...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:41, променено общо 1 път.
(Все още не съм си имам взимане даване конкретно с съединителя на ФВ-то, но ще се опитам да обясня нещата принципно. Ако има неточности - нека някй от колегите ме поправи или допълни.)
Ако е "замирисал" съеднителя ти най-вероятно причината е прегряване на феродовия диск. Това води до промяна на характеристиките му както и дебелината му. Също така (най-гадния вариант) е да се отчупят парчета около нитовете му а от там и да се надраска огледалния диск. Ако се случи такова нещо означава че площа му ще бъде намалена => загуба на мощност.
Един "бабински" номер за тест на съединителя който може да нашравиш:
Поставяш колата под наклон, като предните гуми са по-виско (някаква естакада например), двигателя работи, ръчна, включваш на първа, започваш да отпускаш плавно. На финала двигателя трябва да заглъхне и исгасне. Ще видиш колко е хода му. Ако зацепва високо и малко прди края - смяна докато е време.
Успех.
Ако е "замирисал" съеднителя ти най-вероятно причината е прегряване на феродовия диск. Това води до промяна на характеристиките му както и дебелината му. Също така (най-гадния вариант) е да се отчупят парчета около нитовете му а от там и да се надраска огледалния диск. Ако се случи такова нещо означава че площа му ще бъде намалена => загуба на мощност.
Един "бабински" номер за тест на съединителя който може да нашравиш:
Поставяш колата под наклон, като предните гуми са по-виско (някаква естакада например), двигателя работи, ръчна, включваш на първа, започваш да отпускаш плавно. На финала двигателя трябва да заглъхне и исгасне. Ще видиш колко е хода му. Ако зацепва високо и малко прди края - смяна докато е време.
Успех.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
от един път не би трябвало да се прецака диска...аз съм теглил друг голф с моя и то 10-15 км т.е. от софия до бистрица има си бая нанагорно, размириса се на феродо, разбира се, после докато охладнее леко приплъзваше-смених феродовия и огледалния диск след това...ама след 30 000 км, щото си му беше дошло времето може да си му посъкратил животеца ама с много мелка
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:52, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:51, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:00, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:.........
аман! а сега си отговори на въпроса какво прави съединителя?
какво с какво съединява?
ми защо реши че като е изключена от скорост скоростната кутия не се върти нищо в нея?
еееееййййййййй ама като запитате разни такива дивотии.....
сори че съм малко по рязък ама ти даваш тук-там мнения които показват че си технически грамотен все пак...айде дай го малко по сериозно-па помоисли помисли и ако хич не се сещаш или е голям порблем-па тогава пиши...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:00, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта