Голф 4 1.8Т - Blow Off
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Да де точно, че бате Генчо ги ползва! Цената му е 255лв в проспиид. S3-та е с такъв и Голфа също, няма грешка.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Аз за мен за голямото турбо ще си взема Forge рециркулационен, и той е някъде на тези пари.
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Абе сумата е същата, валутата е друга според мен. Мисля, че си отива към 400лв този клапан или бъркам?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
бъркаш, тамън около 250 лв доставен до БГ.
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Колеги Сложих клапана....съска много приятно но тая вечер тоя разход малко ме стресна ...ама това е сигурно защото цяла вечер го карам да съска утре ще си я карам нормално ( както друг ден ) до работата и ще видя на колко ще мога да я сваля като разход и ще видиме дали има разлика в разхода поне по MFA !
П.С ...моя клапан е регулируем ....и се чудя как е по добре ....да го натегна ли повече или да го държа разхлабен ?
П.С ...моя клапан е регулируем ....и се чудя как е по добре ....да го натегна ли повече или да го държа разхлабен ?
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Днес от нас до работата ми даде среден разход 8.7 с новия blow off със нормално каране ( без да го карам да съска ) ! Със стария рециркулярен клапан от нас до работата ми даваше около 8.0 / 8.5 там някъде със същия стил на каране ....ще видиме за напред как ще е
Искам да попитам колегите с двуботални клапани които се регулират...как повече ще съска ...като е натегнат повече или като е по хлабав Мерси предварително
Искам да попитам колегите с двуботални клапани които се регулират...как повече ще съска ...като е натегнат повече или като е по хлабав Мерси предварително
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
kat007 написа:Днес от нас до работата ми даде среден разход 8.7 с новия blow off със нормално каране ( без да го карам да съска ) ! Със стария рециркулярен клапан от нас до работата ми даваше около 8.0 / 8.5 там някъде със същия стил на каране да:
прочети малко по-назад и ще видиш каква е причината за малко по-високия разход...
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Вчера доста си играх да го настройвам....и в най-добря случай клапана се чува към 4000 оборота ....това нормално ли е чак в такива обороти да се чува т.е около тези обороти турбината прави пик на 0.6 бара..но според мен не е нормално чак тогава да се чува...иначе като сменям скоростите все едно съм с рецирколярен клапан а другата пружина в комплекта е много твърда....в клапана е по меката...и пак трудно съска....
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Имаш ли идея изобщо каква е целта и действието на този клапан?
Обороти и т.н. глупости нямат нищо общо.
Разтоварването се извършва при отпускане на педала на газта, било на скорост или при смяна на предавка
Обороти и т.н. глупости нямат нищо общо.
Разтоварването се извършва при отпускане на педала на газта, било на скорост или при смяна на предавка
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Колега защо да няма общо с оборотите , при по високи обороти турбото има по голямо налягане , следователно клапана съска повече при по голямо налягане / по голями обороти
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Тия малки турбини правят пълно налягане при малко над 2000 об/ дали си на 2000 или на 4000 или на 5000 звука е същия, просто зависи от това дали връщаш газта при напълно спулната турбина или не.
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Според мен нещо тоя клапан не е как тряя и май му е прекалено твърда пружината , моя съска точно след 2100 оборота , даже както казваш ти на 2500-3000 ми съска най яко . Май варянта е да се резне малко пружината да се направи по лека ма си е рискована раота
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Незнам и аз какво да мисля ....освен да си купя друг
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта