Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 26 окт 2011 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
карах 20 км за сега не гасне но на празсен ход има колебания в оборотите когато сам изван неч и сам я оставил да загрява сама си дава гас до 1500 и после пада на 500 и пак си даржи 900 нз от какво е тва ще покарам още малко да видя какво ще стане и пак ще пиша...............
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Вийте следните неща
1 бобина казвате че сте я сменили с 2 ра рака гаранциа нема
2 бензинова помпа
3 кабели
4 свещи
5 тампона под моното
6 тпс
Това са некои насоки каде да гледате
1 бобина казвате че сте я сменили с 2 ра рака гаранциа нема
2 бензинова помпа
3 кабели
4 свещи
5 тампона под моното
6 тпс
Това са некои насоки каде да гледате
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Здравейте, колеги! Мисля, че тази тема ми приляга и на мен.
VW GTI Golf 3(ABF)1997г 2.0куб 150 коня
Колата гасне в движение (от година и повече), където и когато си поиска, интервал на проблема е неопределим (може на ден два пъти да гасне, може и на три дена да не го направи). Сутрин пали без проблем, гасненето става винаги на топъл мотор. Прави проблема и на скорост и на свободна (в движение). След известно време (може би като изстине) пали сама. Излизах почти, като осъден на смърт - всеки момент очаквах да се случи нещо (задръстил поредния светофар), а и то често се случваше. Всеки път трябваше да се готвя за дърпане + майстор на място да види какъв е проблема… и пари. На място ги викам, защото те искат да го видят (проблема) реално какво прави. Друг е въпроса, че в много от случаите докато докарам майстор на място минава известно време и той единственото, което прави е да запали колата без проблем…все едно не е имало проблем. Предприех друга тактика посещавах големи и малки сервизи с надеждата някой да вземе на сериозно проблема ми…те разбира се искаха да е станал проблема (загаснала). Стоях почти цял ден пред един сервиз (на запален мотор) с надеждата да изгасне колата, че да видят проблема и да го оправят - не загасна. Давах колата на майстор да я кара ден, два (да си върши работа с нея), че да направи проблема на него (майстора) и да я оправи - равносметката от това беше 50лв бензин разход - проблем не е направила.
Какво е правено по проблема:
Диагностика….няма проблеми
Бензинова помпа сваляне почистване…..няма подобрение
Сп. филтър - почистване (пране ,смазка) …..няма подобрение
Дросел - почистване без да го свалям…..няма подобрение
МАП-а проверка на маркучлета…..изправни
Кабели - видимо нагорели…..няма
Нов акумулатор…..няма подобрение
Проверка за утечки…..изправно всичко, зарежда
Генератор…..изправен
Тоци - проверка дали се губи +…..изправно
Стартер - рециклиран…..няма подобрение
Комутатор и бобина нови…..няма подобрение………………………………….това го смених вчера, като бях отделил 100-150лв да опитам за пореден път нещо да направя (при ел.майстор). Разказвайки доста неща от горе изброените му, той ме насочва към друг…по-разбиращ и заявявайки, че според него това е признак на комутатор, викам добре….. нека да е това, но ако го смениш и нее това?....следва мълчание. Та той звънна на колега и ме праща там…чао..чао…паля минавам 10метра и хоп изгасна там пред сервиза. За първи път изпитах радост от това, че колата изгасна (на точното място), не бе нужно да търся майстор, опция за теглене и пари които бях приготвил сутринта. Върнах се и му казвам явно ти си първия, който ще го види реално проблема (предните пъти никой не го видя). Следваше смяна на въпросния комутатор с бобина, че за модела ми вървели заедно. След смяната колата пали на четвърт аз радостен и той (майстора) доволен от бързото отстраняване на моя, според мен голям проблем. Пак чао…чао…весели празници и т.н……за първи път се усмихвах карайки любимата кола. Изминах така около 4-5км и какво става…..на поредния светофар колата напомни за себе си…изгасна. Вече тъжен, ядосан, объркан и незнам дали повече за това, че комутатора не свърши работа или за това, че съдбата ми отне усмивката, която изпитвах за първи път от доста време. Следва проверка на бюджета, телефони, разговори с такси обратно и подготовка пак за теглене с друга кола и двама майстори, пристигнахме до закъсалата кола. Двамата бързо почнаха да търсят и се чудят (за мен това беше познато). Не мина и 5мин. хората я запалиха, като казаха, че са сменили бушон (управлявал тока на бенз.помпа). Колата работи на място все едно не е имало нищо никога, разделяме се с уговорката да карам (неангажиращо) наляво на дясно и при проблем да звъня пак. Направих няколко километра пробег вчера, днес също (събота 10.11.2011)..15км….още нее изгаснала.
Поискал съм на лично майстора в Кичука от колегата.
Когато реша проблема някой ден, ще пиша какво е било.
VW GTI Golf 3(ABF)1997г 2.0куб 150 коня
Колата гасне в движение (от година и повече), където и когато си поиска, интервал на проблема е неопределим (може на ден два пъти да гасне, може и на три дена да не го направи). Сутрин пали без проблем, гасненето става винаги на топъл мотор. Прави проблема и на скорост и на свободна (в движение). След известно време (може би като изстине) пали сама. Излизах почти, като осъден на смърт - всеки момент очаквах да се случи нещо (задръстил поредния светофар), а и то често се случваше. Всеки път трябваше да се готвя за дърпане + майстор на място да види какъв е проблема… и пари. На място ги викам, защото те искат да го видят (проблема) реално какво прави. Друг е въпроса, че в много от случаите докато докарам майстор на място минава известно време и той единственото, което прави е да запали колата без проблем…все едно не е имало проблем. Предприех друга тактика посещавах големи и малки сервизи с надеждата някой да вземе на сериозно проблема ми…те разбира се искаха да е станал проблема (загаснала). Стоях почти цял ден пред един сервиз (на запален мотор) с надеждата да изгасне колата, че да видят проблема и да го оправят - не загасна. Давах колата на майстор да я кара ден, два (да си върши работа с нея), че да направи проблема на него (майстора) и да я оправи - равносметката от това беше 50лв бензин разход - проблем не е направила.
Какво е правено по проблема:
Диагностика….няма проблеми
Бензинова помпа сваляне почистване…..няма подобрение
Сп. филтър - почистване (пране ,смазка) …..няма подобрение
Дросел - почистване без да го свалям…..няма подобрение
МАП-а проверка на маркучлета…..изправни
Кабели - видимо нагорели…..няма
Нов акумулатор…..няма подобрение
Проверка за утечки…..изправно всичко, зарежда
Генератор…..изправен
Тоци - проверка дали се губи +…..изправно
Стартер - рециклиран…..няма подобрение
Комутатор и бобина нови…..няма подобрение………………………………….това го смених вчера, като бях отделил 100-150лв да опитам за пореден път нещо да направя (при ел.майстор). Разказвайки доста неща от горе изброените му, той ме насочва към друг…по-разбиращ и заявявайки, че според него това е признак на комутатор, викам добре….. нека да е това, но ако го смениш и нее това?....следва мълчание. Та той звънна на колега и ме праща там…чао..чао…паля минавам 10метра и хоп изгасна там пред сервиза. За първи път изпитах радост от това, че колата изгасна (на точното място), не бе нужно да търся майстор, опция за теглене и пари които бях приготвил сутринта. Върнах се и му казвам явно ти си първия, който ще го види реално проблема (предните пъти никой не го видя). Следваше смяна на въпросния комутатор с бобина, че за модела ми вървели заедно. След смяната колата пали на четвърт аз радостен и той (майстора) доволен от бързото отстраняване на моя, според мен голям проблем. Пак чао…чао…весели празници и т.н……за първи път се усмихвах карайки любимата кола. Изминах така около 4-5км и какво става…..на поредния светофар колата напомни за себе си…изгасна. Вече тъжен, ядосан, объркан и незнам дали повече за това, че комутатора не свърши работа или за това, че съдбата ми отне усмивката, която изпитвах за първи път от доста време. Следва проверка на бюджета, телефони, разговори с такси обратно и подготовка пак за теглене с друга кола и двама майстори, пристигнахме до закъсалата кола. Двамата бързо почнаха да търсят и се чудят (за мен това беше познато). Не мина и 5мин. хората я запалиха, като казаха, че са сменили бушон (управлявал тока на бенз.помпа). Колата работи на място все едно не е имало нищо никога, разделяме се с уговорката да карам (неангажиращо) наляво на дясно и при проблем да звъня пак. Направих няколко километра пробег вчера, днес също (събота 10.11.2011)..15км….още нее изгаснала.
Поискал съм на лично майстора в Кичука от колегата.
Когато реша проблема някой ден, ще пиша какво е било.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
И едно реле има ако пак го направи даго види му кажете на маистора в таблото с бушоните се намира успех
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 26 окт 2011 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Колеги,пак ми правеше проблеми около 2-седмици след това и се оказа,че е датчик на Хол.Аз го бях сменил,но се оказа,че тези,които са от 42лв.не карат много,но оригиналния струва 142лв!Сложих този от 42лв.пак и ще видим до кога ще ме изкара...Имам бензинова помпа,която се чудя какво да я правя.Някой,ако прояви интерес,да ми пише.....
- stelasss
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Здравеите колеги,мнението ми се отнася наи вече за колегата 666 с ABF-а ,преди години имах същия голф,и аз както си карах колата ми изгасваше за момент и дори гръмваше защото беше с газова уредба.Имах приятел елконаджия,качих го и му показах какво прави колата,отидохме в сервиза гледа мери закача,казва всичко Ок.Да ама не,тръгнах аз от сервиза и след известно каране пак го направи ,та чак ми сцепи кутията на филтъра.Звъня му аз ,и му казвам че колата си знае неиното -изгася в движение и после запалва.Отидох пак в сервиза и тои се обади на едно маисторче явно много в час,доиде тои поогледа двигателя пита какво е правил до сега моя приятел,каза ми да запаля и взе да мърда кабелите ,тези които са отпред на двигателя долу до щеката за маслото, и хоп двигателя изгасна а причината за гасненето открита.Проблема излезе прекъснат кабел,като подам газ и двигателя се надигне кабела се прекъсва и колата гаснене,не помня точно кои кабел е защото мина доста време,но си спомням че беше тъничак.Поздрави и Успех на всички
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Аз си реших проблема. Довечера ще публикувам снимков материал да се посмеем заедно. Дано моя проблем да е идентичен с вашите, защото го реших лесно.
Добавено по късно вечерта:
Значи при мен проблема беше че гасне колата когато си иска. Мокро сухо студено никаква логика. Гледаха я разни пишман жичкаджии и Любо Светкавицата го откри проблема. Той е на Кауфланда в Пловдив Тракия.
Датчика мисля беше за положение на колянов вал. Ето и снимките
Това е 6 месеца ходене по мъките и никой не знаеше кво и става.
Добавено по късно вечерта:
Значи при мен проблема беше че гасне колата когато си иска. Мокро сухо студено никаква логика. Гледаха я разни пишман жичкаджии и Любо Светкавицата го откри проблема. Той е на Кауфланда в Пловдив Тракия.
Датчика мисля беше за положение на колянов вал. Ето и снимките
Това е 6 месеца ходене по мъките и никой не знаеше кво и става.
Последна промяна от sonaris на Чет 27 дек 2012 23:32, променено общо 2 пъти.
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
За съжаление този датчик който си купих от 70лв изкара 2 месеца! И сега преди морето колата почна да ми върти номера. Като е по топло времето явно датчика се нагрява много и спира да пали колата. Или както съм в движение и си карам просто гасне и няма тръгване докато не изстине. Купих си датчик SIEMENS за 240лв и до сега нямам грижи, дано и да нямам. Качеството на частите много ме притеснява на последък. Искам да кажа че и цената не е фактор. Може да има и евтин хубав датчик просто не знам. Ако някой от колегите има опит да сподели :/
Това е датчика.
ОЕ номера:
VW 037 906 433A
SEAT 037 906 433A
SEAT 037 906 433C
VW 037 906 433C
HELLA 6PU 009 110-281
Гледам че руснаците като го монтират го слагат в шлаух или тръба за да не се нагрява толкова лесно.
Това може би го запазва за по дълго време. Въпреки че моя оригиналния е изкарал 15 години все пак.
Това е датчика.
ОЕ номера:
VW 037 906 433A
SEAT 037 906 433A
SEAT 037 906 433C
VW 037 906 433C
HELLA 6PU 009 110-281
Гледам че руснаците като го монтират го слагат в шлаух или тръба за да не се нагрява толкова лесно.
Това може би го запазва за по дълго време. Въпреки че моя оригиналния е изкарал 15 години все пак.
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Ооо.......чудо оправих си сам колата (не съм майстор)
Оказа се датчик на колянов вал.
Когато го дръпнах да го опипвам, той почти веднага взе да се разпада в ръцете ми. Имах там скъсан маркуч на картерните газове (смених го) и това плюс топлина е спомогнало за тоталното разрушение на кабела.Така е правило проблема, когато и където си поиска, а и дори понякога не е запаметявало грешката, в два сервиза съм я тествал без да я покаже.
Купих си VAGCOM направих тест и излезна това:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)……датчик за температурата на входящия въздух
29-00 - Short to Ground
00513 - Engine Speed Sensor (G28)……………….датчик на колянов вал
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)……………………..ламбда
03-10 - No Signal – Intermittent
00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42).........датчик за температура на вътрешен вентилатор
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)……….. ABS Хидравлична помпа
16-00 - Signal Outside Specifications
От всички тези грешки главният виновник веднага се вижда.
Имах и друг дребен проблем :
Гарнитурата на капака е пропускала само на двете крайни свещи. Та се заех всичките неща да ги правя на един път, хем като махна колекторите ще се освободи място за обстойно преглеждане на всички кабели и маркучи.
Двете крайни свещи така се бяха спекли, че пот ми текна от г..а
Първо счупване на ключа за свещи
Второ счупване
Заваркаджията ме съжали и ми услужи с негов ключ...дори и с него напъна беше до краен предел.
Тук намерих още един леко заголен кабел (хубаво го изолирах)...в последствие се оказа, че грешката на ламбдата е била от него...за малко да си купя ламбда и да режа катализатора.
След като отстраних 2 грешки:
00513 - Engine Speed Sensor (G28)……………….датчик на колянов вал
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)……………………..ламбда
03-10 - No Signal – Intermittent
и колата за 100км тест не е правила проблеми (предния ден Пловдив-Труд четири пъти ми изгасна, 4-тия път до ел.майстор , сигурно се досещате, че той не можа да я оправи, прехода ми струваше 5 часа за около 15км).
Доволен от резултата се наех да оправя и тази грешка:
00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42).........датчик за температура на вътрешен вентилатор
След консултация с чичо гугъл основният проблем на тези датчици им бил...запрашаване-буклуци
Датчика се намира тук(снимката не е на моето табло) :
Хубаво почистване:
Грешката я няма вече.
Равносметка:
Година и половина колата беше развалена.
Стотици левове по майстори и ненужно сменени части.
Стотици закъсвания, бутания, дърпания.
А проблема ми е бил за 10лв (втора употреба датчик), откачане на една букса и едно болтче 10-ка.
Оказа се датчик на колянов вал.
Когато го дръпнах да го опипвам, той почти веднага взе да се разпада в ръцете ми. Имах там скъсан маркуч на картерните газове (смених го) и това плюс топлина е спомогнало за тоталното разрушение на кабела.Така е правило проблема, когато и където си поиска, а и дори понякога не е запаметявало грешката, в два сервиза съм я тествал без да я покаже.
Купих си VAGCOM направих тест и излезна това:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)……датчик за температурата на входящия въздух
29-00 - Short to Ground
00513 - Engine Speed Sensor (G28)……………….датчик на колянов вал
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)……………………..ламбда
03-10 - No Signal – Intermittent
00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42).........датчик за температура на вътрешен вентилатор
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)……….. ABS Хидравлична помпа
16-00 - Signal Outside Specifications
От всички тези грешки главният виновник веднага се вижда.
Имах и друг дребен проблем :
Гарнитурата на капака е пропускала само на двете крайни свещи. Та се заех всичките неща да ги правя на един път, хем като махна колекторите ще се освободи място за обстойно преглеждане на всички кабели и маркучи.
Двете крайни свещи така се бяха спекли, че пот ми текна от г..а
Първо счупване на ключа за свещи
Второ счупване
Заваркаджията ме съжали и ми услужи с негов ключ...дори и с него напъна беше до краен предел.
Тук намерих още един леко заголен кабел (хубаво го изолирах)...в последствие се оказа, че грешката на ламбдата е била от него...за малко да си купя ламбда и да режа катализатора.
След като отстраних 2 грешки:
00513 - Engine Speed Sensor (G28)……………….датчик на колянов вал
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)……………………..ламбда
03-10 - No Signal – Intermittent
и колата за 100км тест не е правила проблеми (предния ден Пловдив-Труд четири пъти ми изгасна, 4-тия път до ел.майстор , сигурно се досещате, че той не можа да я оправи, прехода ми струваше 5 часа за около 15км).
Доволен от резултата се наех да оправя и тази грешка:
00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42).........датчик за температура на вътрешен вентилатор
След консултация с чичо гугъл основният проблем на тези датчици им бил...запрашаване-буклуци
Датчика се намира тук(снимката не е на моето табло) :
Хубаво почистване:
Грешката я няма вече.
Равносметка:
Година и половина колата беше развалена.
Стотици левове по майстори и ненужно сменени части.
Стотици закъсвания, бутания, дърпания.
А проблема ми е бил за 10лв (втора употреба датчик), откачане на една букса и едно болтче 10-ка.
