Проблем с парното МК2....Решен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Проблем с парното МК2

Мнениеот Dare_16V_9A » Сря 15 сеп 2010 19:17


4ernata perla написа:
Dare_16V_9A написа:Аз залепих през цяло и няма никакъв проблем!



Може ли да мине само с махане на жабката и барчето



Разбира се 2 пъти съм свалял парното,таблото не се сваля в никакъв случай само барчето и панела дето обхваща CD,врътките за парното и километража!а да не забравиш и 3-те гайки откъм мотора :!:




Потребителски аватар
4ernata perla
Мнения: 455
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с парното МК2

Мнениеот 4ernata perla » Пет 01 окт 2010 20:19


Значи колеги днес свалих парното облепих всички дупки, радиаторчето беше почти като ново, но интересното беше, че нямаше вода (антифриз). Отидох до мазето взех за всеки случаи друго радиаторче сложих го и всичко обратно, долях антифриз в казанчето запалих, колата загря и тръгна малко топло и пак хладко. Навежда ме на мисълта няколко неща: въздушна възглавница, термостат (но перката се включва често), а и маркуча които е от водната помпа към радиатора на парното мисля че не минава вода, защото не е много горещ както другия от главата които излиза към парното.
Идва зима и незнам какво да правя.


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 467
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с парното МК2

Мнениеот moreg » Пет 01 окт 2010 20:41


4ernata perla написа:Значи колеги днес свалих парното облепих всички дупки, радиаторчето беше почти като ново, но интересното беше, че нямаше вода (антифриз). Отидох до мазето взех за всеки случаи друго радиаторче сложих го и всичко обратно, долях антифриз в казанчето запалих, колата загря и тръгна малко топло и пак хладко. Навежда ме на мисълта няколко неща: въздушна възглавница, термостат (но перката се включва често), а и маркуча които е от водната помпа към радиатора на парното мисля че не минава вода, защото не е много горещ както другия от главата които излиза към парното.
Идва зима и незнам какво да правя.

Свали термостата може да има буклуци заседнали по пружинката му! термосатата ти започва да отваря на 87 градуса и до 90 трябва да е отворил напълно! прочисти системата с вода и си виж тоя термосатат дали е оригинален!
Долния маркуч трябва да започне да става мнооого горещ щом термосатата започне да отваря! има ли разлика в температурите на двата маркуча при заграля кола 100% е от термостата :!:

Последна промяна от moreg на Пет 01 окт 2010 20:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот ivkata » Пет 01 окт 2010 20:42


Колега имаш ли газова уредба ,щото при неправилно свързана уредба понякога колата остава без парно,просто не върти водата!? :wink:


Потребителски аватар
4ernata perla
Мнения: 455
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот 4ernata perla » Пет 01 окт 2010 21:16


ivkata написа:Колега имаш ли газова уредба ,щото при неправилно свързана уредба понякога колата остава без парно,просто не върти водата!? :wink:



Няма газова уредба


Потребителски аватар
n-i-k-o
Мнения: 496
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
Автомобил: mk2 i passat b3
Двигател: ev 1984 rp 1992
Местоположение: plovdiv

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот n-i-k-o » Пет 01 окт 2010 21:53


аз имах същия проблем и докато не изкарах единия маркуч от парното при работещ двигател да обезвъздуша нямаше топло после всичко си дойде на място


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с парното МК2

Мнениеот PuShE_ » Пет 01 окт 2010 22:21


moreg написа:Свали термостата може да има буклуци заседнали по пружинката му! термосатата ти започва да отваря на 87 градуса и до 90 трябва да е отворил напълно! прочисти системата с вода и си виж тоя термосатат дали е оригинален!
Долния маркуч трябва да започне да става мнооого горещ щом термосатата започне да отваря! има ли разлика в температурите на двата маркуча при заграля кола 100% е от термостата :!:

термостата няма нищо общо в случея,той се грижи за големия кръг а парното е в малкия,щом колата пуска перка значи двигателя загрява достатъчно :!: ,колега,разкачи двата маркуча за парното и със маркуч от чешмата пусни вода във входящия да видиш дали изобщо ще потече вода,ако потече значи радиаторчето е добре,това че си го сменил не е гаранция че е работещо,напълни го догоре и затвори системата,за обезвъздушаването на системата си провери малкия маркуч на преливника който е захванат към големия радиатор,ако е запушен е много вероятно системата да не се обезвъздуши нормално,при форсиране в преливника трябва да се появява струя,ако всичко това е наред търси някаде запушен маркуч


Потребителски аватар
4ernata perla
Мнения: 455
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с парното МК2

Мнениеот 4ernata perla » Пет 01 окт 2010 22:28


Значи радиатора е добре, защото го напълних с вода и духнах в него и излиза от другата страна. Много ме съмнява за въздушна възглавница.


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот PuShE_ » Пет 01 окт 2010 22:46


провери си малкото маркуче за което ти споменах на преливника,при мене се беше запушило откъм радиатора и ако искаш ми вярвай но разпробивахме с дрелка за да отпушим отпреде радиатора,но пък си имах парно :hmmmm ,някой свободен ден разкости и прочисти цялата система и провери дали всички пътища са отпушени,така най-лесно ще се разбере от какво е :talk:


Потребителски аватар
hristo stankov
Мнения: 100
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 19:35
Автомобил: VW GOLF II
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот hristo stankov » Нед 03 окт 2010 17:30


Колега сигурно не ти отваря клапата за топъл и студен въздух на радиатора на парното. Виж да не ти е скъсано жилото или да не се е откачило от някъде. Едно време при ладите беше с кранче - лятото го затваряш, а зимата го отваряш.


Потребителски аватар
4ernata perla
Мнения: 455
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот 4ernata perla » Пон 04 окт 2010 1:56


hristo stankov написа:Колега сигурно не ти отваря клапата за топъл и студен въздух на радиатора на парното. Виж да не ти е скъсано жилото или да не се е откачило от някъде. Едно време при ладите беше с кранче - лятото го затваряш, а зимата го отваряш.



Колега онзи ден съм го свалял цялото парно и си бачкат клапите.


slavi7575
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:47
Автомобил: Vokswagen Pasat B3
Двигател: PF 1988
Местоположение: Русе

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот slavi7575 » Пон 04 окт 2010 6:11


Някои модели VW имат байпасен клапан (мисля че така се наричаше) на маркучите на парното. Ако имаш, заради него радиаторчето може би е останало сухо,можеш да го махнеш съвсем спокойно, но ако нямаш..........


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот znainainai » Пон 04 окт 2010 10:07


Кви са тия радиаторчета от мазата ? НОВО :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Пробвал си го течало хубо ама колко от тръбичките му са отворени? Толкова ли ти свидят 30-тина лв за ново? Като разглобиш още веднъж за да сложиш ново ще осъзнаеш колко си се прецакал като не си сложил още първият път ново.
А тия простотии дето ги имат предимно немския внос байпасния клапан със мини термостата на тръбите на порното имаш ли ги? Аз тях на голфа ги изхвърлих още 2004г.


Потребителски аватар
4ernata perla
Мнения: 455
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот 4ernata perla » Пон 04 окт 2010 14:15


znainainai написа:Кви са тия радиаторчета от мазата ? НОВО :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Пробвал си го течало хубо ама колко от тръбичките му са отворени? Толкова ли ти свидят 30-тина лв за ново? Като разглобиш още веднъж за да сложиш ново ще осъзнаеш колко си се прецакал като не си сложил още първият път ново.
А тия простотии дето ги имат предимно немския внос байпасния клапан със мини термостата на тръбите на порното имаш ли ги? Аз тях на голфа ги изхвърлих още 2004г.



Колега аз и това което го извадих то беше като ново, нищо му нямаше, но реших да пробвам с друго работещо. Така че не е от него. А този клапан каде точно се намира да погледна дали го имам.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с парното МК2....продължава

Мнениеот i.e.i » Пон 04 окт 2010 14:33


Байпас м/у входа и изхода(с клапан) .Обаче ,ако "върти" течноста през него маркучите трябва да са топли.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mytak69, Serto0 и 85 госта