saro777 написа:Я да питам що таксетата са се нови.....???? Ще драскам и тука.....Покупката на автомобил е пряко свързано с въпроса колко км смяташ да минаваш (средно) дневно, месечно, годишно....Ако ще се кара много се купува нов автомобил-за това мисля нема спор. Ако обаче ще се кара до "работата" на 5км от къщи и че въртиме 200-250-км месечно се взима старо вагенче, кърпи се, праи се ремонтче и требе да въри...После ако нещо му се счупи - праиш, ако не въри-праиш, ако има голем разход -праиш, ако не те пускат на ГТП-праиш, ако нема газ слагаш...и се в тоя ред на мисли всичко опира до смятането, щото то и 3000лв да извадиш, то и тези пари си имат цена. Ма като немаш и 20х и ги земеш да си се возиж 8000км/г егати и покупката, по-добре си ползвай таксета - излиза по евтино. А сега сериозно..Няма автомобил, който да не иска подръжка и внимание, защото на пътя освен за своята сигурност и ситурността на хората които возиш се мисли и за сигурността на останалите участници в движението. Старата и амортизирана кола иска многократно по-големи усилия(пари) за подръжка, което донякъде е компенсирано с по евтините части за нея...и обратно -новата кола освен консумативи при определен пробег и застраховки за друго не се мисли..........
брат не ми говори за таксита,а на твоя въпрос таксетата са се нови щото си имат некъв лимит мисля че беше или 3 или макс 5 години за старост
а за моето мнение бачкал съм сервиз за корейски,имал съм сервиз за корейски не искам и да чувем корейските кенефи.. нямат оправия човек а най лошото е че имам чуството че са програмирани// заклевам се ако исакте ми вярвайте че имаше седмица на киа спортаге начи ние сме вкарали 3 в сервиза да ги видиме що кихат при което гледаме неква се движи по пътвя съвсем нормално и аха да завие и изкиха и направо пича обарна да я кара към сервиза