Здравейте колеги,
случи ми се следното:
Голфа за 2км от 90градуса качи на 100-110 и докато паркирам пред нас стигна 120-123 светма ми СТОП и го спрях веднага. Отворих капака - перката не върти, леко от клапана на казанчето на антифриза съска и капе на земята и леко пара. Казвам, че е леко, антифриза беше намалял с около 7-800мл рарбрах в последствие като долях вода. Днес отидох на майстор, пробва перката - работи на 2 скорости, термостат работи, тъкмо поръчахме датчик и гледам аз кутия над акумулатора. Отворих гледам единия 30А бушон стопен. Абе не ми се вярваше, ама викам на момчето да не е от това, къде отиват тези "+" кабели надоло към блока. отворих кут, почистих всичко смених бушона, стана пушка. Паля, чакам и изведнъж гледам перката върти охлажда - Супер не ми се вярваше, че се оправи.
Та по същество - двигателя си работи нормално, маслото е чисто, няма видими проблеми. Как мога да разбера дали не съм изкривил главата макар и малко?
Предполагам нищо му няма, но все пак едно съмнение ме човърка, лесно мина ремонта с 30ст. за бушон и няколко бири за момчетата в сервиза.
Golf 4 (AGU) Прегрят мотор
Re: Golf 4 (AGU) Прегрят мотор
Според мен няма да има проблем, щом е имало няколко литра антифриз и е работила водната помпа. Наблюдавай следващите няколко хиляди километра по - често антифриза и маслото.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 (AGU) Прегрят мотор
Като не вкл. перката,карш докато не охлади,както са казали колегите - пускаш парното на 6 и караш за да отнема топлината на двигателя.Като спадне на 95-100,вече можеш да я изгасиш,понеже иначе като я изгасиш прегряваща,се получават локални прегрявания на главата и се криви,цепи и т.н.,все неприятни неща. Това с предпазителите си е проблем на Голф 4,особено ако е с климатик,климатроник,защото перките работят много по-дълго време от колкото ако колата няма климатик,предпазителя се товари много и нагаря и перките спират.Хубавото е,че и компресора за климатика,не само перките.
Преглеждай регулярно предпазителя,ако пак направи пролем,не е зле да се замислиш за смяна на цялата кутиика с предпазителите,която седи отгоре на акумулатора.
Преглеждай регулярно предпазителя,ако пак направи пролем,не е зле да се замислиш за смяна на цялата кутиика с предпазителите,която седи отгоре на акумулатора.
Re: Golf 4 (AGU) Прегрят мотор
Благодаря за отговорите. Ще я наблюдавам. Само, че от както откачих кабелите от акумулатора и пак ги сложих, от време на време започна да ми свети ABS-a. Като загася и пак запаля след малко изгасва. Ще я карам тия дни да ми я закачат на комп да изчистят грешките (може би при рестартирането на компа нещо се появи или при пипането на кабелите).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 218 госта