Накаратко - за да се направи реглаж на карбуратора, той трябва да е Ок технически. Моят е с износени лостчета според майстора ми. И затова не подлежи на реглаж. :) Само лостчета нямало откъде да се намерят. Бях намерил един Пиербург точно като моя, но се оказа пълна морга. Само си дадох парите.
Освен това изпарителят ми е турски евтин на 10г. необслужваем. Сбор от фактори. Единственото, макар и временно решение, беше да вдигна оборотите от болта 13-ка на дросела. Сега на бензин идват твърде високи, чак се дави. На газ що-годе са добре. Височки са, колата е форсирана, но поне не гасне както преди и се кара по-нормално.
Рецептата за мен е ясна - нов карб, нов изпарител, и колата ще "влезе в пътя". А ако не влезе - на части, един пасат възможно най-новичък, и сагата приключва.
И ще си търся друго хоби! ;)
Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Те новичките Пасати само ще се возиш без да ремонтираш, да знаеш.
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
За малко да не усетя иронията. :) Обичам старите класики, иначе нямаше да се занимавам, но е хубаво и да караш малко от време на време, не само да правиш... :)
Здраво са изпълнени, вложени са материали, но на моята специално годинките вече ѝ тежат... дори не толкова километрите.
Както и да е, решил съм да се боря докрай. :)
Здраво са изпълнени, вложени са материали, но на моята специално годинките вече ѝ тежат... дори не толкова километрите.
Както и да е, решил съм да се боря докрай. :)
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Ами ако ремонтите са причината за смяна - според мен е неоправдано. Сега ако ти се кара по-нова и съвременна кола - тогава е съвсем различно. А това дали там само ще караш или само ще ремонтираш е въпрос на много неща, основното от които - късмет. Най-кофти моментът е, че за тези бабички вече трудно се намират нови по-специфични части и в даден момент, колкото и да му се иска на човек ще трябва да я сложи на трупчета за неопределено време.
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
"Най-кофти моментът е, че за тези бабички вече трудно се намират нови по-специфични части и в даден момент, колкото и да му се иска на човек ще трябва да я сложи на трупчета за неопределено време. "
Именно заради този момент. Те и да се намерят някои от тях, има много ментета. Купих преди няколко месеца нов комплект съединител, зарадвах се на "хубавата" цена - 105лв. Марка Нешънъл. Дадох още толкова за труд на майстора. И слушайки всички мои приятели, които наскоро били сменяли съединители, че се били оръсили от порядъка на 400, 600, че някои и 1000 лева - за момент се почувствах щастливец. :)
Не за дълго! Оня ден закъсах в една пряспа, буксувах няма и минута, и въпросния съединител сдаде багажа. Такива пушеци се вдигнаха, че сигурно замириса на феродо на 1 км радиус.
Разбира се, после като вкарах 1-ва да потегля, нямаше никой вкъщи - о, каква изненада!!!
Айде сега 250 лева на "Люк" к-т съединител, 100 лева за маховик втора ръка в незнайно състояние, и още 100-тина лева за труд. За кола която струва около 600лв. Яко, a? ;)
Именно заради този момент. Те и да се намерят някои от тях, има много ментета. Купих преди няколко месеца нов комплект съединител, зарадвах се на "хубавата" цена - 105лв. Марка Нешънъл. Дадох още толкова за труд на майстора. И слушайки всички мои приятели, които наскоро били сменяли съединители, че се били оръсили от порядъка на 400, 600, че някои и 1000 лева - за момент се почувствах щастливец. :)
Не за дълго! Оня ден закъсах в една пряспа, буксувах няма и минута, и въпросния съединител сдаде багажа. Такива пушеци се вдигнаха, че сигурно замириса на феродо на 1 км радиус.
Разбира се, после като вкарах 1-ва да потегля, нямаше никой вкъщи - о, каква изненада!!!
