Централно...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Централно...

Мнениеот Jerom » Съб 21 яну 2006 22:54


значи намерих си вакуумно ЦЗ прокарах всичко обаче дойде момента с вързването към алармата...обяснете как да го свържа :roll: помпичката има амй 2 плюса и 1 маса къде трябва да отидат +овете?




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2639
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 21 яну 2006 23:43


Масата на купето я вързваш.С единия плюс заключваш с дугия отключваш.И двата отиват в управляващата машинка на шофьорската врата.Ако не си с такова управление на вратата,то тогава ще се наложи да се обърнеш към алармаджия за да ти върже алармата към компресора.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 22 яну 2006 0:16


За да стане това което искаш трябва една от машинките да ти е електрическа, принципно се слага такава на шофьорската врата.
Плюс това трябва да имаш схема на алармата. В най-общия случай аларнмата трябва да има 6 жици които се връзват по различен начин в зависимост от различните видове централни.
Машинката която ще управлява трябва да има 5 жици. 3 са тези които управляват компресора и са на следния принцип - едната /доколкото си спомням/ е минус. Когато заключиш на една от другите 2 отиват 12В, при отключване 12-те волта отиват на 3-тата.
Останалите 2 /от 5-те/ са ти тези които карат машинката да отключва и заключва - точно те се връзват към алармата.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 22 яну 2006 8:46


Здравей!Ще споделя как го направих на Пассата.От инсталацията на компресорчето до шофьорската врата трябва да откриеш 3бр проводници.Цветовете са:червен/жълт,черен/бял и червен(управляващ +).Принципа на работа е следният-при подаване на управление(червен) към единия проводник се заключва,а при подаване към другия проводник се отключва(не помня кой е откл и кой е закл).Проверяват се опитно(безопасно е!).На алармата се виждат кои са работните(нормално отворени) контакти (2 и 3)за откл и закл.Средните контакти( 2) на двете релета се свръзват в обща точка,а тя към управляващият +.Ако сме установили,че например червен/жълт е заключване,тогава контакт 3 на релето "заключване" го свързваме към червен/жълт.Черен/бял отива на контакт 3 на реле поткл.Ако искаш да управляваш и от шоф врата си намираш брава с контакти и я свързваш успоредно на релетата.Успех! :wink:

..............1
.І...................2
..............3


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Нед 22 яну 2006 10:00


МЕРСИ пичове Beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Alexspade, eddyman и 71 госта