смяна на табло на Г4 тди
смяна на табло на Г4 тди
Здравейте колеги, искам да си сменя таблото на колата (Г4 1.9 ТДИ 90 коня AGR 99та г. по талон) защото моето не светят всички диоди и не се вижда вечер добре. Таблото ми е с номер 1J0919860B, намерих от колега от форума табло с номер: 1J0919861B само предпоследната цифра е различна, неговото е от Г4 110 коня тди 99та. Въпросът ми е, лесно ли ще пасне новото при мен, какво точно трябва да обуча и голяма ли е хамалогията. п.с. Самият демонтаж видях че е елементарен.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: смяна на табло на Г4 тди
Проблемът е не в монтажа, а в обучението (имобилайзер и т.н.). Това не става с подръчни материали, трябва да отидеш при човек, който разбира и се занимава с тези неща...
Re: смяна на табло на Г4 тди
това е ясно, тоест ще стане модела на таблото, сега търся човек който ще се заеме с обучението и имобилайзера. ако има някой колега навит и наясно с материята да пише, ще отскоча до него да го монитираме.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на табло на Г4 тди
За обучението ти е необходимо да знаеш ПИН кода на новото табло. Трябва да намериш някой със съотвентия кабел да ти го изстръгне. Купуването на такъв кабел от теб не е оправдано, защото той струва колкото таблото.
След това с VAG COM всички налични ключове се обучават наново към таблото и е работа за една минута.
След това с VAG COM всички налични ключове се обучават наново към таблото и е работа за една минута.
Re: смяна на табло на Г4 тди
значи колега така и направих излвякоха ми пин кода макар че го знаех,но мислех че е объркан, и с ваг ком запецнах: в логин не ми дава грешка на пина,но не спира да мига имобилайзера на таблото и не мога да обуча ключовете.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на табло на Г4 тди
Нещо бъркаш процедурата. Трябва да направиш това:
Първо:
[Select]
[17 - Instruments]
[Meas. Blocks - 08]
Block 001.
[Go!]
Покаказанието в поле 3 трябва да бъде 1. Ако не е 1, ключът не е съвместим с таблото и няма
да може да бъде обучен.
[Done, Go Back]
След това:
[Login - 11]
Въвежда се четири цифрения PIN код на таблото с нула отпред. Ако е 1123, се въвежда 01123.
[Do it!]
[Adaptation - 10]
Въвеждаш 01 в "Channel Number" (ако не става ползвай Channel 21).
[Read]
"Stored Value" показва броя на ключовете адаптирани към таблото към настоящия момент.
В "New value" се въвежда общия брой на ключовете, които предстои да бъдат обучени.
Мисля, че има ограничение от четири ключа.
Старите запаметени, автоматично ще бъдат изтрити.
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Следващата процедура се повтаря за всеки един от ключовете, които ще бъдат обучени и
трябва да приключи за около 30 - 60 секунди. За да не се бърка антената на имобилайзера от
другите ключове е добре те да стоят далеч от волана. Например на пасажерската седалка до шофрьора.
Изключи контакта и извади ключа.
Вкарай следващия ключ и дай на контакт.
Лампата на имобилайзера трябва да угасне след около две секунди. Тогава гасиш контакта, вадиш
и вкарваш следващия ключ и т.н.
Както казах, тази процедура трябва да приключи с всички ключове за около 30-60 секунди.
Първо:
[Select]
[17 - Instruments]
[Meas. Blocks - 08]
Block 001.
[Go!]
Покаказанието в поле 3 трябва да бъде 1. Ако не е 1, ключът не е съвместим с таблото и няма
да може да бъде обучен.
[Done, Go Back]
След това:
[Login - 11]
Въвежда се четири цифрения PIN код на таблото с нула отпред. Ако е 1123, се въвежда 01123.
[Do it!]
[Adaptation - 10]
Въвеждаш 01 в "Channel Number" (ако не става ползвай Channel 21).
[Read]
"Stored Value" показва броя на ключовете адаптирани към таблото към настоящия момент.
В "New value" се въвежда общия брой на ключовете, които предстои да бъдат обучени.
Мисля, че има ограничение от четири ключа.
Старите запаметени, автоматично ще бъдат изтрити.
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Следващата процедура се повтаря за всеки един от ключовете, които ще бъдат обучени и
трябва да приключи за около 30 - 60 секунди. За да не се бърка антената на имобилайзера от
другите ключове е добре те да стоят далеч от волана. Например на пасажерската седалка до шофрьора.
Изключи контакта и извади ключа.
Вкарай следващия ключ и дай на контакт.
Лампата на имобилайзера трябва да угасне след около две секунди. Тогава гасиш контакта, вадиш
и вкарваш следващия ключ и т.н.
Както казах, тази процедура трябва да приключи с всички ключове за около 30-60 секунди.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: смяна на табло на Г4 тди
Ако имаш ПИН кода, нататък е лесно.
Ето ти едно нагледно описание: viewtopic.php?f=11&t=318396
Ето ти едно нагледно описание: viewtopic.php?f=11&t=318396
Re: смяна на табло на Г4 тди
точно по последното описани и с пина на таблото не успях. сега ще проверявам дали ключовете са съвместими с това табло
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на табло на Г4 тди
Ако ампулата в ключа ти е IMMO II, а таблото III, може да се сработят, може и да не успеят.
Обратното е почти невъзможно.
Практически, ако не се гледат каталожните номера и да се правят справки, ключовете се познават по закачалката за ключодържателя, а таблото по местоположението на контролата на имобилайзера - дали е в оборотомера или в километража.
Освен това ампулите на ключовете IMMO III са заключени и не винаги има успеваемост при обучаването им. Е, разбира се има начин да се отключат, но това Владко го знае как става.
Нещо си объркал в пърото си мнение в каталожния номер на таблото, което искаш да сложиш. Възможните цифри на деветата позиция са 0, 5, 6 и 7, като 0 и 5 са immo II, а 6 и 7 immo III.
А има и не малка вероятност и аз да греша.
Обратното е почти невъзможно.
Практически, ако не се гледат каталожните номера и да се правят справки, ключовете се познават по закачалката за ключодържателя, а таблото по местоположението на контролата на имобилайзера - дали е в оборотомера или в километража.
Освен това ампулите на ключовете IMMO III са заключени и не винаги има успеваемост при обучаването им. Е, разбира се има начин да се отключат, но това Владко го знае как става.
Нещо си объркал в пърото си мнение в каталожния номер на таблото, което искаш да сложиш. Възможните цифри на деветата позиция са 0, 5, 6 и 7, като 0 и 5 са immo II, а 6 и 7 immo III.
А има и не малка вероятност и аз да греша.
Re: смяна на табло на Г4 тди
Колеги стана таблото, сега с ваг ком си обучих ключа без проблем по описанието на "pedalchobaba" за което му благодаря искрено.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: смяна на табло на Г4 тди
колеги ако знаете как се обу4ава смана на табло имо 3 пишете ,каква е процедурата
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: karlovo
Re: смяна на табло на Г4 тди
тьрся маистор да ми направи табло от пасат имо 3 англиски тди готово за голф 4.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта