Здравейте колеги. Вчера си сложих газово на колата Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA". Пазалихме е на газ, поддържа идеални обороти.Проблема е следният, колата не може да задържи оборотите, качва ги до 4500 или 7000 оборота, но след 5 секунди спадат или рязко или плавно. Имате ли някаква идея от какво може да е. Другото, което ме интересува е схемата на дюзата, до нея отиват 4 кабела, всеки кабел е обозначен с цифрите 1,2,3,4 въпроса е, кой за какво е.
Благодаря предварително!
Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Схема на бензинова дюза
Тия 4 кабела при моноинжекциите са - 2 за датчик температура входящ въздух, другите 2 - за дюзата. По спомени крайните 2 са за датчика, средните за дюзата, но може и да греша. В АутоДата са описани точно кой за какво е, какво съпротивление или волтаж трябва да има на тях.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Схема на бензинова дюза
Благодаря много колега, имаш ли снимка от Аутодата-та, че аз нещо не мога да е намеря.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Схема на бензинова дюза
Заповядай:
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Схема на бензинова дюза
Cern Swiss написа:Тия 4 кабела при моноинжекциите са - 2 за датчик температура входящ въздух, другите 2 - за дюзата. По спомени крайните 2 са за датчика, средните за дюзата, но може и да греша. В АутоДата са описани точно кой за какво е, какво съпротивление или волтаж трябва да има на тях.
Колега прав си средните са за дюзата Благодаря много за помоща.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Схема на бензинова дюза
Здравейте, ще си позволя да питам в тази тема има подобна на мойта но е заключена.От 1седмица Голфа 1,6 ABU моно има и АГУ неще да пали на бензин на газ е пушка,помпата работи откачих входящия маркуч кьм моното на контакт подава бензин после откачих и изходящия и през него излиза излишния,махнах пл.капак на вьздушния филтьр сипвам 20тина грама бензин вьтре и докато чукна и пали като го изгори угасва.В една друга тема имаше за буксата на дюзата да се провери с пробна лампа пробвах лампата не свети,2 от кабелите от буксата влизат в един сноб и тоя сноб отива под чистачките и от там на кьде? и как да разбера кои са.Другите 2 отиват кьм едно реле от там кьм друго което пьк е за клапана на агуто но там не сам барал защото не намерих подобна тема или сьм я прескочил,да попитам и за дюзата това ограденото с червеното ли е
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Схема на бензинова дюза
Другото, черно-тумбестото е дюзата. Но не ти трябва, все още, да пипаш там.
Едното от тези две релета изключва напрежението, подавано към дюзата.
Може да го свалиш, да му махнеш капачката, да го тестваш с директни 12 волта и т.н.
Мисля, че проблемът е там.
Edit: както и напреженията към тези релета, те идват от ключа ти за газ/бензин.
Едното от тези две релета изключва напрежението, подавано към дюзата.
Може да го свалиш, да му махнеш капачката, да го тестваш с директни 12 волта и т.н.
Мисля, че проблемът е там.
Edit: както и напреженията към тези релета, те идват от ключа ти за газ/бензин.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Схема на бензинова дюза
махнах капачката и отдолу има две щифчета през които трябва да подам ток, има ли значение плюса и минуса? Между тях има едно незнам как да го нарека буталце или нещо подобно с диаметьр около 4мм то трябва ли да се движи на горе на долу като го хванах с два прьста не мьрда или като му се подаде ток тогава се движи ако вьобще трябва да се движи
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Схема на бензинова дюза
Колега, коя капачка си махнал ? Тази на дюзата или тази на релето ? Ако е на релето, два от пиновете са за бобината на релето, 85(маса -) и 86(+ плюс), когато подадеш 12 волта на крайщата, бобинката трябва да щракне, т.е. пластинката с пъпката, трябва да прилепне и да затвори веригата.
П.с. Аз само не разбрах, когато си си или са ти слагали газовото, едното реле е за газовият клапан, това е ясно, другото, кое ти спира ?! Дюзата или помпата, защото аз съм си го направил да спира и помпата и дюзата (за което използвах 3 релета) ... принципно се спира само дюзата!?
П.с. Аз само не разбрах, когато си си или са ти слагали газовото, едното реле е за газовият клапан, това е ясно, другото, кое ти спира ?! Дюзата или помпата, защото аз съм си го направил да спира и помпата и дюзата (за което използвах 3 релета) ... принципно се спира само дюзата!?
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
за капачката на дюзата ставаше вьпрос но открих кое плюса то било обозначен погледнато отпред лявото краче е плюс та подадох ток от акумолатора директно на дюзата и то щракна продьлжих да му подавам импулсно и почна да прьска бензин кьм дросела,при това положение значи дюзата си работи.А за релетата незнам кое какво спира и пуска,ще ги опиша кое кьде е и аз какво пробвах.Значи те са 2сини едното е на изпарителя захранващите му кабели идват вьтре от купето, от него 2кабелчета отиват кьм второто синьо реле което пьк е на газовия клапан и от него други 2кабелчета отиват кьм 3то реле малко черно и от него кьм дюзата.С пробна лампа пробвах и на 3те релета като вьртя на газ свети,като вьртя на бензин неще да свети,дане би ключето да прави мизерии но незнам него как да го тествам.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Или ключа за Газ/Бензин не ти работи или релето, което ти спира дюзата, когато си на газ не работи, провери него, когато си на бензин и дадеш, на контакт, трябва да ти щракне релето, за да затвори веригата към дюзата
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
и релето което прекьсва дюзата е здраво, днес го пробвах и него, работи .Остана ключа за газ/бензин него как да го пробвам? автоматичен е
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Дори и да е автоматичен ключа, той има две възможности, едната е да управляваш ръчно, газ бензин с вградено реле за време.Другата е автоматично, тогава колата винаги пали на бензин и след форсиране на двигателя при определени обороти прехвърля на газ.
Идеята е да си на ръчно, и на бензин, след, като почнеш да въртиш, на релето, което ти спира дюзата, трябва на жълтият кабел(поне при мен е такъв цвят, защото синия ми е за газта) от снопа на ключа газ/бензин, да има 12В. , ако не идва търси проблема в ключа.
Това при мен е така, на ключ ловато, което не е автоматичен, а ръчен.
Разгледай и тази схема.
Идеята е да си на ръчно, и на бензин, след, като почнеш да въртиш, на релето, което ти спира дюзата, трябва на жълтият кабел(поне при мен е такъв цвят, защото синия ми е за газта) от снопа на ключа газ/бензин, да има 12В. , ако не идва търси проблема в ключа.
Това при мен е така, на ключ ловато, което не е автоматичен, а ръчен.
Разгледай и тази схема.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
при мен са 6 кабела, като дам на контакт на жьлтия и червения има ток без значение на какво е натиснато копчето- на автоматично, само на газ или само на бензин ето как са
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
ето я буксата за дюзата кой кабел от 2та средни е плюса лилавия или черно-жьлтия, при мен е прекьснат с релето лилавия
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 215 госта