Трябваше ми колата, ама не искаше да запали.Бутнахме, запали, покарах и след това ходих извънградско.След няколко дена съм си уредил среща и влизам в кочината ама като врътна ключа много мъчно врътва 1-2 пъти и умира, врътвам пак ама виждам че не му достига ток на стартера и таблото премигва,когато стартера се мъчи да завърти.Закаснявам страшно и звъня на едни аверчета, бутнаха ме и после като покарам няма никакъв проблем и пали от раз....мислех си.След няколко дена се получи същото нещо и зареждах акумулатора 8 часа, свърших си работата, всичко ОК.Днес, десет дена по-късно, слизам да препаля и стартера си върти без проблем, има супер вътък.Премерих акумулатора преди да запаля и си беше на около 12-13 волта, следкато запалих на 1000 оборота напрежението е 13.70 волта.Струва ми се, че тая пущина не зарежда достатъчно, защото се чудя какво ще стане ако включа всички консуматори, сигурно ще падне доста под 13.70 волта при 1000оборота.Не ми се иска проблемът да е в акумулатора, струва ми се, че още се държи и ще изкара по-дълго...
Кажете си мнението, колата е Голф 2 1.8 моно, а генератора си е Бош...
Хайде със здраве и умната със заледения асфалт
Генератор-акумулатор
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
13.7V си е малко малко - при половение, че акумулатора е зареден (т.е. не е голям товар аз алтернатора) е желателно да постигнеш 14V.
В повечето слувай проблема не е толкоз в генератора а в силовите кабели и то повечето в масата. Добре е да ги смениш. Освен това си пусни втора маса от акумулатора до купето, защото оригиналната е заминала. А да ти кажа за смяна на лагера и колектора ми взеха 20-тина кинта, което хич не е много и си струва да ти го прегледат.
След всичките тези процедури сам на 14.2V.
В повечето слувай проблема не е толкоз в генератора а в силовите кабели и то повечето в масата. Добре е да ги смениш. Освен това си пусни втора маса от акумулатора до купето, защото оригиналната е заминала. А да ти кажа за смяна на лагера и колектора ми взеха 20-тина кинта, което хич не е много и си струва да ти го прегледат.
След всичките тези процедури сам на 14.2V.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
След 9-ти Януари препалвах колата към края на месеца, а в Събота(12 Февруари) ми се наложи да я ползвам пак и си запали веднага без проблем, след дълъг престой под снеговете при минусови температури(от -10 надолу ) Мисля, че това е добър тест за акумулатора, когато го зареждах в края на Декември изключих захранването на алармата.Преди беше само на режим управление на централното, но явно пак си е консумирала ток или нещо дава на късо Та си мисля, че може да е било от алармата и преди ми е смъквала акумулатора за месец и нещо(колата не се ползваше).Следкато се стопли ще изчистя всички връзки и ще направя опит да сменя четките на алтернатора и някой друг лагер ако е разбит, ще има и ъпгрейд на ел. инсталацията на фаровете......ех, мечти, мечти, за по-топли дни
Забравих да спомена, че акумулатора е така обичания от вас Bosch Silver на около 3 годинки
Забравих да спомена, че акумулатора е така обичания от вас Bosch Silver на около 3 годинки
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
............
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:23, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта