Golf 3 За пластмасата под чистачките
Re: За пластмасата под чистачките
Колега, мене така ми замина моторчето за чистачките... или поне майстора каза, че са е намокрило и май наистина беше така понеже като го отвори беше пълно с вода... мой съвет е да предпазиш моторчето с някой дебел найлон да не стават аварии... Поздрави : )
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: За пластмасата под чистачките
kokovanev написа:От към волана - добре, там се бърка наистина по-рядко, но от към пътника е филтъра за купето, а аз поне го сменям редовно - някак не ме кефи всеки път да отлепям и лепя наново... Ако не го почиствам като хората ще заприлича на гъ_... Да го почиствам всеки път - пипкава работа... А да "силиконираш" само половината - губи се естетиката
П.П. За шумките и мизерията си прав, но ако лягат добре уплътненията на корите - не е проблем...
Аз като сменям филтъра за купето, не я свалям кората, а просто я подигам отпред и бъркам под нея
Последна промяна от plamingo на Нед 15 май 2011 10:08, променено общо 2 пъти.
- nkpenkov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За пластмасата под чистачките
Силикон. На голфето беше изцяло изгоряла тая гума. Хубаво я махнах и изрязах гумата от корите, после с пистолет със черен силикон за стъкло - струва 6 лв. в практикер, още си имам от него стана екстра. Номера е след като се нанесе силикона да се избърше/оформи върху кората с влажен парцал напоен с веро/сапун. Така излишния силикон се обира и се оформя много добре. Цяла зима изкара голфето така и му е екстра - нито вода влиза нито нищо под корите. А относно филтъра - достатъчно е само да се откопчаят корите и да се повдигнат за да се смени.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: За пластмасата под чистачките
Намерих корите в идеално състояние от морга за 40лв. с перфектно уплътнение.
Иначе уплътненията са перо №14,15,16 в Кобра - autoglass.bg
Струват около 2лв. на метър. Отиваш с кората на място и което ти харесва най-много, него взимаш.
Иначе уплътненията са перо №14,15,16 в Кобра - autoglass.bg
Струват около 2лв. на метър. Отиваш с кората на място и което ти харесва най-много, него взимаш.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: За пластмасата под чистачките
Здравейте колеги, темата е доста старичка, но реших да пиша в нея, защото и аз опрях до този проблем. Тези дни, падна лед от покрива и счупи колямо парче от кората, точно над филтъра на купето. Става дума за Бора. Намерих си кора от Голф 4 в идеало състояние. Махнах старата и използвах това, за да обслужа системата на чистачките. Нямаше никакви уплътнения нито на старата, нито на новата,но старата беше перфектно прилепнала за прозореца. Под нея беше АД. Мизерия.....! Изчистих всичко и пластмасовия канал, в който се "закопчава" кората. Да обаче преди беше здраво мръсна и запекла, но сега с новата, като натисна кората, си влиза в канала и прилепя за прозореца,но като я пусна-излиза и отваря на места 4 мм. Изглежда при чист канал, не държи. Снимките вече не се виждат на колегите и нещо не ми става ясно как се решава проблема. До колкото разбирам, поставят уплътнение между прозореца и кората, но старата пак нямаше и прилепваше. Според мен проблема е в изчистения канал за закопчаване. Има ли оправия? Дали като поуплътни с мизерия ще успее да задържи канала "перото" на кората или трябва побългаряване?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта