Омазняване на капака на двг на Г3 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Омазняване на капака на двг на Г3 1.8

Мнениеот niikoo_1 » Вто 24 яну 2006 21:58


Я кажете с АММ и АБС моторите пускат ли ви масълце от капака на клапаните. Дали това е нормално за тези мотори.
Че при мен май пуска ама съвсем малко, а като гледам маслото не го пипа, а ръба на капака на клапаните се омазнява , но по много малко и май само като юркам ама много здраво.
Трябва ли да сменям гарнитурата или да си карам засега така :?:
И ако да един приятел ми каза слагай коркова, аз му викам че съм чел тук, че трябва да е гумена гарнитурата. :oops:

ПС
При колегата Ландуориър гледам, че има същото "омазняване" само, че от към вътрешната страна на мотора. Докато при мен се получава "омазняването" в областа над свещите и под капака на клапаните.
На М42моторите на БМВ съм забелязал, че целия капак на клапаните е с жълтеникав цвят.

landwarrior написа:кое е ?
Изображение


П С
модераторите да ме извинят, че се наложи преместване, просто гледах в актуални теми и не се осъзнах, че темата е пусната в под форум КУПУВА, за което сори. Пак дорбе, че не я изтрихете. :oops:




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 яну 2006 22:48


Моя двигател е АБС и пуска масло точно както ти го описа.Смених гарнитурата (коркова) отдавна.От начало не пускаше, но после с времето започна да прави тази мизерия.
Копуваш си гумена гарнитура (трябва и шпилките да се сменят) и се оправят нещата.
ПС: В комплекта трябва да има и шпилки.Малко над 30 лв май беше от Ауто+


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 24 яну 2006 22:58


Капака на клапаните и отдолу ги забърсах и за 3седмици няма и грам омазняване.
Другото, което си мисля аз, е че пуска масълце само когато го ръчкам на високи обороти от рода на 5000об/мин по редовно. Като карам кротко май всичко е ОК. Я кажи кво представляват шпилките, че не съм в час.
И главно може ли да го карам така до пролета и тогава да я сменя гарнитурата, че има и една ролка на климатика и други дребни неща да правя (Ламбдата ми нагрява по-бавно и мисля да си зема нова, махам катализатор), та да сменя всичко накуп, че не ми се занимава така на парче.

Последна промяна от niikoo_1 на Вто 24 яну 2006 23:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Вто 24 яну 2006 23:00


Мисля че Bobcho Казва истината.Аз също съм с АБС.По-миналото лято смених гарнитурата при един приятел.Най-вероятно е сложил коркова, защото каза че ограничителите си са били на щпилките.Тва лято отново почти целия ми двигател е в масло.Като се стопли и аз съм решил да взема да я сменя, но найстина аз ще си я сменя, че вече на никой вяра неможеш да имаш.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 яну 2006 23:03


Забелязал съм, че лятото тече повече.Колата загрява доста по добре и съответно и маслото.
Ако не тече много фрапиращо няма проблеми да си караш така.Аз си карам така от 1 година(заради бензина все не остават пари :oops: )

Шпилката е като болт само, че няма глава (шестограм).Представи си болт, който има резба и на мястото на главата.Между двете резби може да има разтояние без такава, може и да няма.
Дано си ме разбрал :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 24 яну 2006 23:04


Анхилаторе то ние с теб си писах ме, а ма явно при теб положението е по-сериозно щом казваш, че целия мотор е в масло. Аз имам един приятел разбира ги неща и може и с него да се хвана, като се позатопли, ако не е много сложно.
Утре ще пусна една смимка за справка.
П С
Да бе то това с бенза си е вярно, аз сега я карам само с ОМВ 100, защото харчи достат по малко и върви много добре, ама не ми се отрязява нещо добре на джоба. И колкото и да съм против газовите почвам сериозно да се замислям. Защото с 20лв минвам 80-110км, което не е много добра оферта.

Последна промяна от niikoo_1 на Вто 24 яну 2006 23:08, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 яну 2006 23:06


Ако си ги сменявате сами, бъдете внимателни със стягането на гайките.
Ако се пренатегнат може пак да протече

Последна промяна от bobcho на Вто 24 яну 2006 23:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 24 яну 2006 23:07


бате аз омазняване нямам никво ,просто преди време ми изби датчика за маслото и беше опръскал яко навсякаде


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 24 яну 2006 23:10


Да бе и на мен ми стори странно толкова назад да омазнява, така че сори утре ще пусна моя снимка за справка.
Мое ако си навитак на 29 да ги дръпнем да си свеяр часовника, че никога не съм се пробвал с друг АБС. Моя е абсолютно сток дори и мигачите са му оранжеви.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 24 яну 2006 23:14


niikoo_1 написа:Да бе и на мен ми стори странно толкова назад да омазнява, така че сори утре ще пусна моя снимка за справка.
ми нема проблеми щом ти е удобна мойта ,инак като купих голфа като че ли имаше леко омасляване на капака ама като сменявах ремаци и малса ги накарах да сменят гарнитурата на капака и за сега няма омясляване

П.П може ли некой да ми каже нормално ли е да се сменява гарнитура на картера ,че преди неколко дни я дигахме и като че ли имаше некво омасляване покрай капака на картера -майстора вика че е от гарнитурата и не било опасно но трябва да се смени ?пък след 2000км тъй и тъй ще сменявам масло може да я сменим и ако да каква да купя да е неква маркова ? :?

П.П аз имам проблем със синхронизаторите м/у 1 и 2 ра като го изръчкам ако превключа при високи обороти се чува едно хъркане ,ама ако искаш може летящ от 2ра :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 яну 2006 23:20


И мойта на картера е тръгнала.Като сменявах термостата забелязах, че е поомаслено.Според мен нищо не ти пречи да я смениш щом имаш желание :)


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 24 яну 2006 23:22


bobcho написа:И мойта на картера е тръгнала.Като сменявах термостата забелязах, че е поомаслено.Според мен нищо не ти пречи да я смениш щом имаш желание :)
некой да каже примерно като се свали капака хубаво ли е да се измие с бензин ,или каква марка да е гарнитурата ,може би и dosy да каже той кво може да предложи?шпилките дали да се сменяват ?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 24 яну 2006 23:23


OK така е по добре - тамън ще е полеко за колиците. Ще се пробваме.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 яну 2006 23:29


landwarrior чак за шпилките не мога да кажа.Картера си го миеш с етилиран бензин, защото се изпарява най-бързо и немаш ядове.
И с парцал да го излъскаш пак ще е добре. :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 24 яну 2006 23:29


Така и така хубава тема си спретнахте.
Адаш карай така спокойно, може до пролетта, може и повече щом не омаслява много - виж кофти е ако почне повече и почне да се стича.

landwarrior сменяй смело на картера гарнитурата, сваля се капака, почиства се и т.н. /първо да източите маслото само Изображение/ Мисля че там не се пипат шпилки.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта