проблеми с оборотите на двигателя(WV-2)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stanimir pulev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

проблеми с оборотите на двигателя(WV-2)

Мнениеот stanimir pulev » Пон 03 яну 2005 13:23


От: stanimir pulev

Пуснато на: Пон Яну 03, 2005 12:57 pm
Заглавие: проблеми с оборотите на двигателя(WV-2)
Притежажам ФВ-2(1300сс. пьлна индж.)От известно време се появи люлеене на оборотите т.е. повишаване и следващо понижаване.Докато двигателя е студен този проблем го няма.Установих нацепен маркуч свьрзващ картерните газове с карлуратора но това помогна само малко.Двигателя е тип NZ-(някакьв номер).Ако някои има опит с такъв двигател.




Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: проблеми с оборотите на двигателя(WV-2)

Мнениеот yossarian » Пон 03 яну 2005 13:30


stanimir pulev написа:От: stanimir pulev

Пуснато на: Пон Яну 03, 2005 12:57 pm
Заглавие: проблеми с оборотите на двигателя(WV-2)
Притежажам ФВ-2(1300сс. пьлна индж.)От известно време се появи люлеене на оборотите т.е. повишаване и следващо понижаване.Докато двигателя е студен този проблем го няма.Установих нацепен маркуч свьрзващ картерните газове с карлуратора но това помогна само малко.Двигателя е тип NZ-(някакьв номер).Ако някои има опит с такъв двигател.


Хем пълен инжекцицион, хем маркуч до карбуратора о:)

Като загрее на празен ход има ли черен пушек? А като я караш пресецва ли?


stanimir pulev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stanimir pulev » Пон 03 яну 2005 14:28


естествено то не е същински карбуратор.Преди него има специална клапа на въздуха от филтъра с електронно следене на ъгъла.Въпросния маркуч идва от картера минава през специален филтър за твърди частици и след някакъв датчик влиза във въздуховода между клапата и входа на смукателния колектор с клапата(карбуратора)за газта.Иначе на високи обороти колатаси върви добре без пушек или прекъсване.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 03 яну 2005 14:44


Ясно ми е, карам същата барака, малко майтап!

Пластмасовият капак, в който влиза гофрираният маркуч от въздушния филтър се държи от 2 болта. Понякога се разхлабват и тогава смуче допълнително въздух. Ако проблема е само докато загрее, провери и датчика за температурата на охл. течност (син) и датчика за температурата на въздуха. Ако го има и на загрял двигател, провери О2 сензора. Ако ползваш английски дай някакъв емаил да ти пратя мануали на хаинес.


stanimir pulev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stanimir pulev » Пон 03 яну 2005 16:53


Моят адрес- stanimir_pulev@mail.bg Благодаря предварително.Англ. върши работа.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Вто 04 яну 2005 9:55


OK, ама утре, че са в къщи!


stanimir pulev
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stanimir pulev » Чет 06 яну 2005 10:48


можеш ли да ми кажеш нещо повече за О2 датчика.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 06 яну 2005 11:50


stanimir pulev написа:можеш ли да ми кажеш нещо повече за О2 датчика.

ами това е ламбда сондата, намира се на изходящите колектори ако се прецака дава грешни данни на екю-то и един от симптомите е играещи или високи обороти, ако имаш жълта лампа на таблото и тя светва...някъде във форума бях чел как се замерва с мултицет...или отиваш на сервиз с такава апаратура закачат колата и ти дава ако има някъде грешка


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 06 яну 2005 20:41


и защо не ползвате ТЪРСАЧКА!!!!???
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%ED%E4%E0


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 07 яну 2005 12:53


Vasko, дай мнение за хлабина в рейката (G2 без хидравлика). Колко може да се кара така и колко ще струва ako се прави.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 07 яну 2005 19:55


ми вътре има едно лагерче, една втулка и...ми то това е...ако говориме за самата рейка.
но ми се чини доста по вероятно да си разбил вътрешните накрайници и оттам да лопа. те са едни ябълки които се рециклират лесно и нескъпо. иначе купуваш цяла щанга=цифра... ама първо трябва да провериш какво е.
вземи един помощник да клати волана с неголеми амплитуди ама рязко за да провокираш чукането и ти се бодни под капака и напипай гумените маншони на щангите-ако опънеш щангата и лопането изчезне-почти сигурно е вътрешен накрайник...но гледай да напъваш аксиално щото при радиално усилие всякакъв причинител се елиминира.
ако искаш-дай на лични ще те провериме и ще те пратя на едно местенце дето ги правят-аз съм правил там-много доволен!


djordi
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот djordi » Чет 20 яну 2005 0:11


ПОМОГНЕТЕ Стана доста сериозен проблем имам golf-2 1.8 87г. от 7 месеца като загрее започват да играят високи ниски има един датчик в наи ляво до инжекциона тои чъка като се менят оборотите и така си я карам колата 7 месеца нито гасне нито губи мошност сега ореди 2 седмици се появи следнито подам малко гас форсирасе но като пусна гаста оборотите падат много и някои път гаснеше така това е диагнозата карам я на диагностика казаха ми че проблема е от дюзите тези които впръскват в двигатела имат 2 гумички и да ги сменя но преди да си тръгна маисторра ми вдигна оборотите да не гасне докато я оправя но като вдигна обототите колата нямаше душа да върви така смених тези гумички колата започна да върви по добре отивам при диагностиците те пръснаха с някакъв шпреи по дюзите и на първата от ляво се оказа че пднаха уборотите а като пръскше другите не падат оборотите казаче говорим за колекторна гарнитура смених всичи гарнитури и отивам пак при диагностиците пак пръсна с този шпреи дюзите и пак като пръсна наи лявата паднаха оборотите обясних им че съм сменил всички гарнитури и гумички на дюзите и на клапани и о тук реголираха горивната смес и въздуха нагласиха оборотите и сега проблема е че няма достатачно мощност върви но не поема като тябва слабо набира натискам гаста до половината и заглъхва малко и лека полека поема от кое мое да е вече се растоварих 350 лв и дефако ништо много ще ви бъда благодарен ако можете да ми помогнете предварително благодаря.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта