостата, ама ме устройва :)

Последна промяна от buFka на Нед 22 яну 2006 13:09, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Нед 22 яну 2006 13:06


абе нормално ли е на извънградско при 90-100 км/ч температурата да ми е 80°C? В града се дигна на 90°C, ама ме притеснява, че при извънградското е по-ниска....




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 22 яну 2006 13:38


по мое мнение е нормално.зима е





Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MSNbot Media, sunguard и 11 госта