zfa159 написа:Тампона на стаб. щангата,ако е заводския,вътре има едно като текстил,което по принцип си е грапаво,за да не жули щангата по гумата и да не скърца.Там и да не искаш,само медната смазка решава проблема,защото другите греси се отмиват от водата и нищо не остава от тях и след месец-два,пак скърца Медната там не е толкова опасна,защото тампона на стаб. щангата не се нагрява жестоко,както този на спир. апарат,а също така и тесктила го пази от изяждане от грестаа, и те са леко консумативни при нашите пътища и греста няма да има време да му види сметката
За смяната на накладките -точно в тези неща е магията,всеки може да махне старите и да нахака новите,ама точно в профилактиката на водачите и на супорта се крие магията на хубавото спиране и равномерното и правилно износване на накладките и дисковете
zfa159 пич си,както винаги си много изчерпателен