Колеги, имам повод да се съмнявам, че някъде по маркучите колата (1.8Т) изпуска въздух и губи налягането. Гледах доста данни с vagcom, но искам физически да проверя дали не изпуска от някъде. Намерих този начин за тестване: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... eak-Tester
Идеята е, че се разкача маркучът към дебитомера, прави се някакъв адаптер (в случая тенис топка) и се пуска налягане от компресора по маркуча към турбото. Ако се чуе съскане, значи имаме теч.
Дали така мога да повредя нещо или при налягане до 1.5-2 бара всичко е безопасно?
1.8Т - Проверка на турбо пътищата - въпрос
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проверка на турбо пътищата - въпрос
Тъй като аз имам явно същия филм, а никой не се е изказал ето какво смятам, че е полезно.
Със една пръскалка и малко течен сапун и вода ще напръскам маркучите и кулера като се надявам да разбера от къде се чува съскането което имам и на което се надявам да се дължи това че след 2000 оборота поти не иска да ускорява.
Със една пръскалка и малко течен сапун и вода ще напръскам маркучите и кулера като се надявам да разбера от къде се чува съскането което имам и на което се надявам да се дължи това че след 2000 оборота поти не иска да ускорява.
Re: Проверка на турбо пътищата - въпрос
Маркучите ги оглеждаш и търсиш за омасляване, ако не се вижда мазно никъде разглабяш всички турбо пътища и гледаш. Кулер се тества като вземеш спрей за почистване на спирачки и пръскаш по цялата площ на кулера с много кратки "шотове", форсира ли се си за кулер. Всяка една дупка по турбо пътищата предизвиква звук, който веднага се разпознава ако си го ял преди :) На диагностика какво ти вади?
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8Т - Проверка на турбо пътищата - въпрос
По ниско налягане надува до 1.7 на 4000 об.
Ето лога на празен ход, пусках го в темата за ВАГКОМ
Ето лога на празен ход, пусках го в темата за ВАГКОМ
Последна промяна от satansho на Сря 13 сеп 2017 21:30, променено общо 1 път.
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8Т - Проверка на турбо пътищата - въпрос
На практика "искано" и "получено" са близки, но от това налягане според някои трябва да се извади атмосферното и се получава 0.2 - 0.3 което не знам дали е нормално за тази турбина. Двигателя е 90к.с. 1.9 AGR
От друга страна, на празни обороти няма налягане( или много малко 0.05bar ) при тези турбини и незнам дали се ще се чува от пътищата, дори да не са херметични.
От друга страна, на празни обороти няма налягане( или много малко 0.05bar ) при тези турбини и незнам дали се ще се чува от пътищата, дори да не са херметични.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта