Автомобила е Г2 ГТИ 16в,
Проблема е много странен, лятото имах проблем с термостата и след като го смених всичко си дойде на мястото. От няколко седмици обаче, забелязвам, че ако карам много бързо (5500-6500 оборота) започва да ми изчезва антифриза За 200-300 км. ръчка, после доливам около 300 мл. Другото нещо което ми направи впечатление е, че продължително каране във високите обороти, на няколко пъти ми примигна сигнализацията за динамото. Когато си карам нормално или градско - няма проблем, антифриза не мърда, не ми свети нищо по таблото и не ми свирят ремъци. Понеже не тече видимо от никъде, не смесва масло с антифриз, колата не загрява и върви перфектно, къде да търся дефекти?
И това присветване на лампата за динамото, може ли да означава, че ремъка ми изтърва на високите обороти (сменян е преди 5-6 месеца)? И ако изтърва, възможно ли е, това да е от водната помпа, да се шашва нещо на високите? И да изтича от нея антифризец?
Един колега ми подхвърли, че може да е микропукнатина на радиатора или някое водно съединение и изпуска само при високо налягане (при високи обороти)
Благодаря предварително.
П.П. Като спра - оглеждам колата - няма мокро никъде, и когато е паркирана няма никакви следи нещо да капе от нея.
Губи ми се антифриз, когато карам бързо
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Почисти хубаво двигателният отсек (в този настъпващ студ е тъпо да ти препоръчвам да миеш двигателя с пароструйка, но ако имаш топъл гараж защо пък не ). Идеята е двигателя и радиатора най-вече да са чисти и подсушени за да си в състояние да забележиш микроскопични течове от радиатора и съединенията м/у маркучите и двигателя.
Палиш студеният двигател и даваш газ до 3000 оборота 5-10 мин-да загрее хубаво. Идеята е да вдигнеш максимално налягането на охладителната система и следиш най-вече около радиатора за сълзене. Много често от някоя микро-дупчица по радиатора сълзи и понеже радиатора е топъл по време на движение не се забелязва теч тъй като веднага се изпарява. Понякога просто излиза като струйка пара и трудно се забелязва. При мен сълзеше от радиатора. Нищожен теч. Направо невидим lupe . Губеше 400-500ml за 6 месеца. Случайно го видях на студен радиатор как се "подмокря" и почва да изсъхва.
Обикновенно при теч на антифриз се появява специфична засъхнала гмоч нещо наподобяващо засъхнала пяна.
А за ремъка - всеки нов ремък (клиновиден или пистов!) има нужда от последващо донатягане.
Палиш студеният двигател и даваш газ до 3000 оборота 5-10 мин-да загрее хубаво. Идеята е да вдигнеш максимално налягането на охладителната система и следиш най-вече около радиатора за сълзене. Много често от някоя микро-дупчица по радиатора сълзи и понеже радиатора е топъл по време на движение не се забелязва теч тъй като веднага се изпарява. Понякога просто излиза като струйка пара и трудно се забелязва. При мен сълзеше от радиатора. Нищожен теч. Направо невидим lupe . Губеше 400-500ml за 6 месеца. Случайно го видях на студен радиатор как се "подмокря" и почва да изсъхва.
Обикновенно при теч на антифриз се появява специфична засъхнала гмоч нещо наподобяващо засъхнала пяна.
А за ремъка - всеки нов ремък (клиновиден или пистов!) има нужда от последващо донатягане.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: FromSky и 48 госта