Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
мда,но лошото на цялата галимация е че не знаеш дали преди тебе не са го отстранили този проблем...така че всеки с такава кутия се надява да не стане с него такава случка...пък егати хората,продават двигател за 500лв,а една скоростна за 600лв
- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Тия скоростни кутии може и да стават все по-скъпи, защото все по-често някой чупи... и накрая ще станат неоткриваеми и безценни... Какъв е извода? ПАЗЕТЕ!
И аз съм с 020 и моята май ще се окоти скоро, ама кво да прайш, това е живота.
И аз съм с 020 и моята май ще се окоти скоро, ама кво да прайш, това е живота.
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
дали не става с по прости и евтини закалени болтове да се заменят нитовете?
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Колега, искам да те попитам? На мен когато карам понякога ми се тресе вибрира скоростния лост?! Това от какво е?
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
ами то е нормално да си трепери по малко..даваш газ,отнемаш..все през скоростите минава
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Да кажа за нещата от Ем Комплект,които продават за 2-ра ръка. Онзи ден един мой клиент ми донесе компресор за климатик от тях,който си купил с гаранцията,че работи. Въпросния компресор бе доставен 1 ден след поръчката и съответно монтиран от мен на колата и за всеобща "изненада" не работеше.Проблема му беше в един клапан,който седи вътре в компресора и когато се скапа,компресора не вдига налягане.
Съответно човека се раздели с пари за демонтаж на стария,нов филтър-дехидратор (сменя се задължително при смяна на компресор),пари за зареждане и после изпразване на системата (маслото се изхвърля,въпреки,че е ново и не е работило) и въпреки това си остана с неработещ климатик.
Ем Комплект казаха,че поемат отговорност да доставят друг и да го монтират за тяхна сметка,ама човека отива на море и не може да ги чака още 2 дни,докато дойде и се монтира на колата,за да се зареди с фреон.
Сега си го представете със скоростна кутия.
По-добре е да се вземе от колега от форума или от ударена кола,да се разглоби с цел да се направи идеална и тогава да се монтира... понеже онази ако я отворите - няма гаранция.
Съответно човека се раздели с пари за демонтаж на стария,нов филтър-дехидратор (сменя се задължително при смяна на компресор),пари за зареждане и после изпразване на системата (маслото се изхвърля,въпреки,че е ново и не е работило) и въпреки това си остана с неработещ климатик.
Ем Комплект казаха,че поемат отговорност да доставят друг и да го монтират за тяхна сметка,ама човека отива на море и не може да ги чака още 2 дни,докато дойде и се монтира на колата,за да се зареди с фреон.
Сега си го представете със скоростна кутия.
По-добре е да се вземе от колега от форума или от ударена кола,да се разглоби с цел да се направи идеална и тогава да се монтира... понеже онази ако я отворите - няма гаранция.
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
Колеги, качете снимка или схема, къде са тези нитове, и как да разбера дали не са вече сменени!
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
След като изчетох доста от писаното за скоростните кутии DUU /пак да благодаря на колегата hitman0013 дал линка/ и докато търсех кода и номера, които са- DUU 09089 забелязах че болтовете с които е захваната СК към кожуха на съединителя са различни- два с федер шайба , други с глава уширена като подложна шайба.
Това ме навежда на мисълта, че може би е отваряна, а то се разбра за какво точно там сецепи - прословутите нитове. Та въпросът ми е други колеги с такива кутии да споделят, така ли излизат от завода с различни болтове/Винтове по точно/ или имам основание да се надявам ,че собственника преди мен се е погрижил да обезвреди "бомбата".
Това ме навежда на мисълта, че може би е отваряна, а то се разбра за какво точно там сецепи - прословутите нитове. Та въпросът ми е други колеги с такива кутии да споделят, така ли излизат от завода с различни болтове/Винтове по точно/ или имам основание да се надявам ,че собственника преди мен се е погрижил да обезвреди "бомбата".
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
абе като погледнах и на мен нещо ми капе слабо между двигателя и скоростната кутия, взех тая снимка от руския форум и май че от ограденото там някъде тече.Кво става???И аз ли скъсах нитче?
Най-интересното е че скоростите взеха да влизат по-лесно/не че досега е било много трудно де/
Кутийката ми е DLP , която също е в рисковата групичка.
Най-интересното е че скоростите взеха да влизат по-лесно/не че досега е било много трудно де/
Кутийката ми е DLP , която също е в рисковата групичка.
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
аз съм с ДУУ.и моята е омаслена отдолу.само със първа имам проблем,другите влизат нормално.
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
hitman0013 написа:абе като погледнах и на мен нещо ми капе слабо между двигателя и скоростната кутия, взех тая снимка от руския форум и май че от ограденото там някъде тече.Кво става???И аз ли скъсах нитче?
Най-интересното е че скоростите взеха да влизат по-лесно/не че досега е било много трудно де/
Кутийката ми е DLP , която също е в рисковата групичка.
имах подобен проблем това е семеринг на скоростната кутия добре че не изгуби много масло.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
nikson85 написа:hitman0013 написа:абе като погледнах и на мен нещо ми капе слабо между двигателя и скоростната кутия, взех тая снимка от руския форум и май че от ограденото там някъде тече.Кво става???И аз ли скъсах нитче?
Най-интересното е че скоростите взеха да влизат по-лесно/не че досега е било много трудно де/
Кутийката ми е DLP , която също е в рисковата групичка.
имах подобен проблем това е семеринг на скоростната кутия добре че не изгуби много масло.
колко ти излезна да оправиш поразията и знаеш ли какво се сваля-двигател съединител и скоростна разкачат ли се.
Иначе при мен май е семеринг от другата страна към коляновия вал.
А колкото до нитовете на скоростната кутия-колко струва за работа горе долу и ако разкачам чаркалъците какво друго да сменям за да ми е мирна главата в близко бъдеще.
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
до колкото имам наблюдение май 1.6 четворките имат най често проблем със скоростите явно е слабо място
Re: Поражения в скоростна кутия Голф 4
hitman0013 написа:nikson85 написа:hitman0013 написа:абе като погледнах и на мен нещо ми капе слабо между двигателя и скоростната кутия, взех тая снимка от руския форум и май че от ограденото там някъде тече.Кво става???И аз ли скъсах нитче?
Най-интересното е че скоростите взеха да влизат по-лесно/не че досега е било много трудно де/
Кутийката ми е DLP , която също е в рисковата групичка.
имах подобен проблем това е семеринг на скоростната кутия добре че не изгуби много масло.
колко ти излезна да оправиш поразията и знаеш ли какво се сваля-двигател съединител и скоростна разкачат ли се.
Иначе при мен май е семеринг от другата страна към коляновия вал.
А колкото до нитовете на скоростната кутия-колко струва за работа горе долу и ако разкачам чаркалъците какво друго да сменям за да ми е мирна главата в близко бъдеще.
когато си ремонтирах съединителя ми го откриха семеринга е кам 20лева може и да е по-евтин незная , но аз сам с абд голф3 1.4 да сваля се скоростната кутия
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rv_asenov и 184 госта