brad4edat написа:Еми стискаме палци
Иначе колега ти каза, че релетата вътре в блока цъкат всички. Добре ама ти сигурен ли си че като цъкне релето, то и силовата му верига затваря добре. Понякога е възможно контактните пъпчици да се изядат от минаващия ток и релето си цъка ама ток през силовата верига не успява да премине
Да, релетата щракат, но в действителност незнам дали работят както трябва и точно в това се надявам да е проблема, иначе новата букса съм абсолютно сигурен че съм я снадил 1:1 със старата, правих го много бавно и внимателно именно заради това, за да съм сигурен че там всичко е както трябва, голямата букса няма никакви видими признаци за проблем, изглежда добре, перките са проверени неколкократно и 100% работят. Имам и още една причина да мисля, че има проблем в контролера, нещо което не съм казвал до момента, но си давам сметка че е свързано и със състоянието на малката букса, а то е че от много време насам, почти всеки път след като измия колата, както и често зимата когато е имало повече влага, ми е правило впечатление че нещо щрака и звука се чува около акумулатора, но не съм обръщал голямо внимание на това нещо защото го е правило за кратко и после спира, та сега си давам сметка че щракането е идвало точно от тоя контролер. От високата температура около радиатора, всички кабели и букси се изпичат и се нацепват, а когато има влага, тя прониква в тях и им е@ава мамата, така че в определен момент ще подменя цялата инсталация за да и удължа живота.