писна ми от тъпото парно
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: писна ми от тъпото парно
Няма проблем 3 години съм без тях вече.
И тез неща се слагат от газаджийте. (поне така знам)
И тез неща се слагат от газаджийте. (поне така знам)
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна - к.к Чайка , местност Ален Мак , град Плевен
Re: писна ми от тъпото парно
А колеги да ви попитам , счупих ръчката на топло студено на парното (голф 2) нужно ли е да я подменям или направо да купувам цял панел и ако може ориентир за цени
Re: писна ми от тъпото парно
Pavcho2 написа:Няма проблем 3 години съм без тях вече.
И тез неща се слагат от газаджийте. (поне така знам)
благодаря ти много колега--ще ви послушам и ще ги разкарам тия щуротийки..аз само да отбележа че никога не съм имал газова та не знам от къде са се появили тия дзверове..а за колегата който си е счупил плъзгача за топло и студено--ми колега не знам ти прецени дали е нужно да го сменяваш --ако мислиш че ще ти е комфортно да сменяваш температурите с отверка и това е вариянт а иначе се сменяват много лесно само трябва да се махне панелчето с копченцето за парното и те са отзад зад него--а може и като се извади касетофона от там също има достатъчно място за смяна на плъзгача
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: писна ми от тъпото парно
И моите подозирам че са се появили с монтажа на газовата. За какво всъщност ги слагат?
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: писна ми от тъпото парно
Pavcho2 написа:И тез неща се слагат от газаджийте. (поне така знам)
Може и така да е,но когато купих моята Голфара,си бяха там.След това монтираха газовата.
Както писах по-горе(а и колегите),аз ги махнах-те ми правиха проблем,сега парното е на 6.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: писна ми от тъпото парно
няма проблем като се махнат тези клапи така ли?келеш написа:аз ги махнах-те ми правиха проблем,сега парното е на 6.
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: писна ми от тъпото парно
Няма проблем да ги изриташ, все пак преди да ги махнеш пипни маркучите след тях при загряла кола. Ако са студени направо махай клапана, ако са топли ги остави и си прегледай клапите студен/топъл въздух дали не им е заминал дунапрена(90% е сигурно че почти не е останал ако не са ремонтирани до сега)...При Г2 клапите може да се оправят без да се раколачва цялото табло, както е при Г3.
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: писна ми от тъпото парно
Преди 2-3 месеца смених термостата,смених и антифриза,обезвъздуших и подкарах колата.След продължително шофиране и напълно загрял двигател,парното го нямаше никакво.Направи ми впечатление,че когато натисна спирачките,намалявам и спирам колата,само тогава имаше лек повей на топлина от парното.Пипнах маркуча преди този металния клапан-топъл,а след него,маркуча студен.Попитах един познат който се занимава с продажба на авточасти и ми каза,че за пръв път вижда такива клапани и препоръча да ги премахна.
На другия ден така и направих,с метална водопроводна тръба съединих маркучите,там където бяха въпросните клапани и до сега парното си работи много добре.
Както каза колегата в по-горния пост-пипни маркучите преди и след клапаните,ако от едната страна е студен,а след клапана е топъл,не се замисляй въобще!
На мен металния клапан беше вързан на маркуча за входа на радиаторчето за купето,а пластмасовия на изхода,като тези два клапана бяха свързани с по-тънко маркуче по между си и се получаваше байпас.
Ако не си промивал радиаторчето в купето,е хубаво да го промиеш.Аз го направих със силна струя вода продължително време,като сменях струята ту от входящия маркуч,ту от изходящия.Използването на препарат за промиване на охладителната система е нож с две остриета!
На другия ден така и направих,с метална водопроводна тръба съединих маркучите,там където бяха въпросните клапани и до сега парното си работи много добре.
Както каза колегата в по-горния пост-пипни маркучите преди и след клапаните,ако от едната страна е студен,а след клапана е топъл,не се замисляй въобще!
На мен металния клапан беше вързан на маркуча за входа на радиаторчето за купето,а пластмасовия на изхода,като тези два клапана бяха свързани с по-тънко маркуче по между си и се получаваше байпас.
Ако не си промивал радиаторчето в купето,е хубаво да го промиеш.Аз го направих със силна струя вода продължително време,като сменях струята ту от входящия маркуч,ту от изходящия.Използването на препарат за промиване на охладителната система е нож с две остриета!
Re: писна ми от тъпото парно
колеги,тези "бабагуди" преди парното съм ги махнал много оттдавна,те са оригинални от завода,газаджии не слагат такива неща,може би служат за намаляване налягането през лятото в радиаторчето,а доколкото за клапите дунапрена се беше скапал и ги отремонтирах с алуминиево фолио.Може би не се отваря клапата добре,не ми се иска сега да се ровя,но поживьом-увидим!
- mirko_81
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 01 дек 2009 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ямбол
Re: писна ми от тъпото парно
съштите тези имали ги и на голф3 с клима 4е и моито парно никво го няма .има слабо и то над 2500 оборота
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
Re: писна ми от тъпото парно
келеш написа:vaskoto1 написа:имаш ли едни странни неща по маркучите преди радиаторчето? едно алуминиево и едно пластмасово, свързани с малко маркуче?
Става въпрос за ето тези:
Преди 2 месеца смених антифриза и се получи същия проблем-двигателя загрял,перката се включи,а парното не топли!Пипам входящия маркуч за радиаторчето в купето,топлината стига до клапана,а след него студено.
След премахването на тези клапани,в купето става Африка
Трябва ми каталожен номер на тези ”изгъзици”
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: писна ми от тъпото парно
Пусни нова тема със заглавие според шаблона.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта