Колеги преден лагер ми вие.Ходих по симеон и намерих марка Optimal за 28лв.Има и FAG за 34лв.
Кои от двете марки препоръчвате.И за смяна един майстор там ми иска 20лв.Какво ще кажете за цените.....
10x
Лагер Optimal или FAG!?!
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:09, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
20 кинта не е много за смяната-ама да му висиш на главата ей!
не го оставяй да си прави какво си иска-можеш да береш ядове после.
и само преса! никви чукове! питай го как ще го набива ако каже чук-бегай...
иначе съм плакал от оптимал и от фаг също...ама от оптимал май съм плакал повече...
вземи си фаг-не са много пари разлика, пък и е само за 1 лагер...
не го оставяй да си прави какво си иска-можеш да береш ядове после.
и само преса! никви чукове! питай го как ще го набива ако каже чук-бегай...
иначе съм плакал от оптимал и от фаг също...ама от оптимал май съм плакал повече...
вземи си фаг-не са много пари разлика, пък и е само за 1 лагер...
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
за да набиеш лагер с чук трябва да си майстор на меча а и тогава резултата е съмнителен.
от ударите може да се вбият сачмите в гривните-еле ако не знаеш какво правиш- и почва -грррррррр.
затова винаги се ползва преса защото няма тия удари-натоварването е плавно и постоянно.
тия лагери са двуредови радиални и винаги има риск и дори да се разглоби по време на чукането...
затва ти викам-плътно там и постоянно :
от ударите може да се вбият сачмите в гривните-еле ако не знаеш какво правиш- и почва -грррррррр.
затова винаги се ползва преса защото няма тия удари-натоварването е плавно и постоянно.
тия лагери са двуредови радиални и винаги има риск и дори да се разглоби по време на чукането...
затва ти викам-плътно там и постоянно :
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Скоро сменях преден лагер главина на Г3-1.4. Купих SKF-50 лв. вътре имаше нови зегерки и всички болтове и гайки които се развиват по окачването за да се смени лагера, голяма мания, обаче на лагера пише 'ITALY' и то с боя а не релефен надпис което ме разочарова.
За набиването в 'шенкела' новия лагер да се натиска само по външната черупка (най-добър инструмент е стария лагер), а за набиването на главината да се натиска само по вътрешната черупка-мания. Свалянето на старата вътрешна черупка от главината може да стане перфектно с точна скоба защото има малък ръб иначе рязаници с флексове са леко грубички.
За набиването в 'шенкела' новия лагер да се натиска само по външната черупка (най-добър инструмент е стария лагер), а за набиването на главината да се натиска само по вътрешната черупка-мания. Свалянето на старата вътрешна черупка от главината може да стане перфектно с точна скоба защото има малък ръб иначе рязаници с флексове са леко грубички.
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта