днес погледнах от какво може да е и извадих капака отгоре над плочката
там имаше скоч който запушва 2 допълнителни дупки
и ако те неса запушени не пали
а бензина лесно се оправи само смених филтъра(допълнително слаган и това е
Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
- mitko ludia
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 05 окт 2010 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: проблем с оборотите на голф 2 1.6 карбуратор
Здравейте, темата е малко стара, но дано някой се отзове. Имам същия голф 2 със същия проблем, оборотите са много ниски и на газ, и на бензин. По светофарите гасне като за световно. Тресе се и вибрира, трепери и накрая... замлъква! С малката разлика, че на газ гасне почти всеки път и върви на тласъци като даваш газ, а на бензин върви гладко на скорост, но на свободна претриса няколко пъти и ако не помпя педала на газта си загасва много често, а на газ -винаги. Сменени са всички консумативи, елиминирал съм вероятността за проблем в ел инсталацията и запалителната система. Може ли карбуратора да е затлачен? Чудя се дали да не се хванем с един приятел и да се опитаме да го почистим. Човекът обаче има опит само с жигулови карбуратори, а няколко майстори вече ми казаха, че с карбуратори не се занимават... А тоя Пиербург май бил доста сложен и капризен, както и труден за центровка.. Моля за съдействие. Благодаря!
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: проблем с оборотите на голф 2 1.6 карбуратор
Не е чак толкова труден,просто всеки втори е "майстор" и предпочита да вземе на някой 30 лева да му изчисти грешките за 5 минути,отколкото да си играе 2 часа с карбуратора за тия пари,отделно от това,че и толкова разбират.За оборотите има един винт за ключ 13ка,намира се в задната част на карбуратора точно зад вилката избутваща дросел клапата.От там се регулират оборотите на празен ход.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с оборотите на голф 2 1.6 карбуратор
До този болт има едно маркучле за вакуум. Засмучи с уста и това на снимката с греста трябва да се прибере. Ако не се прибира то мембраната е скъсана и колкото и да въртиш болта няма да стане нищо. Ако е здрава точно от там се правят оборотите на загрял мотор.
Re: проблем с оборотите на голф 2 1.6 карбуратор
Благодаря колеги, ще го пробвам това! Иначе днес взех някакъв аерозол за почистване на карбуратори, пръскал се във въздуховода при работещ двигател. Може и да е ала-бала, но не мисля, че би навредило. Ще пиша какво се е оказало. Много съм Ви признателен, че се отзовахте.
Re: проблем с оборотите на голф 2 1.6 карбуратор
Въртях болта и нямаше особен ефект. Закарах колата на майстор да смени мембраната. Той обаче каза, че причината не е в нея. Проблемът бил в лостчетата на самия карб, били за смяна. Посъветва ме да си намеря същия карбуратор като моя, само че проблемът е че има малко останали живи такива, и то читави! Само лостчета и да съм намерел, имало огромна вероятност да не са същите. Какво мислите? А какъв е филмът със смяна на карбуратора с Кейхин? Благодаря!
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Здравейте!
Нагодих що-годе оборотите с въртене на болта. Просто е трябвало да си поиграя повече.Така карам вече 2-3 месеца, и е задоволително. Малко са височки и разхода се вдигна с 1-2л/100км, но по-добре така, отколкото да ми гасне на всеки светофар.Опитах да намеря читав карб от този модел но без успех - всички са морги и са по-зле и от моя.
Сега се появи нов проблем. На студен двигател пали, карам 100-200 метра, после мистериозно изгасва, и след това няма палене. Сменям на бензин, пак пали много трудно. Чак ме е страх да не прецакам стартера от толкова въртене. След 5-10 минути мъки най-накрая запалва. Акумулатора го проверих, има си предостатъчно ток. Дави ли се, какво прави, не знам. Някой имал ли е същия проблем?
Нагодих що-годе оборотите с въртене на болта. Просто е трябвало да си поиграя повече.Така карам вече 2-3 месеца, и е задоволително. Малко са височки и разхода се вдигна с 1-2л/100км, но по-добре така, отколкото да ми гасне на всеки светофар.Опитах да намеря читав карб от този модел но без успех - всички са морги и са по-зле и от моя.
