Стартер върти трудно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Вто 04 юли 2006 19:07


Нее от предварението преди имаше но сега е в норми сигурен съм защото като изключа помпата и колата загасне поради липса на гориво пробвам пак преди да съм вкл помпата и пак варти трудно




Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Вто 04 юли 2006 19:10


Ще проверя пак кабелите


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Сря 05 юли 2006 13:22


Имах същия проблем навремето, докато бях с 1.3 мотор. Тогава смених ротора и си реших дилемата. Не знам колко мога да помогна, но обикновено аз така си решавам главоболията - с ново.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 05 юли 2006 13:34


възможно е да имаш скъсяване на ротора - трудно уловимо е и затова да върти бавно за жалост
трябва да пробваш с друг ротор или да се качи на стенд.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Сря 05 юли 2006 14:09


При мен беше малко по-различно. По принцип стартерът въртеше нормално, но понякога като тръгва изведнъж спира да върти и ми гаснаеха лампите на таблото. Като върна контакта и пак завъртя - проблеми нямаше. Общо-взето го правеше когато си поиска.
След разглабяне установих, че причината е в статора - той се състои от няколко магнита, монтирани посредством скоби към корпуса на стартера. Та едния магнит беше счупен и малки парченца от него се разместваха и роторът задрираше в тях. След почистване на отчупените парченца и фиксиране на здрвите с лепило ( течен метал, допуска се импровизация ) проблемът беше решен.


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Сря 05 юли 2006 17:53


При мен се получава някакво натоварване защото ако го помъча повече кабелите не могат да се пипнат а клеимите понякога чак се поразтапят


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 05 юли 2006 20:34


stuturu написа:При мен се получава някакво натоварване защото ако го помъча повече кабелите не могат да се пипнат а клеимите понякога чак се поразтапят

А може и да е късо :?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 09 юли 2006 17:21


Едно приятелче вика че може от аванса на запалването да върти трудно понякога.Когато й правиха центровка на газовата майстора даде по голямо предварение,след 2-3 дена ще пробвам да върна делкото както си беше и ще докладвам за резултата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 17:27


Да споделя и аз с трудното вартене.Като зех Голфа и стана студено гледам го зар пали.Пък то ТДИ и трябва да скача от веднъж.Отидох смених свещите.Пак същото,а то се оказа че свещите бачкали за при голям студ(-20).Векам акомолатор карам го на проверка тои в ред.Маистора вика даи да ти изчистим стартера.От него като зеха да падат ени листа ена кал ено чедо.Отзад единия лагер разбит.Сложи мо нов.Сичко тва 20 лв.След тва стана -20 в СФ ,а колата палеше по добре от колкото на 0 :lol:


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Стартер върти трудно

Мнениеот ludmil » Сря 14 мар 2018 21:50


Здравейте!
Имам същия проблем с Pasat B3 1990-та. Още като взех колата преди 2 години стартера превърташе трудно, но не беше проблем.
Но от скоро започна да превърта много тежко - прави оборот, 1 секунда, после още един оборот. След като запали, като угася и запаля всичко е наред.
Смених втулките, четките - никаква разлика. Бендикса е сменян миналата година. Дайте идея.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Стартер върти трудно

Мнениеот vanesto » Сря 14 мар 2018 21:57


Предната втулка в скоростната кутия ли е, тя сменена ли е? Редукторен ли е стартера?


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Стартер върти трудно

Мнениеот ludmil » Сря 14 мар 2018 23:43


да, и тази в скоростната кутия, и тази в стартера. Не е редукторен, direct drive. Почистих го, изчистих с фина шкурка и контактните площадки на комутатора. Отвън като го тествах върти добре. Има маса към него с кабел директно от акумулатора.
Странното е, че не го прави винаги, не мога да хвана кога точно.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Стартер върти трудно

Мнениеот vanesto » Чет 15 мар 2018 6:24


Виж тогава акумулатор, алтернатор, кабели, утечка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта