Двигателя е ААМ, но това няма значение. Описвал съм проблема си в други теми, затова сега накратко - гасне по време на работа и след смяна на куп неща стигнах до извода, че когато си иска захранва релето за бензиновата помпа. В момент, който работи без проблем при подаване на контакт релето сработва за 2 - 3 секунди, изключва и отново сработва в момента на запалване на двигателя. Релето е изрядно, с почистени от мен пъпки, номера му е 167. Вчера си купих за проба друго реле с номер 18 (продадоха ми го за реле за бензинова помпа), на което контактите се намират на същото място, а двата извода за бобината са на различни места спрямо старото реле. На старото са еднин до друг като единия е широк, а другия - тясен, а на новото са срещуположни, т. е. 4 - те извода на релето са на кръст. Та тази 18 - ка става на куплунга, работи, но явно се захранва чрез друг токов кръг, понеже още като дадеш на контакт и бензиновата помпа започва да работи без прекъсване.
Въпросите ми са два:
1. Някой знае ли откъде се управлява това реле, освен от контактния ключ? Какво му казва да работи 2 - 3 сек. и после да изключи?
2. Ако така помпата работи непрекъснато, докато колата е на контакт има ли някаква опасност за нея и дали мога да карам по този начин без проблем?
Снимки ще кача утре, сега е вече късно да снимам.
Благодаря предварително на всички отзовали се!!!
Реле за бензинова помпа Голф 3 - РЕШЕНО!!!
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Реле за бензинова помпа Голф 3 - РЕШЕНО!!!
Последна промяна от anger на Пон 10 апр 2006 16:08, променено общо 2 пъти.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
на релето се подава + от контактния ключ а компира му подава масата и чрез нея го управлява. (говориме само за оперативната верига нали? да няма грешки... )
така че + трябва да имаш винаги когато колата е на контакт а - е това което трябва да се гони...
компира получава сигнал от хол датчика че мотора работи и почва да подава масата на релето и да управлява дюзата. ако имаш кофти връзка в трасето хол датчик-компир ефекта ще е прекъсване на работата на релето защото компира получава сведение че мотора вече не работи и спира помпата.
другото е фалшив компир...
па ха дано си ме разбрал...
така че + трябва да имаш винаги когато колата е на контакт а - е това което трябва да се гони...
компира получава сигнал от хол датчика че мотора работи и почва да подава масата на релето и да управлява дюзата. ако имаш кофти връзка в трасето хол датчик-компир ефекта ще е прекъсване на работата на релето защото компира получава сведение че мотора вече не работи и спира помпата.
другото е фалшив компир...
па ха дано си ме разбрал...
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Напълно те разбрах:) Да, точно - само за оперативната верига става въпрос. Значи ще си проверя кабелите от компира към датчика. Не зная дали е прецакан нещо компира, дано не е, щото майка ми жална:) Според теб, излъган по този начин компира с това реленце дали може да даде някакъв проблем? Така си работи перфектно, но предполагам, че някой ден може да съжалявам за това си творение. Искренно съм ти благодарен за бързия отговор:)
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
ако помпата я излъжеш да бачка постоянно а колата бачка-ерго дюзата се управлява-няма защо да тършуваш по трасето от хола към компира-явно щом управлява дюзата-инфо има.
тогава все пак релето е белята...търси си такова като твойто-недей си прави експерименти че откъде взимаш масата за тва другото-един господ знае и стари баби...да нема после лед на челото...
тогава все пак релето е белята...търси си такова като твойто-недей си прави експерименти че откъде взимаш масата за тва другото-един господ знае и стари баби...да нема после лед на челото...
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
В случая все едно съм подал захранване на помпата без да има зависимост от компира. Значи старото ми реле е в ред - мерил съм му бобинката 150 пъти (62 ома), чистил съм го и т. н. Но самия куплинг на реленцето ту има захранване, ту не. Значи - е прекъсва и изобщо хич го няма. Има ли вероятност това да го прави при прецакан датчик на Хол? Мерил съм го, както си си го описвал в една тема и всичко беше 6. Интересното е, че имам колата от 2 години - през първата нямаше никакъв такъв проблем. Това лято доста попътувах и ми прекъсваше без никаква зависимост. 1 година работи, 1 не - вече влизам в 3 - та, значи сега трябва да се стабилизира и да заработи безотказно
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
не си отчел възможността да се нагрява бобинката и да прави магария... на студено пак да си дава нормално съпротивление...
недей повече да мериш а си намери едно ново/старо реленце за 5 кинта отнякъде и опитай да видиш какво ще стане.
хол+компир=помпа+дюза ако няма само помпа-компира ще е за бой-не хола. или електриките или реленцето...
недей повече да мериш а си намери едно ново/старо реленце за 5 кинта отнякъде и опитай да видиш какво ще стане.
хол+компир=помпа+дюза ако няма само помпа-компира ще е за бой-не хола. или електриките или реленцето...
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
След дълго тюхкане и чудене най - сетне успях да установя и отстраня повредата:)
Оказа се, че управляващият от компютъра сигнал минава през реле, което се намира ето в тази машинка
Не зная тя каква точно роля има, но минуса от компютъра се подава на релето за бензиновата помпа посредством ето това реленце
И така, оказа се че то не получава захранване всеки път. Защо ли? Ами студена спойка на крачето му, което получава +
След малко игра с Weller - а проблема беше отстранен категорично!
Последва задължителната 72 - часова проба
и колата започна да мърка, както преди:)
Само че при човъркането из кабеляците ми изчезнаха ел. стъклата и огледалата - някъде нещо съм бутнал по неволя, но това е нищожен проблем в сравнение с едногодишното ми блъскане.
Искам да изкажа специални благодарности на vaskoto1 за оказаната техническа помощ и да му пожелая крепко здраве и технически прогреси и все така да продължава да ни помага БЛАГОДАРЯ ТИ, ВАСКО!!!
Оказа се, че управляващият от компютъра сигнал минава през реле, което се намира ето в тази машинка
Не зная тя каква точно роля има, но минуса от компютъра се подава на релето за бензиновата помпа посредством ето това реленце
И така, оказа се че то не получава захранване всеки път. Защо ли? Ами студена спойка на крачето му, което получава +
След малко игра с Weller - а проблема беше отстранен категорично!
Последва задължителната 72 - часова проба
и колата започна да мърка, както преди:)
Само че при човъркането из кабеляците ми изчезнаха ел. стъклата и огледалата - някъде нещо съм бутнал по неволя, но това е нищожен проблем в сравнение с едногодишното ми блъскане.
Искам да изкажа специални благодарности на vaskoto1 за оказаната техническа помощ и да му пожелая крепко здраве и технически прогреси и все така да продължава да ни помага БЛАГОДАРЯ ТИ, ВАСКО!!!
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Благодаря, не разбирам немски:)
Последна промяна от anger на Пон 10 апр 2006 16:19, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 216 госта