Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jkd
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин

Мнениеот jkd » Сря 14 сеп 2011 13:34


Мога да благодаря на всички колеги за отзивчивостта и съветите.




kvnedelchev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Golf 3, 95 г., 1.6 AEK - трудно пали

Мнениеот kvnedelchev » Пет 30 сеп 2016 11:02


Здравейте, колеги. Искам да споделя моя проблем. Сутрин, като запаля колата и всичко е ок, паля си на бензин и след малко я форсирам леко и тя прехвърля на газ. Проблема идва вече в следващите паления, като е загряла. Тогава или трудно пали или пали за миг и угасва и след това, трябва доста да повърти стартера докато запали. Пробвал съм я да я паля и директно на газ и тогава пали някакси по лесно.Колата е с обикновенна газова уредба. Ако някой има идея да помага. Благодаря предварително!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали

Мнениеот Bai Sando » Пет 30 сеп 2016 19:29


Според мен температурния датчик ти е заминал.Пробвай с друг :th_up


kvnedelchev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали

Мнениеот kvnedelchev » Пет 30 сеп 2016 19:35


Температурния датчик е сменен с оригинален преди 2 месеца.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали

Мнениеот Bai Sando » Пет 30 сеп 2016 21:37


Провери дали газовия клапан спира добре и не ти пълни системата с газ и от там да дави :gruebel


kvnedelchev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали

Мнениеот kvnedelchev » Съб 01 окт 2016 6:37


А как да разбера дали газовия клапан спира добре и не ми пълни системата с газ?


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 01 окт 2016 6:45


Затвори крана на бутилката, изфорсирай докато изгасне и виж как ще пали на бензин.


kvnedelchev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор

Мнениеот kvnedelchev » Съб 01 окт 2016 11:37


Явно проблема ми е в клапана,защото като спрях газта и си пали без проблем.Сега ако някой помогне и с клапана как да се справя ще е супер.Още веднъж благодаря!


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор

Мнениеот krraynov » Съб 01 окт 2016 14:41


kvnedelchev написа:Явно проблема ми е в клапана,защото като спрях газта и си пали без проблем.Сега ако някой помогне и с клапана как да се справя ще е супер.Още веднъж благодаря!

Проблема е възможно и да е в клапана на високото налягане, но по-скоро не е там...
Преди около 10г и аз карах АЕК мотор 101к.с. с газова уредба Landi Renco - не пълен инжекцион. Оказа се че след изпарителя - на свързващия маркуч трябваше да домонтирам един СТОП клапан, който спира газта преди да влезе в колекторните тръби. Това беше причината- колата да се дави- защото всеки път пали на бензин. Обаче в изпарителя и по тръбата след него - особено, ако е по-дълга - все още има още газ и когато автомобила е топъл и искаш да запалиш, малко след като си загасил двигателя - все едно палиш на две горива...


kvnedelchev
Мнения: 39
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор

Мнениеот kvnedelchev » Съб 01 окт 2016 15:14


Доколкото разбирам, трябва да си монтирам стоп клапан след изпарителя, правилно ли съм разбрал?


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор

Мнениеот krraynov » Нед 02 окт 2016 1:32


Правилно си разбрал колега.
Пробвай преди това, ако е възможно да направиш проба - просто, като изгасиш двигателя, някой друг веднага да извади от всмукателния колектор тръбата идваща от изпарителя и пробвай след това да запалиш...
Такъв СТОП клапан слагат още отначало газаджиите, ако свързващата тръба от изпарителя до всмукателния колектор е по-дълга от 20-25см - защото в нея остава количество газ...
Този СТОП клапан е различен по конструкция от другия за високото налягане който пуска газта преди изпарителя. но се управлява едновременно (заедно) с него.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта