3ките от края на 92ра година.
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
3ките от края на 92ра година.
Слушам отзиви, че мисля да взимам такава..нито ел.джам, нито климатик.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: 3ките от края на 92ра година.
Гледай за ръждица, другото е кат на всяка тройка
- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 3ките от края на 92ра година.
Чух,че тройките след 10-тата година гниели стабилно ?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 3ките от края на 92ра година.
Много е относително кога ще изгние.Зависи от къде е вкарана колата.От Австрия много гният,защото там зимата хвърлят луга.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: 3ките от края на 92ра година.
Началото на годината си взех тройка ГТИ 115 магаренца с 2Е мотор от края на 92-ра.
Ръжда има само една люспичка на канта на задното стъкло и на скапаната ламаринка на която се държи пластмасовия праг.
Машинката е чудна, с ел. стъкла, климатик, халогенки, рекаро. Няма АБС и аербеци.
Ако за 17 години това и е гниенето мисля да си взема още една от същото ЕГН
Ръжда има само една люспичка на канта на задното стъкло и на скапаната ламаринка на която се държи пластмасовия праг.
Машинката е чудна, с ел. стъкла, климатик, халогенки, рекаро. Няма АБС и аербеци.
Ако за 17 години това и е гниенето мисля да си взема още една от същото ЕГН
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: 3ките от края на 92ра година.
Факт е , че 3-ките от началото на производството им ( 91-92 г.) са сравнително по-здрави от тези след това . Моята е 92 набор и единствената ръжда са 1-2 надути места колкото стотинка на задния капак . Имам вежди на калниците и под тях няма една точка
Просто фирмена политика в по-късните години на производство . Нещо което се чупи по-лесно , иска повече пари за смяна и поддръжка оттам печелят сервизи , магазини за части и т.н . Затова вече няма коли като голф 1 и 2
Вече другия момент е какво търси човек - скъпо струващ комфорт , или евтин кокал които за му вози задника за стотинки . Аз избрах второто и не съжалявам
Просто фирмена политика в по-късните години на производство . Нещо което се чупи по-лесно , иска повече пари за смяна и поддръжка оттам печелят сервизи , магазини за части и т.н . Затова вече няма коли като голф 1 и 2
Вече другия момент е какво търси човек - скъпо струващ комфорт , или евтин кокал които за му вози задника за стотинки . Аз избрах второто и не съжалявам
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: 3ките от края на 92ра година.
Значи конкретния автомобил е имал отдолу някакви тапи, които са махнати и е изкърпено, единствено отзад на ляв калник( веждата ) има леко шупнало, мотора е от тез модели, които мязат на 3ка обаче комби. Върви доста прилично за 90 коня.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 3ките от края на 92ра година.
Принципно аз голф изгнил рядко виждам. Моят е ГТИ3 1996 и няма никъде, само ако се заглеждаш може да намериш някоя наченка. Ръждата не е проблем за VW по мое мнение. Има го другия момент, че колкото по-късна година е колата, толкова повече са излекувани "ветските болести". До колкото помня Г3 се прави от 1991 или 1990, т.е. моделът, който си си харесал може да има слаби места от тази гледна точка. ЗАщо не поогледаш за нещо по-новичко? Така или иначе след шофьорът годината на производство е най-важна при избор на стара кола.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3ките от края на 92ра година.
Моята 3ойка е 95г., и е внесена от Германия - ръжда има почти по всеки детайл - дори и сменихме предно дясно бомбе, тапите от долу иначе - преден капак, по вратите от ласните на долу има 10 левки на дребно, задния капак и май тва е. - държа обаче да спомена следното - ръждите са по мое мнение от доста одавна и нямам дупки никъде въобще от миналата година насам я карам не са мръднали дори с по милиметър т.е. са козметични и се оправят без кърпене (освен бомбето и тапите там положението беше друго).
В общи линий колата там е карана само т.е. малко е мит, че в Германия собствениците си гледат повече колите.
Докато други тройки внесени от Италия същото изпълнение нямат почти никъкви забележки.
Погледни задължително тапите от долу, бомбето и задния капак (чувал съм че задния капак на 3ойките им е слабо место независимо от къде е вкарана).
В общи линий колата там е карана само т.е. малко е мит, че в Германия собствениците си гледат повече колите.
Докато други тройки внесени от Италия същото изпълнение нямат почти никъкви забележки.
Погледни задължително тапите от долу, бомбето и задния капак (чувал съм че задния капак на 3ойките им е слабо место независимо от къде е вкарана).
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: 3ките от края на 92ра година.
Моят голф също е 93' и няма ръжда, но съм забелязъл, че има една партида голф 3 които гният и мисля са от 94-96', значи как стигнах до този извод, наложи се да сменя два пъти ляв калник и гледах по-моргите калниците, тези калници от 94' нагоре изглеждат по-паянтови самата ламарина е някакси по-крехка паянтова не знам как да го обясна, но се усеща като хванеш калник от партида преди 94' и сравниш с такъв от 94'!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: 3ките от края на 92ра година.
Виж носачите и магарето на някой австриец как "шупват", пък за ламарини - не питай въобще... Пък и тази, която оглежда колегата вече е кърпена /поне веднъж/ - незнайно как и от кого - аз лично бих се въздържал... А иначе - и аз съм забелязал, че през 94-та джанти 14-ки не са единствената промяна, настъпила в Голф-3...
- gsimania
- Мнения: 466
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир/Перник
- Контакти:
Re: 3ките от края на 92ра година.
Моето GTI e 92 година.Наскоро сменявах цялата изпускателна система и не видях никъде ръжда. Но всяка кола си е индивидуална.Зависи къде се кара и как се поддържа.
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 3ките от края на 92ра година.
и моето гти е 92-ра вкарана е от италия ръжда има единствено до задната чистачка и като свалях резорвара отгоре до гарловината кадето сабира кал има много малко ръждичка а ако е австриика и 2000г да е пак пода и 6те е нагнил от всякаде
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: 3ките от края на 92ра година.
Моята е 94 г. на всичко отгоре е бяла.....няма абсолютно никъде ръжда......нито по коша нито външно и не е боядисвана никъде освен предния капак !
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: 3ките от края на 92ра година.
От опит:първи Голф,'92г.-италянка,и мотора що-годе добре,купето просто не е поддържано изобщо,в последствие се оказа че е рязано и заварявано-няма гнило там,подбити прагове(крикове),тавана -тръгнал да се отлепя(вече е палатка),изобщо интериора е "опечен",гумени уплътнения има понапукани.Но фрапиращи ръжди по купето няма(имах нещастието да го инспектирам при удар)
Втори опит:Венто,'94г.-Австрия,техническо състояние на агрегата-перфект,окачване-почти идеално(само счупена вивка на пр.пружина,даже не се усеща),ламарина-веждите на "ремонтирани там"калници са ..като на Опел(при все че от 5 метра всичко изглежда О.К.,ма аз си знам).По пода наранявания и ръжда има по издатъците предвидени за стъпване на повдигачи,а..ще си загубя май някъде резервоара(шините са за подмяна,ако се развият болтовете).Всичкото желязо по окачването е с опадала боя,накукуружено гадно седи ,въпреки че е здраво,гумени джаджи в задоволително състояние
Но ако трябва отново да избирам:бих избягвал коли и от двете споменати държави
Втори опит:Венто,'94г.-Австрия,техническо състояние на агрегата-перфект,окачване-почти идеално(само счупена вивка на пр.пружина,даже не се усеща),ламарина-веждите на "ремонтирани там"калници са ..като на Опел(при все че от 5 метра всичко изглежда О.К.,ма аз си знам).По пода наранявания и ръжда има по издатъците предвидени за стъпване на повдигачи,а..ще си загубя май някъде резервоара(шините са за подмяна,ако се развият болтовете).Всичкото желязо по окачването е с опадала боя,накукуружено гадно седи ,въпреки че е здраво,гумени джаджи в задоволително състояние
Но ако трябва отново да избирам:бих избягвал коли и от двете споменати държави