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Забравих да спомена, че с колегата над мен sonaris, сме правили едни и същи неща по едно и също време. Ако бях намерил по-рано пост, като неговия щях да се досетя къде може да ми е проблема без да се мъча. Чак се радвам и за него
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Колега тоя проблем сигурно 6 месеца ме мъчи. Докато му намерим коля. Сега друго ме тормози. Тук съм писал за новия проблем.. Съжалявам че не си прочел темата. Може би форума малко трябва да са подреди не знам. Търсенето в форума не е лесна задача. И бая шлака има да прочете човек преди да намери подобен на своя проблем. Но въпреки това все пак се радвам че го има форума без него щеше да е много по зле.
Обади се за по бира, така и така и двамата сме в Пловдив.
Обади се за по бира, така и така и двамата сме в Пловдив.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Здравейте, виждам че това е характерен проблем за дърти Голфове. На една позната Голфът и от над година й прави същия проблем и жената изживява криза в невъзможността си да го реши и понеже мисля че обикаля безсмислено без особена насока по майстори наливайки пари (нещото което всъщност й тежи), влизам тук да ви помоля за адекватен майстор който може да се справи с конкретния проблем. Индикациите са същите, гасне хаотично. Не знам дали само като е в движение или само когато е спряла, аз не съм вещ по темата защото не разполагам с автомобил, евентуално накрая собственоръчно ще се заема. Та, колата е в Пловдив, ако може препоръчайте човек който е борил точно този тип проблем и знае вариациите от които може да се поражда... ако някой оттук който сам се е справил е навит да го направи, също съм отворен, ще му бъде заплатено разбира се. Благодаря ви за прочита
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
gowcoizer написа:Здравейте, виждам че това е характерен проблем за дърти Голфове. На една позната Голфът и от над година й прави същия проблем и жената изживява криза в невъзможността си да го реши и понеже мисля че обикаля безсмислено без особена насока по майстори наливайки пари (нещото което всъщност й тежи), влизам тук да ви помоля за адекватен майстор който може да се справи с конкретния проблем. Индикациите са същите, гасне хаотично. Не знам дали само като е в движение или само когато е спряла, аз не съм вещ по темата защото не разполагам с автомобил, евентуално накрая собственоръчно ще се заема. Та, колата е в Пловдив, ако може препоръчайте човек който е борил точно този тип проблем и знае вариациите от които може да се поражда... ако някой оттук който сам се е справил е навит да го направи, също съм отворен, ще му бъде заплатено разбира се. Благодаря ви за прочита
Датчика на Хол сменян ли е? Труден е за ''хващане''. Трябва да направиш светодиоден пробник и като изгасне, да видиш веднага има ли импулс от датчика.
На обикновен светодиод запояваш съпротивление 1ком. Пробваш за светене на акумулатора. Ако не свети разменяш + и -.
И си ги бележиш.
Откачваш буксата с 3 пина от бобината. Слагаш минусовия кабел от светодиода на средния пин. Той е импулс от Хол.
Плюсовия на + на акумулатора. Даваш на контакт и въртиш на стартер. Диода трябва да мига ако Хол е изправен.
Дано съм го обяснил разбираемо.
Може + да е на 3 пин на буксата, но са доста близо 2 и 3 и може да стане късо
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Здравей 4i4o-dido, благодаря ти за включването. Най-вероятно си го обяснил разбираемо, но както поясних нямам автомобил, предимно потребител съм и автомобили ползвам при ангажимент и наемам. Съответно не съм се сблъсквал с диагностика и ремонт на личен автомобил, не съм най-големия глупак, но по принцип затова търся препоръка за майстор или човек който е наясно с възможностите за проблема, защото нямам нужното време да проучвам кое е датчикът на Хол, как да нарпавя светодиоден пробник, да намирам кое е бобината.. като цяло чета в темата че има различни варианти за проблема, предполагам майстор който се занимава от десетилетие с автомобили, или човек притежаващ такава кола си я познава, знае къде са датчиците и кое какво е, аз не... затова ми е нужна препоръка, в много краен случай може и да се заема, но жената мисли да я дава на скрап, а жените по принцип знаете че си пазят стоката, просто този проблем я отчайва, затова искам да помогна с информация за майстор или човек който по-лесно ще установи проблемът, вместо още 2 години да се размятква по майстори които нямат подозрения какво точно е и просто гледат да прехвърлят някой лев.
Става дума за Пловдив.... ще чета сега и други теми, тази ми изскочи от google.
Става дума за Пловдив.... ще чета сега и други теми, тази ми изскочи от google.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем Golf 3 1994 75kс гасне в движение
Въпросът е :на тази женица Голфа моно ли е или мулти инжекция?Чак пък да не могат да разберат дали има искра майсторите ми се вижда доста странно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта