Централно...
- Jerom
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
Централно...
значи намерих си вакуумно ЦЗ прокарах всичко обаче дойде момента с вързването към алармата...обяснете как да го свържа помпичката има амй 2 плюса и 1 маса къде трябва да отидат +овете?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За да стане това което искаш трябва една от машинките да ти е електрическа, принципно се слага такава на шофьорската врата.
Плюс това трябва да имаш схема на алармата. В най-общия случай аларнмата трябва да има 6 жици които се връзват по различен начин в зависимост от различните видове централни.
Машинката която ще управлява трябва да има 5 жици. 3 са тези които управляват компресора и са на следния принцип - едната /доколкото си спомням/ е минус. Когато заключиш на една от другите 2 отиват 12В, при отключване 12-те волта отиват на 3-тата.
Останалите 2 /от 5-те/ са ти тези които карат машинката да отключва и заключва - точно те се връзват към алармата.
Плюс това трябва да имаш схема на алармата. В най-общия случай аларнмата трябва да има 6 жици които се връзват по различен начин в зависимост от различните видове централни.
Машинката която ще управлява трябва да има 5 жици. 3 са тези които управляват компресора и са на следния принцип - едната /доколкото си спомням/ е минус. Когато заключиш на една от другите 2 отиват 12В, при отключване 12-те волта отиват на 3-тата.
Останалите 2 /от 5-те/ са ти тези които карат машинката да отключва и заключва - точно те се връзват към алармата.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Здравей!Ще споделя как го направих на Пассата.От инсталацията на компресорчето до шофьорската врата трябва да откриеш 3бр проводници.Цветовете са:червен/жълт,черен/бял и червен(управляващ +).Принципа на работа е следният-при подаване на управление(червен) към единия проводник се заключва,а при подаване към другия проводник се отключва(не помня кой е откл и кой е закл).Проверяват се опитно(безопасно е!).На алармата се виждат кои са работните(нормално отворени) контакти (2 и 3)за откл и закл.Средните контакти( 2) на двете релета се свръзват в обща точка,а тя към управляващият +.Ако сме установили,че например червен/жълт е заключване,тогава контакт 3 на релето "заключване" го свързваме към червен/жълт.Черен/бял отива на контакт 3 на реле поткл.Ако искаш да управляваш и от шоф врата си намираш брава с контакти и я свързваш успоредно на релетата.Успех!
..............1
.І...................2
..............3
..............1
.І...................2
..............3