moreg написа:Свали термостата може да има буклуци заседнали по пружинката му! термосатата ти започва да отваря на 87 градуса и до 90 трябва да е отворил напълно! прочисти системата с вода и си виж тоя термосатат дали е оригинален!
Долния маркуч трябва да започне да става мнооого горещ щом термосатата започне да отваря! има ли разлика в температурите на двата маркуча при заграля кола 100% е от термостата
термостата няма нищо общо в случея,той се грижи за големия кръг а парното е в малкия,щом колата пуска перка значи двигателя загрява достатъчно
,колега,разкачи двата маркуча за парното и със маркуч от чешмата пусни вода във входящия да видиш дали изобщо ще потече вода,ако потече значи радиаторчето е добре,това че си го сменил не е гаранция че е работещо,напълни го догоре и затвори системата,за обезвъздушаването на системата си провери малкия маркуч на преливника който е захванат към големия радиатор,ако е запушен е много вероятно системата да не се обезвъздуши нормално,при форсиране в преливника трябва да се появява струя,ако всичко това е наред търси някаде запушен маркуч