Айде сега 250 лева на "Люк" к-т съединител, 100 лева за маховик втора ръка в незнайно състояние, и още 100-тина лева за труд. За кола която струва около 600лв. Яко, a? ;)
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Колеги помагайте - има ли как да разбера колко са ми зъбите на маховика, без майсторът да го сваля? Ще може да ми оправи колата чак другия месец и не ми се бездейства дотогава. Идеята ми е да намеря маховик близкия месец и като я разглоби да съм готов, а не тепърва да търся части и да загубя още време. Ако я качим на естакадата и погледна отдолу? Може да звучи глупаво въпроса така зададен, извинете ме, но ако разбирах, и сам можех да си я оправя.. :)
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Защо ще купуваш и маховик??? На него няма какво да му стане. И аз не карам със скъп съединител, вече 60-70 000 съм му навил, просто нямаха ЛУК и взех, какъвто имаха наличен с отстъпка.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Отгоре на камбаната на скоростите имаш пласмасова тапа свали я и се вижда маховика.
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Колега stefan4o, майстора ми каза че последния път пришлайфал леко огледалния диск (маховика), защото бил понадран. А повърхността му трябвало да е идеално гладка. Има съмнения, че точно той е прецакал новия съединител. Това възможно ли е? Или просто евтиния съединител си е бил менте? Или и двете? Вече съвсем се обърках...
Имало три варианта - огледалната повърхност на маховика да е на нивото на зъбците, да е по-ниско, или по-високо... И броя на зъбите бил важен. Проблемът е, че чак другия месец ще може да ми погледне колата.
mrsch66, като махна пластмасовата тапа на камбаната на скоростите, ще мога ли да преброя зъбите? Целия ли се вижда, или част от него?
Благодаря за бързия отговор и на двамата! :)
Имало три варианта - огледалната повърхност на маховика да е на нивото на зъбците, да е по-ниско, или по-високо... И броя на зъбите бил важен. Проблемът е, че чак другия месец ще може да ми погледне колата.
mrsch66, като махна пластмасовата тапа на камбаната на скоростите, ще мога ли да преброя зъбите? Целия ли се вижда, или част от него?
Благодаря за бързия отговор и на двамата! :)
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Вадиш свещите вдигаш на крик маркираш с маркер един зъб включваш на скорост въртиш бавно гумата и броиш зъбите докато стигнеш пак до маркера.Успех.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Майстора ти е преевал маховика престъргвайки огледалото. На този маховик и съединител от илядо лева да сложиш се тва. Преброй си зъбите през някой отвор /ако имаш.
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Благодаря mrsch66! Тия дни ще го пробвам.
Любо, и други хора ми го казаха това, лошото е че и сега всички маховици, които намирам, са малко или много надрани.
Подлежат ли на някакъв шлайф изобщо?
Нов ако изобщо някъде има, ще е цифра (колкото струва цялата кола).
Ще пиша пак като има развитие по случая. :)
Признателен съм за всички мнения, всяко едно е полезно. :)
Любо, и други хора ми го казаха това, лошото е че и сега всички маховици, които намирам, са малко или много надрани.
Подлежат ли на някакъв шлайф изобщо?
Нов ако изобщо някъде има, ще е цифра (колкото струва цялата кола).
Ще пиша пак като има развитие по случая. :)
Признателен съм за всички мнения, всяко едно е полезно. :)
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 14 май 2018 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Здравейте колеги! И аз съм нов виждам че има тема макар и стара за това ще пиша тука да не правя излишно. Имам същия проблем като колегата колата никога е нямала газ и като престой много време трудно пали и веднага падат оборотите и гасне съответно паля я с педала на газта и я държа 2,5 минути и после държи оборотите без проблем някакви идеи ?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Никакви идеи, просто си намерил верния начин на палене. Е, чак 2.5 минути да я чакаш. просто напомпваш 2-3 пъти леко и потегляш.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 карбуратор - проблем с оборотите?
Верният начин е ремонт. Всичко друго е компромис.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 222 госта