Съвет за катализатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 05 фев 2006 18:36


Карам Голф 3 ГТИ 115 к.с. Още като купих колата отидох на майтор и резнах катализатора и сложих тръба на негово място. Разликата във вървенето е осезаема макар ,че катализатора ми не беше запушен! Сега съм си го прибрал и като влезем в така чакания ЕС и вземат да правят проблемации за катализаторите, което ме съмнява много ще отида при майстора и ще си го заваря обратно. Тази кола ми е третия VW който имам и на всичките първата ми работа още като ги взема е да махна катализатора!!!




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 05 фев 2006 18:55


Като се запуши катализатора избива през меката връзка преди него и започва да побръмчава повече. Отзад през тръбата може и да излизат съвсем малко газове.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 05 фев 2006 20:12


Моята идея за сваляне на катализатора не е толкоз че ще върви повече, а по-скоро да запазя катализатора за дните когато може да ни задължат да имаме такъв.Тогава вместо да давам пари, си го слагам и си карам.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 05 фев 2006 20:13


е тъкмо щях да питам как се познава работещ и неработещ катализатор,но kris 11 подсказа малко :) други предложения?
и като се махне катализатора,какво става с ламдба сондата?


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 05 фев 2006 20:15


и като се махне катализатора,какво става с ламдба сондата?


Тя е преди катализатора.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 05 фев 2006 20:18


е да де,но дали не се побърква ? :dontknow:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 05 фев 2006 20:23


Определено се побърква но не знам в каква степен.Определено след като се махне катализатора газовете минават много по-бързо през сондата. Само, че аз в повечето време карам на газ, където се губи смисала от сондата. Сега зимата карам почти 50 на 50 газ бензин.Дори градско май само на бензин.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 05 фев 2006 20:38


maistora_1 написа:е да де,но дали не се побърква ? :dontknow:


Ми не знам дали се побърква, но колата върви по-добре и това е факт. Разхода не се променя изобщо.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 05 фев 2006 20:47


Петрич,първо погледни хубаво дали е катализатор или резонаторно гърне :shock Аз бях тръгнал така на майстор,човека си облече работните дрехи и какво да види:италианеца беше вече свършил тази работа,сложил си човека резонаторно гърне.А всъщност избушиш ли катализатора само или сложиш само тръба на негово място без резонаторно гърне,за 1 година са ти заминали гърнетата,тъй като вече няма какво да спира тези газове и те рушат със страшна сила


Потребителски аватар
r_emilov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот r_emilov » Нед 05 фев 2006 21:04


работата на двигателя няма да го усложниш, напротив ще му "олекне"
тва е като все едно ти да дишаш през противогаз:))))
Имаше няколко поста в които се споменава че в катализатор има некви топчета, няма топчета а КЕРАМИЧНА плочка във формата на медна пита, но отворите са колкото глава на кърфица и лесно се запушват и ако не се вземат мерки навреме като се запуши се получава ефекта на картоф в ауспуха. само левски


Потребителски аватар
r_emilov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот r_emilov » Нед 05 фев 2006 21:07


работата на двигателя няма да го усложниш, напротив ще му "олекне"
тва е като все едно ти да дишаш през противогаз:))))
Имаше няколко поста в които се споменава че в катализатор има некви топчета, няма топчета а КЕРАМИЧНА плочка във формата на медна пита, но отворите са колкото глава на кърфица и лесно се запушват и ако не се вземат мерки навреме като се запуши се получава ефекта на картоф в ауспуха. само левски


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 05 фев 2006 21:08


nPaCe™ написа::D Интересна тема :)
Искам да попитам по-знаещите,
защо имам 4 гърнета, като модела ми се води без катализатор!
Имам ли ламбда :roll: или не!
Не разбирам много, но при положение,
че инжекцията ми е механична, какво точно ще регулира сондата! :P

И все пак :roll:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 05 фев 2006 21:29


Даскала написа:Петрич,първо погледни хубаво дали е катализатор или резонаторно гърне :shock Аз бях тръгнал така на майстор,човека си облече работните дрехи и какво да види:италианеца беше вече свършил тази работа,сложил си човека резонаторно гърне.А всъщност избушиш ли катализатора само или сложиш само тръба на негово място без резонаторно гърне,за 1 година са ти заминали гърнетата,тъй като вече няма какво да спира тези газове и те рушат със страшна сила


Чудна работа, стария ми Голф вече 5 години върви без проблем с гърнетата. Колите които са без катализатор фабрично да не са случайно с некви подсилени гърнета случайно??? Махай го без да ти пука!!!!!!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 05 фев 2006 21:42


nPaCe™ написа:
nPaCe™ написа::D Интересна тема :)
Искам да попитам по-знаещите,
защо имам 4 гърнета, като модела ми се води без катализатор!
Имам ли ламбда :roll: или не!
Не разбирам много, но при положение,
че инжекцията ми е механична, какво точно ще регулира сондата! :P

И все пак :roll:


Нямаш ламбда, споко :)


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 05 фев 2006 21:43


driver написа: Колите които са без катализатор фабрично да не са случайно с некви подсилени гърнета случайно


Може и да са.Това твърдение не съм го измислил преди 1 час.Номера е да се сложи резонаторно гърне което не е кухо отвътре.Ти като го махна катализатора какво сложи на негово място?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта