Съединител-предавки

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
davidbros
Мнения: 192
Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Съединител-предавки

Мнениеот davidbros » Вто 19 окт 2004 11:15


Колеги, тази сутрин се видях в чудо. Помагайте.
На Графа и Канала като не иска да влезе никоя предавка, добре че е наклон та мръднах.
Нито първа, нито втора, никоя.
Става въпрос за 1.6 Мi, 94, АBU.
Пуснах съединителя и пак го натиснах и нямаше проблем - влизат си нормално.
Някакви идеи?
Сетих се още нещо. От време на време като включвам задна, явно не захапва добре и при отпускане на съединителя започва да "жужи" и не зацепва - все едно е на неотрална.

Благодаря.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 19 окт 2004 11:22


Ако си със саморегулиращо се жило на съединителя, може нещо да е сдало багажа, ти натискаш, но то реално не опъва достатъчно и затова не можеш да включиш на никаква предавка.


Потребителски аватар
davidbros
Мнения: 192
Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот davidbros » Вто 19 окт 2004 11:27


Би трябвало да е саморегулиращо се. Ако не се лъжа за съединителя отиват три кабелчета към двигателя.
Положението беше сякаш се опитвам да включа предавка без да съм натиснал съединителя.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 19 окт 2004 12:28


davidbros написа:Би трябвало да е саморегулиращо се. Ако не се лъжа за съединителя отиват три кабелчета към двигателя.
Положението беше сякаш се опитвам да включа предавка без да съм натиснал съединителя.


Саморегулиращото жило, точно преди да се захване откъм скоростната кутия има едно като цилиндър от две части (т.е. въртят се двете части една спрямо друга). Поразвърти го, може да се намести (зацепи) там, където е необходимо. Не се плаши по-лошо не може да стане. Врътни го и пробвай дали има разлика. Така като ми обесняваш най ми прилача на проблем в жилото. Обикновено е около 20 лв. така, че не е болка за умиране.


Потребителски аватар
davidbros
Мнения: 192
Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот davidbros » Вто 19 окт 2004 12:43


Благодаря. Ще пробвам и ще постна


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 19 окт 2004 16:53


това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав.
а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора.
необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост.
като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно.
не се притеснявай няма проблем.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 19 окт 2004 20:05


vaskoto1 написа:това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав.
а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора.
необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост.
като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно.
не се притеснявай няма проблем.


ей жив да си и при мене го има чат пат тоя проблем точно като загрее и точно на светофар, все съм се чудел защо е така


Потребителски аватар
davidbros
Мнения: 192
Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот davidbros » Сря 20 окт 2004 7:53


Определено я искара даже не една. Ситуацията беше точно такава, каквато я опиваш.
Че колегата като каза жило и погледнах, та за моя ABU в www.kanex.bg жило за съединител обаждат
Година: 09 / 92-09 / 94
Двигател/Конски сили: ABU(75) ||
тип: BERLINE
Допълнителна информация: CHL
Страна: EUR, F
Размери: 1045 / 796 /
О.Е. номер: 1H1721335K
марка: Bendix
цена: 132.00 лева с ДДС
тегло: 420 грама

та малко ми призля /аман от изваждане/
Та благодаря, но ще я следя все пак.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: BobbyTarantino и 220 госта