super_bate написа:Аз лично имах същия проблем.
1.Обръщаш задните седалки.Само горната част се освобождава с две дръжки в каищата на седалката.
2.Махане на кората.С лека бутане назад излиза от водачите, а въжетата са откачат от тапицерията на задния капак.Не се чупи или намачква.Все пак това е ако си с заводската кора.Ако имаш колони внимавай с кабелите.
3.Развиване на две рапидки от тапицерията на задния капак.С отверка звезда развиваш двете рапиди който се намират в двете вкупани части на тапичерията който служат за ръкохватка при затваряне на задния капак.
4.Освобождаване на тапицерията.Тапицерията е с десетина щипки който се освобождават с дърпане на тапицерията.От към задното стъкло хващаш тапицерията и дърпаш почни от средната част.
ТАПИЦЕРИЯТА НЕМОЖЕ ДА ИЗЛЕЗЕ ЦЯЛАТА НА ЗАТВОРЕН КАПАК,но има достатъчно място да бръкнеш до машинката.
5.Отваряне на капака.Бъркаш и отваряш капака като избуташ листчето на заклучващия механизъм.Да не те излъжа май на дясно се буташе.Нямаш нужда от отверка,клещи и т.н. лека се отваря.
При мен беше проскочило рамото на дръжката което натиска механизма.Нищо нямаше счупено.
Минах при ключар да направи да работи патрона,но ми препоръша извесно време да му пръскам WD да се разкисне колкото може ,че при избиването на патрона има шанс да се счупи.
Успех не е трудно!
Благодаря! Точно от това е било за 30 минути го оправих!