Автоматичен смукач

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Чет 10 фев 2005 16:21


Pichove, sorry za latinicata no na tova PC ima samo BDS :(
Problema s daveneto se reshava ot vazdushnata klapa i vakuumnia regulator koito v momenta na zapalvaneto leko ia otvaria.
Deistvieto i e slednoto:
1. V momenta na zapalvaneto vazdushnata klapa e pochti zatvorena za da se osiguri po-bogata smes => po lesno zapalvane.
2. Sled kato zapali kolata se generira vakuum i chrez vakuumnia regulator se otvaria leko vazdushnata klapa i smesta veche ne e tolkova bogata. Ako tozi regulator ne raboti klapata ostava zatvorena i dokato ne sraboti bimetalnia "ohliuv" kolata se davi raboti kato na 3 cilindara (na gaz tozi problem go nema).
3. Ako vazdushnata klapa se pootvori poveche problema e che kolata zapochva da gasne v parvonachalnia moment.

Ako iskate da si vdignete oborotite smukacha ot ampulata stava otdiasno dolu na karburatora ima vintche koeto se ohlabva i leko se pidvijva mehanizma chisto mehanichno.
Tova trudno se obiasniava, tree da se pokaje.
Uspeh na vsichki. :wink:




mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 10 фев 2005 17:27


Мерси за инфото, но ние сме вече до болка запознати с този карбуратор и всяка една негова част :) дискутирано е.


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Пет 11 фев 2005 10:59


Mdam, naistina znam che e obsajdano, no iskah da pomogna na kolegite kolkoto moga :) . Pri tebe se poluchava slednoto: Kogato zapalish oborotite stigat do 1500-2000 oborota - taka i tree, kakto pisah po-gore vazdushnata klapa se otvaria v toz moment ot vakuumnia regulator i smesta izvednaj obedniava => kolata gasne. Tree da si poigraesh s vazdushnata klapa - vakuumnia regulator kolko da darpa, no vnimatelno za da ne pochne puk da se davi.
Sorry ako sum dosaden, no nali tree da si pomagame i da reshavame misteriite :wink:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 11 фев 2005 11:15


Абе при мен проблемът е в термоампулата. Понеже вече е поостаряла и неможе да намали оборотите като загрее колата, оборотите са умишлено намалени и каквото и да правя на студено няма оправия като запаля. Иначе въздушната клапа и регулатора са си наред.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 11 фев 2005 12:13


малко тъпо, но се сетих за подобен проблем при Рено 19.
Оказа се, че просто налягането на въздушната струя е прекалено голямо и се разрежда много сместа=увеличено потребление н а газ за да компенсира недостига.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта