Голф 3 проблем с чистачките
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с чистачките. Голф 3.
Я пробвайте степените като откачите мотора от лостовете.Да е свободен.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с чистачките. Голф 3.
Не ми се влиза в подробности,но на някоя от жиците на моторчето трябва да има +12 постоянно след контакт,без да е задействан лоста(положение "0").Именно това кара рамената да се върнат в изходно положение,не да остават някъде по пътя си след изключване.Изходното положение се определя от гърбичен изключвател интегриран в редукторчето.
- dobri4kiq19
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 17 мар 2013 15:35
- Автомобил: Pasatt B5
- Двигател: 1.9 TDI AVG
- Местоположение: Добрич
Re: Проблем с чистачките. Голф 3.
До автора! Колега реши ли си проблема, и как . Аз със същите симптоми , само 4е на 1.8 abs.
- atanas.atanasoff
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 07 яну 2016 10:36
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател:
Re: Голф 3 проблем с чистачките
При мен се получи така оня ден, след като без да искам съм ги включил при заледено стъкло. Оказа се изгорял мотор, въпреки че работеха на последна степен. Купих на старо от морга за 40 лева и проблемът беше решен.
- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 3 проблем с чистачките
Здравейте,
Днес старото голфче направи проблема с чистачките. По-точно симптомите са:
-на интервал и бавна скорост чистачките не помръдват,
-на най-бърза скорост чистачките работят но остават в положението, в което изключиш лостчето и не се прибират до долу,
-На пръскалки работят само пръскалките без чистачки
Понеже има доста теми с този проблем, пиша как се оправиха при мен нещата.
Проблема се оказа вътре в самото електромоторче, Не работеше бавния ход.
Това лесно се проверява и на място, като се подаде директен плюс (+) на зеленото кабелче > то е за бавния ход, съответно червеното кабелче е за бързия. Масата си върви по корпуса.
Моторчето се беше напълнило с вода, съответно всичко бе станало в ръждива кал.
На платката на четките има някаква електоника, която управлява бавния ход на електромоторчето и явно от укъсяването тази елелектроника блокира.
В допълнение ръждивата смрад тормози самото моторче.
Внимателно с четка за зъби и парцал почистих самата платка и я подсуших с пистолета за горещ въздух.
С една голяма отверка почистих корпуса където са статорните магнити и с един силен неодимов магнит почистих самите магнити. Съответо подсуших и него.
Събрах го само за проба и бавния ход си сработи. За да го предпазя от последващо "удавяне" напълних обилно платката и долния край на остта с грес.
След като го сглобих и стегнах отново натрупах грес на отворите в горната част, от където има шанс да влезе вода. Включих го да повърти малко на място без да слагам раменете за да окара греста, докато оборотите се засилиха добре.
Сглобих всичко и сега чистачките си работят прекрасно.
Разбира се подмяна на електромоторчето с ново също би помогнало, но ако ви работи бързата степен, това значи, че моточето е все още живо и поправимо.
ПС: Дано съм полезен, Ще копирам поста и в останалите теми.
Днес старото голфче направи проблема с чистачките. По-точно симптомите са:
-на интервал и бавна скорост чистачките не помръдват,
-на най-бърза скорост чистачките работят но остават в положението, в което изключиш лостчето и не се прибират до долу,
-На пръскалки работят само пръскалките без чистачки
Понеже има доста теми с този проблем, пиша как се оправиха при мен нещата.
Проблема се оказа вътре в самото електромоторче, Не работеше бавния ход.
Това лесно се проверява и на място, като се подаде директен плюс (+) на зеленото кабелче > то е за бавния ход, съответно червеното кабелче е за бързия. Масата си върви по корпуса.
Моторчето се беше напълнило с вода, съответно всичко бе станало в ръждива кал.
На платката на четките има някаква електоника, която управлява бавния ход на електромоторчето и явно от укъсяването тази елелектроника блокира.
В допълнение ръждивата смрад тормози самото моторче.
Внимателно с четка за зъби и парцал почистих самата платка и я подсуших с пистолета за горещ въздух.
С една голяма отверка почистих корпуса където са статорните магнити и с един силен неодимов магнит почистих самите магнити. Съответо подсуших и него.
Събрах го само за проба и бавния ход си сработи. За да го предпазя от последващо "удавяне" напълних обилно платката и долния край на остта с грес.
След като го сглобих и стегнах отново натрупах грес на отворите в горната част, от където има шанс да влезе вода. Включих го да повърти малко на място без да слагам раменете за да окара греста, докато оборотите се засилиха добре.
Сглобих всичко и сега чистачките си работят прекрасно.
Разбира се подмяна на електромоторчето с ново също би помогнало, но ако ви работи бързата степен, това значи, че моточето е все още живо и поправимо.
ПС: Дано съм полезен, Ще копирам поста и в останалите теми.
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 проблем с чистачките
Имах на скоро същия проблем с Голфа, чистачките чистеха само на бързата степен и от време на време сработваха и другите степени и докато накрая блокираха изцяло. И аз като вас помислих че е от релето нещо, но след като измерихме Ел. Буксата на моторчето и остановихме че има ток и сигнал на всички степени от лосчето, се оказа изгоряло моторче. За мой късмет намерих за 30 лв. запазено оригинално моторче+ комплект със лостовата му система и запазени машинки на рамената (това дето задвижва самите чистачки). И след смяната със запазеното моторче работата по чистачките заспа. Върнаха се всички степени включително и интервала, и сега на бързи като ги пусна ефекта е потресаващ защото много бързо чистят, а преди със старото моторче нещата се случваха много бавно.
Старото моторче беше на bosch и разбрах на скоро от един майстор, че на тия 3-ки било като фабричен дефект да се прецака моторчето, понеже вътре имало някакви писти които са се износвали и от там блокирали самите моторчета.
За това имате ли такъв подобен проблем, първо замерете Ел. Буксата на моторчето и ако има ток на всички степени 100 % е от моторчето...
Старото моторче беше на bosch и разбрах на скоро от един майстор, че на тия 3-ки било като фабричен дефект да се прецака моторчето, понеже вътре имало някакви писти които са се износвали и от там блокирали самите моторчета.
За това имате ли такъв подобен проблем, първо замерете Ел. Буксата на моторчето и ако има ток на всички степени 100 % е от моторчето...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pvlv и 162 госта