Сега се появи нов проблем. На студен двигател пали, карам 100-200 метра, после мистериозно изгасва, и след това няма палене. Сменям на бензин, пак пали много трудно. Чак ме е страх да не прецакам стартера от толкова въртене. След 5-10 минути мъки най-накрая запалва. Акумулатора го проверих, има си предостатъчно ток. Дави ли се, какво прави, не знам. Някой имал ли е същия проблем?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Щом и на двете горива има проблем значи търси по токовете.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
На газ карбуратора го ползваш като тръба да не би да е студено с ниско ниво на антифриза и да замръзва изпарителя иначе колегата е прав може да има проблем с електро .
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Значи, паля първо на газ, след това мъча на бензин. Просто оборотите са настроени на газ и 99% само на газ я карам, затова имам навик само на газ да я паля. Според моя майстор, мембрана на изпарителя (евтин турски на повече от 10г.) е изпуснала и изпарителя затова се обледенява, замръзва и няма палене на газ. И наистина, като пипнах оня ден изпарителя, ръката ми залепна на него. А на бензин не иска да запали, защото изпарителя вече бил замръзнал. Не ми стана ясно само каква е връзката на изпарителя с бензина?
Освен това, не е настроен карба на това гориво (бензин), пуска прекалено много, и се дави (само при палене, след като е пробвано на газ).
Докато сменя изпарителя ме посъветваха да паля първо на бензин, да поработи 5-10 мин, и после да сменя на газ. Или да паля на газ, но да чакам поне 5 мин преди да тръгна.
Тъй -като не ми се чака, паля на бенз, потеглям, и след малко прехвърлям на газ (поне 5 мин - да позагрее).
Не съм елиминирал на 100% вероятността за проблем и някъде по токовете. Като я закарам другата седмица за смяна на изпарител ще накарам майстора да ги провери.
Искам да ви поискам съвет - нов турски изпарител, или "рециклиран" ловато със сменени мембрани?
Благодаря предварително!!!
Освен това, не е настроен карба на това гориво (бензин), пуска прекалено много, и се дави (само при палене, след като е пробвано на газ).
Докато сменя изпарителя ме посъветваха да паля първо на бензин, да поработи 5-10 мин, и после да сменя на газ. Или да паля на газ, но да чакам поне 5 мин преди да тръгна.
Тъй -като не ми се чака, паля на бенз, потеглям, и след малко прехвърлям на газ (поне 5 мин - да позагрее).
Не съм елиминирал на 100% вероятността за проблем и някъде по токовете. Като я закарам другата седмица за смяна на изпарител ще накарам майстора да ги провери.
Искам да ви поискам съвет - нов турски изпарител, или "рециклиран" ловато със сменени мембрани?
Благодаря предварително!!!
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Още веднъж повтарям на газ ползваш карбуратора като тръба за смесване на газта с въздуха оборотите на газ ги докарваш с изпарителя но преди всичко това се прави реглаж на карбуратора на бензин да пали нормално на студено,да има нормални обороти и колата да върви нормално и повече не го бараш а газ си играеш с изпарителя да имаш ниски обороти и вървеж в високите.За реглаж в Тубата има клипове от братушките кое къде и как се прави пиши Пиербург и модела дето е на горния капак и сядай с бирата и чипса да се учиш. Успех.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Елементарен карбуратор за настройка
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Затова ли никой не може да ги вкарва в пътя тия карбове ?
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Просто частите за тях така и не поевтиняха а нещо като се развали от периферията се изолира защото и без него пак ;работи; малко са хората дето наистина ги познават и могат да ги правят останалите нямаха време да се научат а направо почнаха да се учат на инжекциони а не познаваш ли нещо няма как да го поправиш.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
След новите обяснения си коригирам мнението; изпълнявай точ в точ какво ти е казал майстора и колегата с двете 66. Стова твое палене на газ заледяваш изпаритела с последващо давене на мотора. карб. Пиербург не го знам но знам Санк петербург /ДААЗ/ на жигулитата /3 броя общо 25год./ и там има само 2 центровки; ниво в поплавковата камера и винта за качеството развит на 1.5 оборота.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 201 госта