Лагер Optimal или FAG!?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Лагер Optimal или FAG!?!

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 06 окт 2004 12:09


Колеги преден лагер ми вие.Ходих по симеон и намерих марка Optimal за 28лв.Има и FAG за 34лв.
Кои от двете марки препоръчвате.И за смяна един майстор там ми иска 20лв.Какво ще кажете за цените.....
10x :wink:




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 06 окт 2004 12:16


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 06 окт 2004 12:32


20 кинта не е много за смяната-ама да му висиш на главата ей!
не го оставяй да си прави какво си иска-можеш да береш ядове после.
и само преса! никви чукове! питай го как ще го набива ако каже чук-бегай...
иначе съм плакал от оптимал и от фаг също...ама от оптимал май съм плакал повече...
вземи си фаг-не са много пари разлика, пък и е само за 1 лагер...


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 06 окт 2004 12:35


а с какво се набива по-добре, нещо спешъл ли има


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 06 окт 2004 12:41


за да набиеш лагер с чук трябва да си майстор на меча а и тогава резултата е съмнителен.
от ударите може да се вбият сачмите в гривните-еле ако не знаеш какво правиш- и почва -грррррррр.
затова винаги се ползва преса защото няма тия удари-натоварването е плавно и постоянно.
тия лагери са двуредови радиални и винаги има риск и дори да се разглоби по време на чукането...
затва ти викам-плътно там и постоянно :shock:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 06 окт 2004 13:19


ако ми каже че го набива с чук, кажете някое място където ги сменят качествено


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 06 окт 2004 15:04


Аз от познат който има магзин за части съм чувал че Оптимал не са много читави. Но ми струват евтини и двата. Аз за преден лагер за Г2 дадох 40 кинта, но човека каза че няма да имам проблем с тоя лагер.


pesho

Мнениеот pesho » Вто 12 окт 2004 15:31


Скоро сменях преден лагер главина на Г3-1.4. Купих SKF-50 лв. вътре имаше нови зегерки и всички болтове и гайки които се развиват по окачването за да се смени лагера, голяма мания, обаче на лагера пише 'ITALY' и то с боя а не релефен надпис което ме разочарова.
За набиването в 'шенкела' новия лагер да се натиска само по външната черупка (най-добър инструмент е стария лагер), а за набиването на главината да се натиска само по вътрешната черупка-мания. Свалянето на старата вътрешна черупка от главината може да стане перфектно с точна скоба защото има малък ръб иначе рязаници с флексове са леко грубички.


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Вто 12 окт 2004 16:22


За лагера FAG но най-добре SKF! Вярно са по-скъпи но са най-добрите.
За сервиз:
- в ЮВЕ го правят по книга, имат дорници за избиване и набиване. Работят с хидравлична преса.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта