голф 4 1.6 бензин гумички на клапаните
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Гумички на клапаните
Няма проблем с компресията и няма прекъсване във високите. Сетих се и за това за пушенето . Ако си с катализатор може да няма пушене. Спомням си, че на Сеата след смяната на маркуча и гумичките на клапаните бях ходил на газанализатор без катализатор и ми беше казал , че според някакво свръх завишено показание от газанализатора нямало как колата да не горяла масло...... В предния пост за сегашната кола бях сгрешил една нула. Разхода на масло е 200-330 мл на 1000 км независимо от вискозитета.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Гумички на клапаните
На маркуча дето си сменил няма ли клапан ? Проверен ли е
Re: голф 4 1.6 бензин гумички на клапаните
До 5000 км. няма ли разход на масло? Ако разхода на маслото започва да се вдига след 5000 км., както си писал, то проблема не е в колата, а в маслото...
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: голф 4 1.6 бензин гумички на клапаните
Сега не можах да вдена за ибизата ли става въпрос или за елантра?
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1.6 бензин гумички на клапаните
Ибизата - 700 до 1000 мл на 1000 км с лошия газанализатор
Елантрата - 300 мл на 1000 км , но може и 200
В дебелия маркуч към дебитомера влиза маркуча към гърловината на капачката на маслото на ибизата. Беше скъсан и затова смених целия дебел маркуч. Струваше 90 лв неоригинален. При 1.6 16v маслените пари не са така. На ибизата на маркуча за маслените пари има само една оранжева гума, която играе ролята на клапан.
До 5000 км и за двете коли разхода е по малък и след това скача, като на ибизата значително. Съгласявам се с колегата, че проблема при ибизата идваше и от маслото. Някакси не успявах да го уцеля.
Елантрата - 300 мл на 1000 км , но може и 200
В дебелия маркуч към дебитомера влиза маркуча към гърловината на капачката на маслото на ибизата. Беше скъсан и затова смених целия дебел маркуч. Струваше 90 лв неоригинален. При 1.6 16v маслените пари не са така. На ибизата на маркуча за маслените пари има само една оранжева гума, която играе ролята на клапан.
До 5000 км и за двете коли разхода е по малък и след това скача, като на ибизата значително. Съгласявам се с колегата, че проблема при ибизата идваше и от маслото. Някакси не успявах да го уцеля.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: FromSky и 184 госта