Генератора ли е???
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Генератора ли е???
Имам проблеми майче със алтернатора ама не съм сигурен...казаха ми, че при работа на двигателя алтернатора произвежда към 13 или 14 волта ли са незнам какво са точно. Слагам го на зарядното и ми показва 12.79. Обаче когато колата работи на фарове и касетофона примерно работи и около два часа шофиране горе долу и акумулатора се изтощава и не може да ми заварти стартера. Акумулатора е 60Аh. възможно ли е да е от четките или от какво друго може да е?Акумулатора е на един месец.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:55, променено общо 1 път.
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niksisoft написа:Слагам го на зарядното и ми показва 12.79
Нещо не стоплих???
За да разбереш дали зарежда алтернатора при запалена кола замери на полюсите на акумулатора колко волта има. Трябва да са около 13 и нещо.
ми когато сложа на зарядното акумулатора и го премеря и ми показва 12.79. а колгато ги замеря полюсите ми показва 14.1 а когато пусна всички консумативи ми става на 11.70
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:54, променено общо 1 път.
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми пробвай така: Палиш и си караш, като покараш малко повечко я спираш така че да можеш да я пуснеш по инерция да запали /ако не иска да завърти на стартер/. Ако не запали на стартер я пускаш и я палиш и веднага замерваш колко волта има на полюсите. Ако са над 14 значи ти е дефектен алукулатора т.е. зарежда, но акумулатора не може да задържа тока.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:54, променено общо 1 път.
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:54, променено общо 1 път.
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 260 госта