Проблем с ESP
Проблем с ESP
Колеги от 2 дни индикацията за ESP на таблото започна да свети постоянно,днес ми остана време да я прочета на VAG-COM и ми излизат следните грешки:
01423-Lateral Acceleration sensor (G200)
57-10- Electric Circuit Failure - Intermittent
01423-Lateral Acceleration sensor (G200)
27-10- Implausible Signal - Intermitte
Някой има ли идея за какво става въпрос?
Поздрави!
01423-Lateral Acceleration sensor (G200)
57-10- Electric Circuit Failure - Intermittent
01423-Lateral Acceleration sensor (G200)
27-10- Implausible Signal - Intermitte
Някой има ли идея за какво става въпрос?
Поздрави!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Проблем с ESP
Колега това си е фабричен проблем при тези датчици. Има начин да спестиш 200лв но трябва да го разглобиш и поправиш или да ми го пратиш. На 90% съм сигурен че проблема е в получилите се студени споики!
http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtop ... 6&start=15
http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtop ... 6&start=15
Re: Проблем с ESP
А къде се намира този датчик и какво представлява за да знам как да стигна до него?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 23 юли 2009 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем с ESP
Погледни над акумулатора бушоните виж някои дане е изгорял или ги размардаи
Примен от там ми светеха лампите на ABS и ESP размардахги и ги по4истих и се оправи
Примен от там ми светеха лампите на ABS и ESP размардахги и ги по4истих и се оправи
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Проблем с ESP
Xzibit85 написа:Погледни над акумулатора бушоните виж някои дане е изгорял или ги размардаи
Примен от там ми светеха лампите на ABS и ESP размардахги и ги по4истих и се оправи
Колега, при него искарва конкретна грешка, а и е възможна комуникацията с контролера! Ако беше бушон щеше да изкара грешка свързана със захранването даже според мен няма да е възможна връзка с АБС-а (с ВАГ-КОМ)
Re: Проблем с ESP
Знаачи стигнах до въпросния сензор,неможах да го сваля само му изключих буксата и отново я щракнах след което направих ресет и калибриране на сензора през Ваг-ком.Засега трети ден не ми е светвала лампата!
Re: Проблем с ESP
При мен също ми изкара тази грешка и лампата отначало светваше понякога. След известно време никога не гаснеше. Отворих и презапоих датчика както е показано на снимките, поставих го обратно и лампата пак светеше.Много ме хвана яд първия ден, защото въпреки че карах колата, лампата не гаснеше. На 2-я ден я запалих и и стъпах на врата по едни остри завои и датчика сработи и лампата изгасна и вече е наред.Така че ако някой колега се пробва да си ремонтира датчика и след поставянето му обратно лампата не гасне, да не се ядосва. Просто трябва да се вкара колата в такава ситуация, че да се подаде сигнал на датчика да може да сработи . И другото важно нещо: не пълнете датчика отново със силикон, защото от него остава пак влага запечатана вътре. Аз поставих вътре морска пяна и отгоре го запечатах с изрязано парче от СИМ карта. Дано този пост е полезен на някой колега!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с ESP
fatix написа:...
Коя година е автомобила?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Проблем с ESP
след като си ремонтирал датчика и постави трябваше да го калибрираш за това лампата е продължила да свети.stills написа:При мен също ми изкара тази грешка и лампата отначало светваше понякога. След известно време никога не гаснеше. Отворих и презапоих датчика както е показано на снимките, поставих го обратно и лампата пак светеше.Много ме хвана яд първия ден, защото въпреки че карах колата, лампата не гаснеше. На 2-я ден я запалих и и стъпах на врата по едни остри завои и датчика сработи и лампата изгасна и вече е наред.Така че ако някой колега се пробва да си ремонтира датчика и след поставянето му обратно лампата не гасне, да не се ядосва. Просто трябва да се вкара колата в такава ситуация, че да се подаде сигнал на датчика да може да сработи . И другото важно нещо: не пълнете датчика отново със силикон, защото от него остава пак влага запечатана вътре. Аз поставих вътре морска пяна и отгоре го запечатах с изрязано парче от СИМ карта. Дано този пост е полезен на някой колега!
Re: Проблем с ESP
Колата е Голф 4 1.4 16v 2000г. Ами където и да гледах не пишеше, че G200 се калибрира....калибрирал се само големия датчик, който е за превъртането на гумите. Няма значение, важното е че спестих 310лв. за нов
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Проблем с ESP
stills написа:Колега policevidin, ще съм ти благодарен ако кажеш как се калибрира G200?
stills написа:Колата е Голф 4 1.4 16v 2000г. Ами където и да гледах не пишеше, че G200 се калибрира....калибрирал се само големия датчик, който е за превъртането на гумите. Няма значение, важното е че спестих 310лв. за нов
Няма датчик за превъртяне на гуми общо взето има 3 главни сензора:
- Sensor for Steering Angle (G85)--- (Датчика за позиция на волана)
- Lateral Acceleration Sensor (G200)--- (Сензор за странично ускорение) Той отчита на колко градуса се е поднесла колата и на къде.
- Longitudinal Acceleration Sensor (G251) ----(Сензор за дарлъжно ускорение) Той има 2 предназначения едното и главно е както на по-горния да отчита отклонението на купено при поднасяне. А другото предназначение е пр. (при рязко натискане на педала на газта датчика отчита определено J-ускорение и сперед това зацепва процентно системата Haldex при автомобили с AWD 4X4)
- и 2бр. датч. които следят налягането на спирачната помпа, но те не са интересни.
Относно превъртането на гуми, явно ми говориш за ЕДЛ функцията. Тя работи така: При превъртане на едно от задвижважищите колела датчика на АБС-а отчита разлика в оборотите на едното спрямо другото (или при 4Х4 едното спрямо останалите) и ЕКУто започва да упражнява спирачно усилие в/у колелото което превърта, до тогава до когато си изравни оборотите с останалото/лите
Заповядай начина на калибриране, той не е задължителен но е препорачителен и с ВАГ-КОМ 409 няма да стане требе по-нов.
Coding
Basic Setting
Sensor for Steering Angle (G85)
Prerequisites:
Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 2 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -4.5 and +4.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Lateral Acceleration Sensor (G200)
Prerequisites:
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s².
[Done, Go Back]
[Coding-II - 11]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 063
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 2 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s².
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Brake Pressure Sensor 1 (G201)
Prerequisites:
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 066
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 2 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -7.0 and +7.0 bar.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
Prerequisites:
System voltage at least 12.0 V.
[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 069
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 2 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 006
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s².
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Special Procedures
System Function Test
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Проблем с ESP
Ето така се обяснява! Браво!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта