Дросела е с жило Крис и е чисто нов. Не реве, а се тепка и гасне. Проблемът е, че не иска да се адаптира нито с Делфи, нито с Ваг-ком, нито с ВАС. Нещо се случи миналата седмица и успя да се адаптира, собственика на колата е сменил маркуча от дебитомера към дросела, обаче е сложил такъв с изтърбушен клапан за картерната вентилация Клапата е излязла от стойности и сега вече не иска да се адаптира. Дросел с жило и Симос 2.2 ако не се лъжа.
Изчетох целия интернет и не става
Прозвънили сме с уред всички кабели от инсталацията, от дросела до буксата на ЕКУ и от датчиците на коляновия и на разпределителния вал. Не записва никакви грешки на диагностиката
Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
К.Одаджийски -
1.спазвате ли двигателя да е загрял над 80 гр Ц при проба за адаптация?
2.Датчика на хидравликата в ред ли е?
1.спазвате ли двигателя да е загрял над 80 гр Ц при проба за адаптация?
2.Датчика на хидравликата в ред ли е?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
Разбира се, загрял двигател, изключени консуматори, изтрити грешки и без да се пипа нищо по време на адаптацията. Адаптирали сме поне стотина клапи на различни вагени, но това просто не ще.
Не знам за датчика на хидравлика, но той какво общо има с адаптацията на дросела?
Не знам за датчика на хидравлика, но той какво общо има с адаптацията на дросела?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
вдига оборотите и ги клати при ляво дясно
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
А вариант клапата да е някакво менте и затова да не става? Като при един дебитомер, който купувах и колата се побърка, а то се оказа че китаеца е сложил резистор вместо сензор.
А датчика, за който казва kris11 рядко излиза, да не кажа че не излиза като грешка на диагностика, но влияе осезаемо на оборотите. Познава се, че е заминал примерно като му махнеш буксата и видиш, че е пълен с хидравлична течност.
А датчика, за който казва kris11 рядко излиза, да не кажа че не излиза като грешка на диагностика, но влияе осезаемо на оборотите. Познава се, че е заминал примерно като му махнеш буксата и видиш, че е пълен с хидравлична течност.
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
Момчета това с махането на ламбда сондата при проблем освен грешка друго може ли да направи? Интересува ме ,че май имам проблем с тая първата на 1.6 16v обаче не може да се хване ,че няма грешка. Поне така ми казаха. Като я изключа сместта по зададените заводски стойности ли се образува? С газово съм. И за адаптиране на моя дросел използвах начина в rosstech обаче не на загрят двигател и не работеше. Цялата работс е че и моята неска е пъргава и върви ,а утре или след 2 3 паленета няква мудна чуди се да се наеме както каза момчето в началото.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
Skruji написа:А вариант клапата да е някакво менте и затова да не става? Като при един дебитомер, който купувах и колата се побърка, а то се оказа че китаеца е сложил резистор вместо сензор.
А датчика, за който казва kris11 рядко излиза, да не кажа че не излиза като грешка на диагностика, но влияе осезаемо на оборотите. Познава се, че е заминал примерно като му махнеш буксата и видиш, че е пълен с хидравлична течност.
Значи, ние не можем да адаптираме клапата, а този датчик едва ли влияе на адаптацията. След това идват следващите проблеми ако ги има.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
Тествайте го с vag com въпросния датчик.От него също може да имаш проблеми с оборотите.Ако незнаеш пиши и ще ти кажа как да го тестваш.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
Имах предвид, че адаптацията може да не става, защото клапата е някакво китайско менте. Оригинална ли е или афтърмаркет?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Голф 4 1.6 AKL - Защо всяка седмица трябва да си адаптирам дросела?
Китайска е естествено, нова оригинална струва повече от колата. Не искаше да се адаптира и клапа свалена от друг работещ голф, оригинална.