Закупуване на WV GOLF 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Закупуване на WV GOLF 3

Мнениеот ionko » Сря 26 апр 2006 7:35


Здравеите!!!
Понеже съм нов във форума а и нямам много време да чета но ми се налага да си взема кола ще ви помоля да ми дадете няколко съвета.
Харесах си WV GOLF 3 1,6 моноинджекцион 75 кс,година на производство
1994 като екстри имаше ел.стъкла на четирите врати и ел.огледала.Цената е 5000лв и мисля че ще подлежи на лек коментар.Като недостатък забелязах че задния ляв калник нямаше пластмаса която го предпазва от корозия и беше леко изгнил.Очевидно е била удряна там.Но като цяло беше много запазена салона нямаше скъсано.Колата е внос от Германия.
Молбата ми е да споделите какво трябвя наи-вече да се гледа когато се купува такава кола?КОи са и слабите места?
За разлика от 1,4 на което е меко окачването забелязах че на тази беше по-твърдо.
Всички мнения и препоръки са добре дошли :lol:
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 26 апр 2006 9:36


Значи моето мнение е да наблегнеш повече на двигателя,защото кола се взима с хубав мотор а не с хубаво купе(поне според мен е така),макар 4е за 5000лв и двете трябва да са добри.Моят съвет да разбереш за мотора дали е добър е да гледаш ауспуха дали е мазен и когато е загряла напълно дърпаш щеката за маслото и от там изопщо не трябва да духа нищо,също така при студен мотор виж маслото дали лепне леко,ако е така има добавка(не е 100% сигурно ама.....) Слаби места- избива ръжда на задния капак под прозореца,тампони на макферсона,ел. люк,задни барабани слабо спират,ако е от Германия повечко ръжда от долу :roll: за друго не се сещам,ама това са дреболии общо взето :dance: Ока4ването на 1.4 е същото освен ако не е GT. Ами това е ако има нещо по конкретно питай :wink:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 26 апр 2006 10:11


Ако я закарам на копютър ще ми кажат ли дали мотора работи пореда си?
Като поведение на пътя как се справя освен че задните спирачи спират бавно стабилна ли е по завоите? Заслужава ли си да се слага газова уредба и може ли да прецака мотора?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 26 апр 2006 10:18


Ами добре е да се закара на комп. и да се измери компресията(най важното е да е равна на 4те цилиндъра) Ами като поведение е добра не е като GTI но е добра.А газова не е никакъв проблем според мен да се сложи,освен ако не я караш малко,защото ако я караш по малко няма смисъл.Няма да скапе мотора не се притеснявай :wink:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 26 апр 2006 10:27


Благодаря ти за безценните отговори :lol: ако има нещо пак ще пиша


Потребителски аватар
Memo
Мнения: 351
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Memo » Сря 26 апр 2006 10:30


Аз съм със същия автомобил и да чукам на дърво нямам от какво толкова да се оплача. Мойта вози твърдичко определено, но на мен така ми харесва, пък и я пазя така повече от дупките. Спирчките са ми мн добри. Разхода не е особено малък - 9-10/100 градско бензин. Набира сравнително добре особено като влезе в обороти, на завойте е доста стабилна. Прецака ми се дръжката на жабката и ся не се отваря. Също съвет от мен, като сменяш ангренажния ремък иди на отвърден майстор щото на мен ми отвориха беля.
Ако търсиш здрав автомобил зимай го, не напразно това май е най масовата кола в БГ. Пък и си ме кефи много в всяко едно отношение.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 26 апр 2006 10:37


Ааааа да бе Memo наитина ме подсети за жабката.Много слабо място още като го взех и ми остана в ръцете и това беше първото нещо което смених :wink:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 26 апр 2006 10:39


Мда GOLF 3 е наи-добрата в класа си за годините и аз мился че няма да имам особенно проблеми с нея


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 26 апр 2006 11:46


Въпреки че имам Golf3 от 1992 г., много по-специалисти от мен казват, че последните двойки са по-здрави от тройките! Не знам :dontknow: Не съм карал 2-ка! :oops: Иначе двигателя гледай!!! Купето си е купе, ама ако имаш прецакан двигател не можеш дори да потеглиш. И ако те зареже някъде из BG :cry:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 26 апр 2006 12:52


Естествено че двигателя е наи-важен стига да можеш да разбереш дали е в ред :lol:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 26 апр 2006 12:56


Има си диагностика за тая цел. Той да не купува кола всеки ден - това не е дъвка :lol:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 26 апр 2006 16:29


Колега огледай внимателно мотора с какво означение е !! От 1995г има вече с мотор АЕЕ който е с пластмасови смукателни колектори .Мотора се води MPI, въздушният филтър е в кръгла пластмасова кутия .
Ако решиш да се газифицираш - пътя ти е през газов инжекцион от поне 1100 лв нагоре.
За 2 ката съм го казвал неведнъж , че има солидно покритие под боята и антикорозионно също. Ламарините са по-дебели. 3 ката е с лошо антикорозионно покритие .


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 26 апр 2006 16:52


Колега ionko, пише се VW а не WV. :wink:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 26 апр 2006 18:31


Този дето съм набелязъл е 1,6 моноинджекцион и няма нужда от такава скъпа газова уредба,ако нещо бъркам поправете ме.ю
Обърках се по принцип знам че е VW извиняваите ако по някакъв начин съм обидил марката :lol:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 26 апр 2006 18:52


Щом ти е взела окото-провери компресията/както казаха колегите/ и скачай в нея.Няма да съжаляваш.Макар че е малко скъпа/пазари се малко поне/ Аз за 5950 лв. взех 1.9 TDI -96год. нововнос.И аз имах 5000 ама таз като ми дръпна окото-колкото и да гледах се при нея се връщах.Взех 1000 назаем и не съжалявам изобщо-голфа си е ГОЛФ.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта