Голф 4 1.8Т - Blow Off

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ico83
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сопот

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот ico83 » Пет 10 авг 2012 12:14


marchq написа:
ico83 написа:здравейте,да се намеся и аз в темата с един проблем от този клапан(оригиналния). може ли от него ако си е заминал колата да не върви добре и все едно прекъсва,т.е. получава се нещо като придърпване,клапана като го засмуча от малкия щуцер не затваря нищо просто си смуча въздух от някъде


Да от клапана е води се консуматив щото е гумена мембрана и след време "заминава" зимай нов 710N подсилена версия. Или някои китайски двубутален алуминиев.

вече е поръчан,благодаря за подробната тема




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 10 авг 2012 12:20


marchq написа: води се консуматив щото е гумена мембрана

Е чак пък консуматив :lol: .Мембраната след 8-10 години се скапва от температура и старост.То по тая логика бая части по колите са консуматив :lol: .Аз като взех мойта кола се наложи да го сменя и вече 2 години си стои макар че съм с чип.


Потребителски аватар
vase70
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 05 юли 2011 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот vase70 » Сря 06 фев 2013 0:06


Колеги,кажете има ли смисъл да слагам клапан и дали ще съска на 1.9TDI 110hp голф 3 ?


Потребителски аватар
hol1gans
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 01 ное 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот hol1gans » Сря 06 фев 2013 19:33


Колеги и аз съм с сън клапан, поръчан от расинг мания и вече около 15000 км нямам проблем. Съска нито много силно, нито много слабо, нещо средно. Дупката съм я запушил с тапа от вино, пасна перфектно. Само гледам, че от клапата излизат малко мръсотии, нз дали в тръбите има масло или се цапа, но като се постопли ще разглобя всички тръби и ще го почистя.


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот kat007 » Пон 11 фев 2013 11:19


Това със мръсотията от клапана по скоро е от неговата смазка :icon_wink
Сменил съм няколко клапана и всичките ( като съм ги разглобявал ) имат фабрична смазка ( финна грес ). След време тази смазка се зацапва,събира прах и други частици и отделно от топлината си променя гъстотата и става леко течна...и от там идва това зацапване около дупчиците :icon_smile


use.r
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 20:33
Автомобил: Golf4 Seat Leon
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот use.r » Вто 10 сеп 2013 21:58


Има ли някой който да кара със спортен филтър (конусен) на 1.8 Т? Гледам че тогава се чува доста по-приятно въздуха който се връща във филтъра,без да се слага blow-off.Става въпрос за не надуван мотор,понеже с тия клапани на това ниско налягане на турбината се чува супер смешно съскане. :)


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот feniksgod » Сря 11 сеп 2013 9:20


Мотора е надуван, но аз карам така. Доволен съм си ??? Точно какъв ти е въпроса ???
Да, чува се доста по осезаемо звука, като си настъпил газта додолу при висока предавка и отпуснеш рязко.
Да ти кажа, за мен е супер смешно съскането въобще на каквото и да е 1.8T, което има само един чип, с тая малка турбина. :wink


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот nuri_3556 » Пет 04 сеп 2015 17:40


Някой може ли да каже как работи точно двубуталния та да не шашка компа?


Потребителски аватар
embata_VW
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 22:09
Автомобил: VW Passat b5.5
Двигател: 2.5 V6
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот embata_VW » Нед 06 мар 2016 17:00


Колеги как може да разбера дали BLow off-a ми е двубутален или регулируем?
Вчера взех един и го сложих на моетo 1.8т няма никакви проблеми освен,че по vag com ми дава грешка 17608 - boost pressure control valve (n249) mechanical malfunction
BLow off-a e почти нов и алуминиев!
Прилича на този:
http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-ADJUS ... hA&vxp=mtr


Потребителски аватар
embata_VW
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 22:09
Автомобил: VW Passat b5.5
Двигател: 2.5 V6
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот embata_VW » Нед 06 мар 2016 17:51


Нормлана ли е тази грешка :question


aresss
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 10 май 2009 21:08
Автомобил: VW golf 4 GTI
Двигател: AGU 1999
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот aresss » Нед 12 ное 2017 21:40


Здравейте колеги! Някой ползвал ли е такъв https://m.ebay.co.uk/itm/New-25mm-Alumi ... 2780128237 клапан и какво ви е мнението за него?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта