Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
- Бибешков
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
Значи,Аз вчера с бащата решихме да търсиме проблема преди да сме дали 20лв за диагностика,следяхме маркучи ала бала и нищо заподозряно.Запалих двигателя а преди това бях почистил дросел клапата,махам аз маркуча за излишните газове от карбуратора и гледам че от там направо си хвърля вода .Решихме да свалим капака на главата и да следим какво става.Когато го свалихме гледката беше неописуема-целият капак беше с "майонеза" и дори беше запушило филтъра за газовете на капака.Играхме си около 1 час с 2 буркана нафта и четка докато поотпушим филтъра за газовете.Съжалявам,че нямам снимки да покажа.А долу под свещите има една тръбичка,която води от блока към съответния маркуч пак към карбуратора и той беше ЛОМ запушен,зачистихме го и него и сега да чукна на дърво го няма това гаснене и силно се надявам да е било от това.Ако искате проверете да не би да е от това,Аз ще ви държа в течение какво става при мен. Peace !!!
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
ddd82 написа:Днес смених масло(10W40), бензинов, маслен и въздушен, уви проблема с гасненето остава , единствената разлика от смяната на горивния е че сякаш стана малко по-пъргава. Следващия заподозрян е ламбда сондата, изпуска ми генерацията някаде след "двуцевката" даже вкарва газове в купето когато е на място и е включен вентилатора на парното, така че може и това да е ?!
Просто не се издържа така усещам как когато е съм на светофар сякаш когато паднат оборотите към 600 нещо се опитва да ги компенсира и се вдигат за момент до около 1100, сигурен съм че не е стъпковото, защото при студен са си супер - в покой около 900-950.
Дали смяната на свещите не пре..ба работата, ако са ми натрсли ментета ?!, старите бяха и четирите различни, три триелектродни, и една с единична, ....тогава проблем с топъл двигател нямах !!! (само със студен)
Моля да ме извините че така се намесвам в темата на колегата но считам че анализирайки промяната в работата на двигателя можем съвместно да стигнем до виновника на общия ни проблем.
Аз лично с интерес следя темата.
Ще опитвам и аз някакви решения и дано стигна до положителен резултат който веднага ще сподеял с вас.
- ddd82
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 12 фев 2010 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
Браво колега,... като се сетя и на мен ми сменяха гарнитурата там ?! нищо чудно от там да се е сбозил и моя , моля, пиши дали се държи стабилно колта колта след съответното почистване, дано си на вярна следа
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
Бибешков написа:Значи,Аз вчера с бащата решихме да търсиме проблема преди да сме дали 20лв за диагностика,следяхме маркучи ала бала и нищо заподозряно.Запалих двигателя а преди това бях почистил дросел клапата,махам аз маркуча за излишните газове от карбуратора и гледам че от там направо си хвърля вода .Решихме да свалим капака на главата и да следим какво става.Когато го свалихме гледката беше неописуема-целият капак беше с "майонеза" и дори беше запушило филтъра за газовете на капака.Играхме си около 1 час с 2 буркана нафта и четка докато поотпушим филтъра за газовете.Съжалявам,че нямам снимки да покажа.А долу под свещите има една тръбичка,която води от блока към съответния маркуч пак към карбуратора и той беше ЛОМ запушен,зачистихме го и него и сега да чукна на дърво го няма това гаснене и силно се надявам да е било от това.Ако искате проверете да не би да е от това,Аз ще ви държа в течение какво става при мен. Peace !!!
Перфектоно стискам палци да е бил от това.
Лошото при мен е че не разбирам от тези неща и ще трябва да потърся помощ от майстор който ще иска пари и то доста ...
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
здравейте колеги това всичко което го правите е безмислено трябва да се направи само едно ако някои иска да разбере какво да пише и ще му кажа
- Бибешков
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
Ами,колеги поне засега мога да кажа,че колата не дава никакви проблеми,но поне засега !!! Това е от мойте наблюдения. Сега като вдигне 90град. се включва перката и оборотите си държат около 800-850
- pavel_12
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 27 май 2008 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
колега, много ясно, че искаме да разберем какво да се направи за да си оправим колите. Би ли споделил с нас
- ddd82
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 12 фев 2010 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
След тази седмичния уикенд забелязах че маркуча за картерните газове не е вкаран в потока за входящия въздух, а просто си виси така гадно че даже е прегънат и се запушва кгато се поразмекне маркучето, при топла кола там си духа .т.е вкарва доста допълнителен въздух, който когато не е свързан явно не се отчита. .. преди време си запуших този вход със тапа за да не смуче, но нямаше разлика... просто тогава не знаех за изпадналия маркуч, който когато колата ми беше добре ТОПЛА нямам спомен дали е бил изведен под двигателя или е бил свързан към входящия дросел, но има явни следи от това че е бил свързан скоро,, (при бъркане с пръст има ръб до където е влизала пластасата, а навърте е сганн... при появата на проблема преди, проверих и почиистих дроселовата клапа, която не беше изобщо зацапана между другото, в противоречие с мизерията в макуча за картерните. Както и да е .. днес забелязах че колата е доста по стабилна в топлите обороти ... може и да си внушавам, все пак днес беше мако по-хладно... ще пиша когато се позатопли дали дали причината за моите треовоги не са майсторите от сервиза Спиктър 2004 които когато ми сменяха свещите не са сложили картерната вентилация ... хмм.
- ddd82
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 12 фев 2010 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
Лека центровка със стробоскоп на аванса на 6 градуса и проблема е решен
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
radi_nrj написа:Този двигател работи прекрасно с 4 електродно Beru UX79. Ама ако е от свещи би трябвало да прави мизерии на всякакви градуси :?
Не съм съгласен, не работи прекрасно с тия свещи...Като взех колата беше с такИва свещи, и вървеше много куцо с тях. Махнах ги, и сложих оригинални на Bosch с един електрод, и колицата се оправи взе да върви повече, и при паленето има сега осезаема разлика.
Относно темата, и аз имам от скоро такъв проблем, докато си карам на скорост колата принудително гасене топъл студен мотор няма значение, стрелките на километража падат и край, след това като я запаля пали от раз. Утре ще я водя на диагностика съмнява ме датчика на скоростната кутия да прави мизерии защото скоро смених датчика на Хол и не може да е от него, и ще се сменя сигурно ако компа го е отчел като грешка...Ще пиша после при мен от какво е било
кофти работа е тая електроника...
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
Не виждам датчика на скоростната кутия какво отношение има към гасненето на колата.
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
Колеги моето АБД не подминава 70 градуса обороти 900-950-1000 лято и зима включва си перка нормално храни се само с бензин за 35хил.км не е гаснела по сфетофари и магистрали.Пробвах с други температуни датчици и стрелката подминава 105градуса колата се кара всеки ден разход градско в София 8.5-9/на 100км и 6/на 100 извънградско.Търсете проблема в делкото,свещи триполюсни на НГК ще следя темата.
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
А нещо за температурен датчик мислихте ли?Преди време като карах АБД и аз имах подобни проблеми,но след смяната на въпросният датчик-нещата се оправиха.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
D1D00 написа:radi_nrj написа:Този двигател работи прекрасно с 4 електродно Beru UX79. Ама ако е от свещи би трябвало да прави мизерии на всякакви градуси :?
Не съм съгласен, не работи прекрасно с тия свещи...Като взех колата беше с такИва свещи, и вървеше много куцо с тях. Махнах ги, и сложих оригинални на Bosch с един електрод, и колицата се оправи взе да върви повече, и при паленето има сега осезаема разлика.
То вече в страната на неограничениете ментета не се знаеш тия дето си свалил колко са били Beru. Моето ABD съм пробвал много варианти и със UX79-ките работеше най-добре. Едно уточнение - тогава колата се караше само на бензин!!!
Гаснене в движение съм имал от проблемна бензинова помпа. Работи си напълно нормално, държи налягане и изведнъж спира за момент. След малко пак тръгва все едно нищо не е било.
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гаснене - Голф 3 ABD
То и аз я карам само на бензин газ е нямала. Не знам колеги, един специалист който я свърза на скоро на лап-топа това ми каза, отчита като грешка датчик скоростна кутия, но не е сигурен дали е точно от там защото ако е този датчик колата нямала да запали след това защото е свързан с датчика на хол и 2-та датчика си взаимодействат . Утре ще я закарам при един друг който с това се занимава от доста дълго време, ще я свържем пак на лап-топ да видим компа отново какво ще отчете след като изчистихме грешките . Бензинова помпа изключвам като проблем, защото колицата си ускорява прилично и не прекъсва, моното е чисто, горивния филтър е чисто нов, кабели свещи капачка всичко е точно там. Това ме съмнява да е някой датчик, ще видим дано да решим проблема че е бахти тъпата работа да ти огасне докато караш...Ще пиша от какво е било обезателно, само да го открием проблема! Явно е доста срещан проблем при тия мотори
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 234 госта