Здравейте момчета ' някои дали знае мога ли да сложа на моята Бора 1.6 sr DUU ' друга кутия от по малък или по голям мотор или пък 1.6 с други кодове
Благодаря предварително ☺
Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Всички кутии от 1.6 и 1.6 16V стават.
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Здравейте! От средата на 2001 г. ли се отстраняваше проблема със скоростните кутии при 1.6ср и 1.6 16в?
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Някъде бях чел, че от Октомври. Незнам колко е истина обаче.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Здравейте съфорумци, темичката е доооста стара,но проблемите са си същите.Ето,че и на мен се наложи да сменям нитове.Има доста теми,но реших да пиша в тази,защото смятам,че обхваща проблема най-обобщено.
Колата е Бора 1.6 16v от 2000 година.Моторът е AUS,а СК е с код ERT.От около 5-6 месеца,колата започна да придърпва на около 2000 оборота,като найбосезаемо беше на 2ра и 3та скорост.Тъй като бяха сменени бобина,кабели и свещи,започнах да чета във форума.Симптомите бяха-кутия.Нямаше лопане,тропане или някакво виене.Въпреки това закупих ремонтен комплект болтове и се свали кутията.Главите на нитовете бяха по местата си,но само с ДОКОСВАНЕ направо 3 паднаха.Видим луфт в нитовете.Оставало е съвсееем малко да паднат и да стане мазалото.Майсторът дори каза,че не вярва да съм можел да издържа и 100 км. Сега колата е съвсем друга.Няма никакво придърпване (претрисане). Сменени са и лагерите. Изглежда това си е основен симптом,ако въобще се стигне до него,а не се отчупи главата на нита веднага.На снимките съм снимал само единия нит,който се вижда на каква малка част се е държал.Другите 2 са същите.
Колата е Бора 1.6 16v от 2000 година.Моторът е AUS,а СК е с код ERT.От около 5-6 месеца,колата започна да придърпва на около 2000 оборота,като найбосезаемо беше на 2ра и 3та скорост.Тъй като бяха сменени бобина,кабели и свещи,започнах да чета във форума.Симптомите бяха-кутия.Нямаше лопане,тропане или някакво виене.Въпреки това закупих ремонтен комплект болтове и се свали кутията.Главите на нитовете бяха по местата си,но само с ДОКОСВАНЕ направо 3 паднаха.Видим луфт в нитовете.Оставало е съвсееем малко да паднат и да стане мазалото.Майсторът дори каза,че не вярва да съм можел да издържа и 100 км. Сега колата е съвсем друга.Няма никакво придърпване (претрисане). Сменени са и лагерите. Изглежда това си е основен симптом,ако въобще се стигне до него,а не се отчупи главата на нита веднага.На снимките съм снимал само единия нит,който се вижда на каква малка част се е държал.Другите 2 са същите.
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Дай инфо за болтовете и кой прави ремонта? Колко милиметра с твойте нитове? 9 или 11?
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
jordan17772 написа:Дай инфо за болтовете и кой прави ремонта? Колко милиметра с твойте нитове? 9 или 11?
Здравей,ами болтовете не са правени,а са ремонтен комплект.Малко странни са.От главата на болта,до около 1/3 са повече от 9 мм,(около 9.8)след това минават на 9 мм.Като цяло се водят 9,но се набиват.В по-широката си част имат вертикални изпъкнали шлитци.
Малко трудно се виждат на тази снимка,но е от нета и не съм снимал моите.
Има и планки към тях.Четох за някакви цени от по около 170 лв,но намерих само с цена 260 лв,с отстъпката 220.
Прави ми я майстор в Пловдив.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Ако имаш въпроси ме питай.Ааааа ако намериш майстор и не е на ясно,силата на затягане не е стандартна за М8.Затягат се на 7 кг
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Моята е ERT, но от 2003 година и е с 11mm нитове. На трета и четвърта усещам вибрации в скоростния лост напред и назад при ускоряеане в баир. Може да са вътрешни карета, знам ли...
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Погледни и тампона на скоростната с двигателя (така наречения "кокал") Относно 11 мм нитове,според мен не са толкова "сигурни".Да значително по-дебели са,но според мен главният виновник е самия материал.Когато се подбие и започнат луфтовете,напрежението в/у нита става доста по голямо.Може да се види на едната снимка,как са се подбили самите нитове.Така,че и 11 мм от този материал нит,не е много сигурен.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Дойде ред и аз да сменям прословутите нитове с болтове.Добре че я хванах навреме.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
За връзка с майстора
град Петрич
Евгени
тел. +359878588819
град Петрич
Евгени
тел. +359878588819
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Колата е Голф 4 1.6 SR 101 коня 1998 год.
Ремонтния комплект от 8 болта и 8 гайки и 4 планки 210 лв. с отстъпката от Авто Хит.
Прословутото предръпване от 1900 до 2200 оборота изчезна и вече мога да се радвам и карам без притеснение колата.Всичките нитове бяха хлабави.Късмет че не се е скъсал някой.
Ремонтния комплект от 8 болта и 8 гайки и 4 планки 210 лв. с отстъпката от Авто Хит.
Прословутото предръпване от 1900 до 2200 оборота изчезна и вече мога да се радвам и карам без притеснение колата.Всичките нитове бяха хлабави.Късмет че не се е скъсал някой.
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Вие направо ме върнахте в първи клас. На мен от доста време си ми придърпва на 1600-2000 оборота особено на баир.
Да препоръчате сервиз в София ?
Да препоръчате сервиз в София ?
Re: Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Бора 1,6 АКЛ , 99г. Мисля , че ск. кутия ми е DUV. При 4000 об/мин , вдига 140. И тя ли е проблемна.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 171 госта