Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор
Re: Топъл мотор трудно пали на бензин Голф3-АЕК-101к. газ/бензин
Мога да благодаря на всички колеги за отзивчивостта и съветите.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 3, 95 г., 1.6 AEK - трудно пали
Здравейте, колеги. Искам да споделя моя проблем. Сутрин, като запаля колата и всичко е ок, паля си на бензин и след малко я форсирам леко и тя прехвърля на газ. Проблема идва вече в следващите паления, като е загряла. Тогава или трудно пали или пали за миг и угасва и след това, трябва доста да повърти стартера докато запали. Пробвал съм я да я паля и директно на газ и тогава пали някакси по лесно.Колата е с обикновенна газова уредба. Ако някой има идея да помага. Благодаря предварително!
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали
Според мен температурния датчик ти е заминал.Пробвай с друг
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали
Температурния датчик е сменен с оригинален преди 2 месеца.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали
Провери дали газовия клапан спира добре и не ти пълни системата с газ и от там да дави
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали
А как да разбера дали газовия клапан спира добре и не ми пълни системата с газ?
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf mk3, 95g,1.6AEK-трудно пали
Затвори крана на бутилката, изфорсирай докато изгасне и виж как ще пали на бензин.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор
Явно проблема ми е в клапана,защото като спрях газта и си пали без проблем.Сега ако някой помогне и с клапана как да се справя ще е супер.Още веднъж благодаря!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор
kvnedelchev написа:Явно проблема ми е в клапана,защото като спрях газта и си пали без проблем.Сега ако някой помогне и с клапана как да се справя ще е супер.Още веднъж благодаря!
Проблема е възможно и да е в клапана на високото налягане, но по-скоро не е там...
Преди около 10г и аз карах АЕК мотор 101к.с. с газова уредба Landi Renco - не пълен инжекцион. Оказа се че след изпарителя - на свързващия маркуч трябваше да домонтирам един СТОП клапан, който спира газта преди да влезе в колекторните тръби. Това беше причината- колата да се дави- защото всеки път пали на бензин. Обаче в изпарителя и по тръбата след него - особено, ако е по-дълга - все още има още газ и когато автомобила е топъл и искаш да запалиш, малко след като си загасил двигателя - все едно палиш на две горива...
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор
Доколкото разбирам, трябва да си монтирам стоп клапан след изпарителя, правилно ли съм разбрал?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Golf 3 AEK - 101 к.с. - Трудно пали на бензин при топъл мотор
Правилно си разбрал колега.
Пробвай преди това, ако е възможно да направиш проба - просто, като изгасиш двигателя, някой друг веднага да извади от всмукателния колектор тръбата идваща от изпарителя и пробвай след това да запалиш...
Такъв СТОП клапан слагат още отначало газаджиите, ако свързващата тръба от изпарителя до всмукателния колектор е по-дълга от 20-25см - защото в нея остава количество газ...
Този СТОП клапан е различен по конструкция от другия за високото налягане който пуска газта преди изпарителя. но се управлява едновременно (заедно) с него.
Пробвай преди това, ако е възможно да направиш проба - просто, като изгасиш двигателя, някой друг веднага да извади от всмукателния колектор тръбата идваща от изпарителя и пробвай след това да запалиш...
Такъв СТОП клапан слагат още отначало газаджиите, ако свързващата тръба от изпарителя до всмукателния колектор е по-дълга от 20-25см - защото в нея остава количество газ...
Този СТОП клапан е различен по конструкция от другия за високото налягане който пуска газта преди изпарителя. но се управлява едновременно (заедно) с него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта