Генератор-акумулатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Генератор-акумулатор

Мнениеот NovobranecGT » Нед 09 яну 2005 14:19


Трябваше ми колата, ама не искаше да запали.Бутнахме, запали, покарах и след това ходих извънградско.След няколко дена съм си уредил среща и влизам в кочината ама като врътна ключа много мъчно врътва 1-2 пъти и умира, врътвам пак ама виждам че не му достига ток на стартера и таблото премигва,когато стартера се мъчи да завърти.Закаснявам страшно и звъня на едни аверчета, бутнаха ме и после като покарам няма никакъв проблем и пали от раз....мислех си.След няколко дена се получи същото нещо и зареждах акумулатора 8 часа, свърших си работата, всичко ОК.Днес, десет дена по-късно, слизам да препаля и стартера си върти без проблем, има супер вътък.Премерих акумулатора преди да запаля и си беше на около 12-13 волта, следкато запалих на 1000 оборота напрежението е 13.70 волта.Струва ми се, че тая пущина не зарежда достатъчно, защото се чудя какво ще стане ако включа всички консуматори, сигурно ще падне доста под 13.70 волта при 1000оборота.Не ми се иска проблемът да е в акумулатора, струва ми се, че още се държи и ще изкара по-дълго...
Кажете си мнението, колата е Голф 2 1.8 моно, а генератора си е Бош...
Хайде със здраве и умната със заледения асфалт :x




Потребителски аватар
Dzaro
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 14 авг 2004 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

акумулатор

Мнениеот Dzaro » Нед 09 яну 2005 16:58


акумулатор , моли се да те изкара тази зима!! На есен нов. От това е


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 10 яну 2005 15:00


Други мнения?


Genesis
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Genesis » Пет 14 яну 2005 7:41


13.7V си е малко малко - при половение, че акумулатора е зареден (т.е. не е голям товар аз алтернатора) е желателно да постигнеш 14V.
В повечето слувай проблема не е толкоз в генератора а в силовите кабели и то повечето в масата. Добре е да ги смениш. Освен това си пусни втора маса от акумулатора до купето, защото оригиналната е заминала. А да ти кажа за смяна на лагера и колектора ми взеха 20-тина кинта, което хич не е много и си струва да ти го прегледат.
След всичките тези процедури сам на 14.2V.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 14 яну 2005 10:45


Пуснал съм втора маса с един дебел червен кабел с две учи в краищата, мисля че е от зил или някаква друга руска машина.А ако искам да сменя и другите в магазин за авточасти ли да търся или в електричарски?
Гъстотата на електролита няма как да я измеря защото съм с Бош Силвър и е запечатан :(


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 14 яну 2005 12:33


Благодаря за мнението!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 14 фев 2005 0:30


След 9-ти Януари препалвах колата към края на месеца, а в Събота(12 Февруари) ми се наложи да я ползвам пак и си запали веднага без проблем, след дълъг престой под снеговете при минусови температури(от -10 надолу :D ) Мисля, че това е добър тест за акумулатора, когато го зареждах в края на Декември изключих захранването на алармата.Преди беше само на режим управление на централното, но явно пак си е консумирала ток или нещо дава на късо :evil: Та си мисля, че може да е било от алармата и преди ми е смъквала акумулатора за месец и нещо(колата не се ползваше).Следкато се стопли ще изчистя всички връзки и ще направя опит да сменя четките на алтернатора и някой друг лагер ако е разбит, ще има и ъпгрейд на ел. инсталацията на фаровете......ех, мечти, мечти, за по-топли дни :D
Забравих да спомена, че акумулатора е така обичания от вас Bosch Silver на около 3 годинки :wink:


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пон 14 фев 2005 1:15


............

Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 14 фев 2005 11:57


Като завъртиш ключа врътва половин оборот и умира, а уредите на таблото избледняват.Просто е нямал ток да завърти....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта