И моя голф е с климатроник и всяка зима или в дъждовно време беше чудо,няма изчистване на запотяването.
Постоянно сменях какви ли не филтри за климатика и поленови и хартиени с всички имаше мъгла.Накрая се принудих да ровя в развалената клапа за рециркулация и ръчно я наместих в отворено положение,но и това не помагаше.
Това лято твърдо решен че това неможе да продължава така започнах да разглобявам малко по-малко за да стигна до клапата отвътре някакси,но работата стана дебела и свалих цялото табло с всички машинки за клапи на климатроника и т.н.Това което забелязах е че радиаторчето на климатроника беше цялото във вода и миришеше ужасно на нещо като мухъл и влага и мислех че то е спукано,но нищо му нямаше,твърдо обеден че радиаторчето на парното е напълно здраво защото и на мен грам антифриз не ми заминаваше и никога не съм доливал бях повече от сигурен че не е от него,НО като го махнах имаше капки червен антифриз по него и червени следи от изсъхнал антифриз което значеше че това е една от причините за изпотяването през зимата.
Тая тъпа клапа я разглеждах доста обстойно и нищо счупено нямаше по нея,нито пластмаси нито пласмасовите колелца както масово се твърди,но самото моторче един път избутва лостчето на клапата,друг път запъва нещо,но толкова бях изнервен от 3 дневния ремонт че само го посмазах и го сглобих както си е.
След ремонта има много по-малко изпотяване и то само при дъждовно време,а сега зимата дори и да е изпотено стъклото като пусна климатроника на Еконт издухва всичко.
Целия ремонт ми излезе 120лв. =>30лв. за радиаторче на парното и 80лв. за пълнене на фреон на климатроника че го изпуснах
Всичко си направих сам(без пълненето на фреона)и мога да кажа че това беше един от най-грозните ремонти който съм правил по колата,а хем съм сменял и дръг път такова казанче на друга кола