Здравейте колеги,
От известно време се появи конденз по стъклата на фаровете.Въпро
са ми е - на какво се дължи и мога ли да го отстраня? Колата е VW2.
Предварително благодаря!
Конденз във фаровете
Причината за конденза в фаровете е стареенето на уплътнението, кето всъщност е паста която се нанася на стъклото на фара и полимеризира. Но поради причината която споменх по-горе или поради неправилно нанасяне производствено се получава фал - конденз.
Лечението е елементарно.
Стъклото на фара на Г3 се държи на 4 метални стоманенеи скоби. Махат се внимателно, като някой помощник държи стъколото да не падне ( 2 отгоре и 2 скоби отдолу ), нанася се приятно силикон на двете повърхности ( 3,50 е една тубичка пре достатъчна ). Може даже са се отави и старото оплътнение за по сигурно и да се направи "сандвич" с него.
Предварително се измива подсушава и изушава стъколото на фара, както и при желание се забърсва рефлектора. С него разбира се се внимава, но не е пък и толкова нежен както по митовете и легендите които се разпространяват за него. Не се изпозват миещи или разяждащи препарати за него. Затварянето става по същия начин.
ЗА ХАЛОГЕНА.
Имах проблем с единя халоген. Изпотяваше се, а при един дъжд даже се напълни наполовина с вода.
Там се преглежда първо дали уплътнението е наред - зачистване, забърсване и готово с първа част. Втора част - (малко лично творчество и индивидуалност прилагате с начина ) е да се упътни самата фасонака отзад на самия халоген - от там е проблема.
Успех с ремонта...
Лечението е елементарно.
Стъклото на фара на Г3 се държи на 4 метални стоманенеи скоби. Махат се внимателно, като някой помощник държи стъколото да не падне ( 2 отгоре и 2 скоби отдолу ), нанася се приятно силикон на двете повърхности ( 3,50 е една тубичка пре достатъчна ). Може даже са се отави и старото оплътнение за по сигурно и да се направи "сандвич" с него.
Предварително се измива подсушава и изушава стъколото на фара, както и при желание се забърсва рефлектора. С него разбира се се внимава, но не е пък и толкова нежен както по митовете и легендите които се разпространяват за него. Не се изпозват миещи или разяждащи препарати за него. Затварянето става по същия начин.
ЗА ХАЛОГЕНА.
Имах проблем с единя халоген. Изпотяваше се, а при един дъжд даже се напълни наполовина с вода.
Там се преглежда първо дали уплътнението е наред - зачистване, забърсване и готово с първа част. Втора част - (малко лично творчество и индивидуалност прилагате с начина ) е да се упътни самата фасонака отзад на самия халоген - от там е проблема.
Успех с ремонта...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта