От какво може да става тази мизерия.
Колата си върви перфектно извън града 7.1л/100км със средна скорост 90км/ч при това на газ(какво повече да искам от нея), но от днес ми прави някаква много гадна мизерия. Докато изключа от скорост колата и веднага гасне, не задържа обороти.
Викам си аз да не е от газовото нещо ама се оказа, че и на бензин прави така.
От какво мислите, че може да е?
Не задържа обороти, гасне
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
lilo_stich написа:май ти смуче въздух отнякъде.преди време имах такъв случай на сеата.на 1-о смотано място на маркуча за хидравликата беше.искаха ми сумати пари,но накрая го реших с топла лепенка
За каква хидравлика става дума. Ако е за охлаждащата система, не е, защото антифриза не е мръднал, колкото си беше толкова си е.
Дайте други идеи.
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
rusiq_24 написа:И според мен краде въздух от некъде.Става въпрос за карбуратор до колкото виждам ами наи вероятно е тампона на карбуратора ако не е тои си прегледаи вси4ки вакум4ета около карбуратора и другите 4ак до изпарителя(ако е вакумен де).Виж и палеца и дистрибуторната капа4ка
Ако можеш да ми кажеш каде се намира този тампон на карбуратора и за какво служи.
Ако беше палеца на дистрибуторната капачка нямаше ли да не върви и на високите обороти и да гори много?
Не е от газовото това, защото и на бензин го прави същото.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами този тампон е под карбуратора на него стои тои,между карбуратора и колекторите.Ако е скъсан краде въздух и на празен ход и ниски обороти прави мизерии ина4е на по високи не оказва кои знае какво зна4ение.А за палеца и капа4ката същото нещо на по високи обороти прехвърля защото има по голям ток но на ниски и наи ве4е на празен ход се прецаква.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта