Колеги, очертава ми се покупка на МПС и съм изправен пред дилема. Спрял съм се на Голф 3/1997г. Раздвоен съм между варианта ГТ 1,6-101 коня със газов инжекцион /поставен в последствие от мен/ и 1,9 ТДИ произведен същата година. Цената на двата варианта е съпоставима /разликата е незначителна/,същото се отнася и за мощноста....
Много ще се радвам ако споделите мнения и съвети, благодаря предварително
ПС Много се чудих къде да постна темата - в раздела за дизели ли, в раздел АГУ......ако модератор прецени че не и е тук мястото, моля да я премести
Golf 3 GT 1.6 vs 1,9 TDI
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за бензиновия двигател не ти е нужен газов инжекцион, а от там излиза че бензиновия ще е по-евтин.а и с тия цени на нафтата незнам кое му е хубавото на дизела.аз например до морето отидох и се върнах за 103лв, с яка ръчка - по магистралата 170-200км/ч.
а един приятел за същото разстояние е изхарчил нафта за 90 лв, като не е карал със такава скорост. та в тия 13 лв на 1000 км ли е далаверата?
а един приятел за същото разстояние е изхарчил нафта за 90 лв, като не е карал със такава скорост. та в тия 13 лв на 1000 км ли е далаверата?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като ми видиш аватара предполагам ще се сетиш кой от двата варианта ще ти препоръчам - TDI. Това е истината. Предполагам, че говориш за приблизително еднаква цена на двата автомобила след поставянето на газовия инжекцион, защото иначе бензина е с около 1500 лева по евтин, зависи от конкретния автомобил. Иначе както каза Лудия наистина може разликата да е 13 лева на 1000 км, но това е извън града, където разликата в разхода между бензин/газ и дизел е най - малка. Докато като влезеш в града нещата ставата доста по - различни. TDI с пуснат климатик и здраво настъпване в града - 6.0 - 6.5 най - много. Докато един 1.6 101 к.с. на газ - с климатик и настъпване /което ще е малко невъзможно, но.../ със сигурност над 10 - 11. Освен това да не говорим за разликата във въртящ момент, мощност на дизел и на газ и т.н. Но всичко е въпрос на предпочитание. Спорът дизел - газ никога няма да се разреши еднозначно. Успех при избора. И за да няма грешен избор допитай се до майстор или някой, който разибра. Успех още веднъж
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
просто няма база за сравнение ,ТДИ то е една класа отгоре ,да не говорим че тази кола и след време пак ще си държи парите .Ако имаш пари и възможност си вземи големия мотор на ТДИ-то -110коня ,тоя мотор е на практика безсмъртен
П.П не се занимавай със никви бензинови голфове със газ ,ако искаш бензинов голф вземай 2000/16V ако искаш ефтина возия вземай ТДИ-то
П.П не се занимавай със никви бензинови голфове със газ ,ако искаш бензинов голф вземай 2000/16V ако искаш ефтина возия вземай ТДИ-то
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
В твоя случеи ТДИ-няма да повтарям за въртящи моменти и т.н.просто мотора е класика и няма да се занимаваш с газ.Лошото е че читаво ТДИ зор се намира а и парите са му солени за екстрите които има.Спора ще се реши до 1-2 години като качат нафтат до рекордни суми(то не че в БГ не качват и газта просто еи така щото сички на газ минаха),или като се почне на биодизел.Дано спора се реши по втория начин,ама това само на небето могат да кажат засега
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
На мен пък варианта на 101кс. с газов инжекцион ми се струва много по удачен от печката,а никой който хвалеше дизелите не ти спомена на какви цени са авто частите за ТДИ моторите.Не дай си боже нещо се развали по мотора малииииии Не че мразя дизелите и дори следващата ми кола ще е вече дизел (ама над 150кс.) но сравнение не може да става за разходите по подръжка и по горене.На газ ако се кара този вид мотор и най вече с газов инжекцион което е върха излиза много по евтино от дизела а и ще върви повече от него.Това е моето мнение
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Приятел, имам Г3 ГТ 1,8 90 коня, приятелката ми има Г3 ГТ 1,6 101коня, сега се качих на едно ТДИ и погледни в раздел продава коя от трите коли продавам!!!
Само под секрет да ти кажа ако ГТ-то на приятелката ми нямаше клима щеше то да е на пангара а не зелената стрела.
Колкото до частите на ТДИ ами може и да са малко по-скъпи но трагедия не е, а и АФТ и АЕК моторите не са по-евтини в никакав случай за подръжка от едно ТДИ.
Само под секрет да ти кажа ако ГТ-то на приятелката ми нямаше клима щеше то да е на пангара а не зелената стрела.
Колкото до частите на ТДИ ами може и да са малко по-скъпи но трагедия не е, а и АФТ и АЕК моторите не са по-евтини в никакав случай за подръжка от едно ТДИ.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
ако караш само 1000 км. няма далавера-ама ние караме постояноо-ТДИ-то вземай според мен.Ludia написа:за бензиновия двигател не ти е нужен газов инжекцион, а от там излиза че бензиновия ще е по-евтин.а и с тия цени на нафтата незнам кое му е хубавото на дизела.аз например до морето отидох и се върнах за 103лв, с яка ръчка - по магистралата 170-200км/ч.
а един приятел за същото разстояние е изхарчил нафта за 90 лв, като не е карал със такава скорост. та в тия 13 лв на 1000 км ли е далаверата?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта