17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
На мен това ми звучи като (check Divert Valve)!?
1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
ELFA написа:17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
На мен това ми звучи като (check Divert Valve)!?
Колега, имаш ли идея как да го проверя без да го сменям ?
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
Или чрез диагностика,или чрез смяна с друг здрав(най-сигурно)!
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
Диагностика не може да се прави на всичко по колата
Diverter valve е чисто механичен, няма никаква електроника, така че не може да се диагностицира.
Както и да е, открих как се тества дали е здрав и първо това ще проверя.
Да живее google !
Diverter valve е чисто механичен, няма никаква електроника, така че не може да се диагностицира.
Както и да е, открих как се тества дали е здрав и първо това ще проверя.
Да живее google !
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
адаптирай дросела щом имаш кабел и провери блоуофа дали е здрав че често се пробиват
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
Както и да е, открих как се тества дали е здрав и първо това ще проверя.
И как става проверката? Нещо разбра ли се?!
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
Не успях да провера какво е положението понеже нямам време и инструменти.
В момента тормозя Ваското да погледне колата
Иначе ето какво открих за проверка:
В момента тормозя Ваското да погледне колата
Иначе ето какво открих за проверка:
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
Ъпдейт по темата:
Ходих при Ваското 1, почистихме кулера - имаше малко масло вътре, лошото е,
че имаше и стружки, което значи, че скоро ще имам турбо преживявания
Почистихме и датчика, който е в кулера и това реши един от проблемите:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
Тази грешка не се появява повече. Датчикът беше зацапан от маслото и явно
е давал грешна информация за налягането.
Лошото е, че колата не върви като хората - не набира нормално и като дам
газ рязко - забива носа.
блоу офф-а (всъщност е diverter valve) е проверен - работи.
Pressure control valve - почистен...
Ако някой има идеи ще съм му благодарен
Ходих при Ваското 1, почистихме кулера - имаше малко масло вътре, лошото е,
че имаше и стружки, което значи, че скоро ще имам турбо преживявания
Почистихме и датчика, който е в кулера и това реши един от проблемите:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
Тази грешка не се появява повече. Датчикът беше зацапан от маслото и явно
е давал грешна информация за налягането.
Лошото е, че колата не върви като хората - не набира нормално и като дам
газ рязко - забива носа.
блоу офф-а (всъщност е diverter valve) е проверен - работи.
Pressure control valve - почистен...
Ако някой има идеи ще съм му благодарен
Re: 1.8Т - мени обороти, дебитомер, вакуумни маркучи или друго ?
След почистване на дебитомера нещата се оправиха.. колата върви, не трупа повече грешки.
Дано темата е била полезна на някой.
Дано темата е била полезна на някой.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта