Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот javor_bg » Сря 23 мар 2011 22:21


Мерси за инфото. Може би трябва да погледна какви кабели влизат в мъжкия куплунг откъм сондата !




Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот javor_bg » Чет 24 мар 2011 10:37


pedalchobaba написа:1 - бяло
2 - бяло
3 - сиво
4 - черно


Сега проверих и на мъжкия куплунг е точно така. Просто не съм го видял добре.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот javor_bg » Съб 26 мар 2011 22:54


При мене сивия е за изходящ сигнал, а черния за reference 0.45V

Направих една тестова версия на R-C веригата. Появи ми се грешка "fuel mixture too lean". Извънградско с 90-100 ми даде разход 6,4.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот javor_bg » Пон 28 мар 2011 22:17


Градско ми дава 10.00 . От повече от 1 година не съм имал толкова нисък разход с помощта на тази R-C верига ! Явно при мен работи !


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот m&m16v » Вто 29 мар 2011 0:09


Ще работи, къде ще ходи! И при мен е вече тествано на няколко автомобила и засега се държи съвсем прилично!


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот владислав » Вто 29 мар 2011 15:06


Не знам колко е повод за радост, от грешката ти излиза че сместа е бедна.
Излизала ми е тази грешка само, че за ламба 1 (bank 1) и от време на време играеха оборотите, когато е топло (над 14 гр.).
Честно казано не знам дали няма да излезе пак, но от тогава съм сменил "меката" връзка и дозаварил една скоба м/у катализатора и първото гърне, изпускаше. Има го като вариант за появата на тази грешка, но ти сигурно си видял възможните варианти за поява на грешка.
Аз бях махнал катализатора и имах твоята грешка за не работещ катализатор, но разхода не ми е бил висок, отделно прочетох че някои си карат с тази грешка години и пак не се оплакват от висок разход.


Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот toni82 » Вто 29 мар 2011 19:19


да колегата според мен е прав,и аз имах тази грешка проблема беше лоша заварка между катализатора и сондата но и преди това и след това промяна в разхада нямаше.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот javor_bg » Чет 31 мар 2011 9:44


Може и да е защото маркуча за маслените пари е махнат и незнам тиксото, което омотах около дебитомерската тръба колко е херметизирало. Много по-добре е сега положението. Отзад не мирише на бензин и няма бензин в маслото !


swetlioo
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Симулатор тип преходник за втората ламбда сонда на Голф4

Мнениеот swetlioo » Сря 12 сеп 2018 8:30


Здравейте, виждам, че темата е доста стара, но ако все пак някой я види, може ли да ми обясни ел. схемата, която залъгва ламбда сондата?
Реално, на черният кабел, какво се слага и след това, как се свързва със сивия кабел?
Благодаря.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 93 госта